No,hallod,mikor még csak egy DT125-ös Yamahával jártam krosszpályákra,és a csapattal közúton mentünk át egyik pályáról a másikra és kanyarban,krosszgumis motorral elmentem speedmotorosok mellett ! A többiek (quadosok,krosszososk) a hasukat fogták a röhögéstől .
hiába több a paci ha egy buszt kell gyorsítson ... persze 200 fölött elmegy na de az már lényegtelen mondjuk mentem már egy csapattal cibere 900 meg eregy oszt nyomják a rizsát hogy a bandittal még kanyarodni se lehet le lett sajnálva a gép aztán egy enyhe kanyarban 200 környékén melléhúztam a csávónak még meglepődött
nemtom ami az enyémtől kezd elnyúlni azok jellemzően 150 póninál nagyobb ménesű ezresek lehet a tuning miatt hogy van rajta scottoiler és könnyebben siklik a lánc de jövőre reszkessenek mert fogytam két kilót ma reggel csak 105 voltam
Hát én ezt valahogy nem hiszem el, tényleg ki kell próbáljak egy banditot, biztos nem fogok venni, de volt egy a társaságban, amikor cibáltuk akkor az sv-m elnyúlt tőle.
Bár amennyire megszoktam most a 88lóerőt lehet tényleg erősnek érezném
:PPPPPPP
Az volt a legszebb, mikor az FJr-es cimbi mondta, hogy hát ehhez is kell kiváltani felszállási engedélyt, de a legjobban a leáttételezett cibber ezres gazdi hümmögött, hogy milyen púpos a blokk. Meg hogy milyen ritka fos rajta minden más :DDDDD
" Na most az van, hogy a banditot eddig akiknek kiválasztottaknak kölcsönadtam, az erejét mindenki megdícsérte, "
A kiválasztásnál mi volt az elsődleges? Max 400ccm-es lehetőleg csopper géppel rendelkezzen és a jogosítványa ne legyen pár hónaposnél régebbi?
Hát, izé, mentem Zoliéval. Na most az van, hogy a banditot eddig akiknek kiválasztottaknak kölcsönadtam, az erejét mindenki megdícsérte, egyéb testtájait nem annyira.
No, az van, én a street-tel szemben nem állnék le se gyorsulni, se nyomatékrugalmasságot próbálgatni, mert nagyon csúnyán odakenne. És nem is forgattam rendesen.
Jövőre 86 kilósan meg lesz az 1:30 az eringen :D
Szoty autentikus véleményt tud formálni a tuningomról.
Szotyi,!!!!
Amúgy arrafelé az 50 már szédítő amilyen a közlekedés.
http://youtu.be/SjysXHvbIV8
Bár amennyire megszoktam most a 88lóerőt lehet tényleg erősnek érezném
Az volt a legszebb, mikor az FJr-es cimbi mondta, hogy hát ehhez is kell kiváltani felszállási engedélyt, de a legjobban a leáttételezett cibber ezres gazdi hümmögött, hogy milyen púpos a blokk. Meg hogy milyen ritka fos rajta minden más :DDDDD
A kiválasztásnál mi volt az elsődleges? Max 400ccm-es lehetőleg csopper géppel rendelkezzen és a jogosítványa ne legyen pár hónaposnél régebbi?
No, az van, én a street-tel szemben nem állnék le se gyorsulni, se nyomatékrugalmasságot próbálgatni, mert nagyon csúnyán odakenne. És nem is forgattam rendesen.