Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát szerinted egy 1000kg-os futót nem húzhatsz egy 1500kg saját tömegű autóval aminek az össztömege 2300kg ? B kategóriával megengedett legnagyobb össztömeg 3500km. 2500kg össztömegű autó+1000kg futó (autó saját tömege több mint a a futó össztömege ez fontos), itt a kiskapu.
Te is ;)
Ennek olvass utána :)
Nem tudom, hogy honnan szeditek ezt a 3750 kilót. Szó sincs ilyesmiről. 3,5 és punktum. Németben is. A másik dolog: Az utánfutó/lakókocsi tömege nem számít bele a B kategória 3,5 tonnàjába. Azt máshogy szabályozzák. B kategóriával max. 750 kg össztömegűt vontathatsz. Nehéz utánfutóhoz/lakókocsihoz pedig kell a B kategória mellé az E...
Valamit elírhattak,mer ez a 7,5 méteres hombár csak 3,5 tonna.

http://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/fiat/fiat_roller_team_zefiro_265-10738616
A sima megengedett össztömege 4 tonna,a kombinált gondolom futóval 6 tonna.
Szerintem ezekre vanvalami engedmény. De fogalmam sincs. Ugye a 3750kg is ossztomegben azert van a nemeteknel mert a lakokocsit huzzak a kis szar autokkal aztan borogatja be a futo az arokba.
Pl nekem 1000km a futom de az auto ossztomege 2510... nekem jo lenne a 3750kg, ha a passattal huzom az belefer siman de a futo mozgatja, ha a sharannal akkor kilogok belole de meg sem mozditja... ha transporterrel huznam azt hiszem az is beleferne a 3750be viszont az meg stabilabb lenne.
4+, ill. 6,5+ tonnát ír a leírásban. Mi meg ugye B-vel csak 3,5T-ig vizsgázunk, gyanúgy, hogy kell ehhez a C!
Halvány dunsztom sincs,alapból egy felmagas husszú ducato,pár bútor,mosdó,mosogató.1400-1600 kg terheléssel még csak 3,5 a cucc.Bár mindenki tulterheli durván őket,egyet nem láttam amit ne agyig pakolnának.
Normalis orszagokban 3750kgig vezethetsz b-vel.
Jogos, kiskepen apronak tunt a csavo mellett :D
Nem értem, hogy hogy elég rá a normál jogsi, ha 3,5T fölött van?!
No igen,apróság.
Ami multistrada!
azt a hypermotardot én is kibérelném
A repjegy? Rengeteg, annyiért nem megyek, madrid volt 23. Időben foglalva fapaddal, ryanair.
Ha van idő egy ilyet kell bérelni oszt lehet szöszölni 1-2 hónapig.

https://www.avidarv.com.au/cam...
70 oda-vissza, a lányok most voltak.
Város határában olcsó szállás, egy éjszaka, a tömegközlekedés kiváló, a taxi európában talán a legolcsóbb, szóval én nem mennék el mellette, pláne hogy az utána következő part közeli - nem rövid - etap eléggé ingerszegény. Még úgy sem hagynám ki, hogy már voltam ott és jól körül is néztem.
Persze, de ha már ott megyek el mellette 20km-el, akkor biztos nem hagyom ki.
Mi azért a nagyobb látnivalokat meg szoktuk nezni, persze a bejaratig motorral.
Szerintem is full fölösleges városnézésre motorral menni. Arra ott vannak ahogy mondod a hosszú hétvégés fapados járatok. 2-3 napra kimész, megnézed, visszajössz. Nem kell sietni, nem kell aggódni a vas miatt, 2-3 napra túl sok poggyász sem kell, nem rohadsz bele a motoros cuccba...stb, minden fine. Motorral motorozni szeret az ember (legalábbis én). Kilátók és csobbanási lehetőség jöhet 1000-rel, de minden más, ahol a motortól huzamosabb ideig kell távol lenni szerintem nem ilyen túrába való. Mondjuk pl Selmecbányán a Kálvária templomhoz még belefér a séta, főleg a panoráma miatt, de ennél nagyobb kutyagolás már nem.
Sajat fejem szerint Barcelonat kihagynam siman, 20ezerert van oda repulo.
Én barcelonaig mennék futoval de nem en szervezem, nekem meg mindegy mert idom van :D marokkoba mennék át leginkább. Nizzaig ha futozok onnan a spanyol resz megint messze van es nizza kornyeke azert nem a legjobbmotoros paradicsom, menton, monaco az a resz sokkal szebb vagy monaco-savona.
Barcelonaig vonat lenne a legjobb mint az olaszokhoz, bécs-lovorno 100euro, éjszaka megy a vonat
Na meg Andorra is ott van