GSXR1100-et nem, mert nem ugyanaz a karter. Legalább is így emlékszem, hogy ez egy probléma, egy srác vagy 8 éve mókolt ezzel. Én a karter mögé tennék be egy Y-t a gyári leömlő mögé.. Annyira kell figyelni, hogy dobot a leömlővel összekötő cső nem csak egy üres cső, abban is van perforált lemez.
Van egy 2003 as big Banditom. Szeretném kicsit átfaragni a kipufogó rendszeremet. Két oldalra kivezetett két dobot szeretnék. Van hozzá lakatosom aki mesterien tud hegeszteni és farigcsálni de szeretném a lehető legegyszerűbben megoldani a dolgot. Például rá lehet faragni a GSXR 1100 vagy valamelyik hasonló leömlőjét? Csinált már valaki ilyet? Van tapasztalat?
Ha kamionozol akkor igen, de csak belföldön, már nincs kedvem máshová menni.......mondjuk épp ma vesztem össze a speditőrrel így lehet, hogy külhoni meló után nézek....
Mert kistehert mindig kimaxolják a 3,5-et a gyártók,nincs olyan mostanában hogy 3t-ás.Talán a H100-asom is már 3,5-es,max ezek a pickupok talán.
És ugye a szabály a maximális terheléssel együtt van.OK hogy üresen 1,5T.
Van egy 2003 as big Banditom. Szeretném kicsit átfaragni a kipufogó rendszeremet. Két oldalra kivezetett két dobot szeretnék. Van hozzá lakatosom aki mesterien tud hegeszteni és farigcsálni de szeretném a lehető legegyszerűbben megoldani a dolgot. Például rá lehet faragni a GSXR 1100 vagy valamelyik hasonló leömlőjét? Csinált már valaki ilyet? Van tapasztalat?
Köszönöm!
Gábor
De a berber vacsorát ki ne hagyd.
És végig követhetjük a processzt mint a rulettkerékben?
Van má motor? Tavasszal toszkána ?
És ugye a szabály a maximális terheléssel együtt van.OK hogy üresen 1,5T.