Aki a nagypapis csopperes és a tanksapkán kanyarodó szervdonor között van úgy félúton...... A túrások alsó és középső harmada. Szotyi nem ebbe tartozik naaaaaaaaaaaa :D
Vazze,persze hogy nem látta senki hogy vadul.............mikor még az is nehéz eset amikor álmosan bóklászik a látótér szélén megy és látom hogy ja ott van a szotyi.
Most a BMW-n a Tourance next már túl van a 10e-n és még majdnem 50%-os. Egyébként meglepődtem ezen a gumin, rosszabbra számítottam, de el kell ismerjem, hogy ebaszott egy jó gumi. Mondjuk terepre nem ajánlanám senkienk
Bazz :D nekem az Avon AV46 hátul 19 ezret ment. Igaz, hidegen vigyázni kellett vele, de ha bemelegedett nem volt vele baj. Engem a tartósság érdekel, semmi egyéb. Nem szoktam baromkodni. Arra pedig egy ótvar szaros gumi is jó. Csak új legyen és sokat bírjon.
"nem vadul közúton"
Nos itt az egyik érdekes pont. Merthogy kinek mi számít vadulásnak? Pl. Szotyi laza kanyargászását sokan elborult vadulásnak néznék, mert még nem látták vadulni
"az a 25-30 ezer Ft árkülönbségen kívül nem vesz észre különbséget."
De. Én azért igenis észrevettem a különbségeket. Az, hogy megér-e annyi plusz pénzt a különbség, azon már lehet vitatkozni, de kétségtelen vannak jelentős különbségek. Mondjuk nem technikás egyenesben, 90-el.
Nekem lesz és majd írom ide az infót. Egy megjegyzés: pár éve még a Nokia meg az Ericcson volt a menő teló, a Huawei meg a lekínaizott szar. Az első kettő már nincs, a kínai szar meg a legjobbak egyike jelenleg. Halad a világ ugyanígy a gumik terén is. Sokszor egy nagy név mögött csak a nevet fizeted meg, a termék szinte egykutya a többivel. A magyar motoros pedig árérzékeny. Látatlanban ki merem mondani, ha valaki nem pályázik, nem vadul közúton, az a 25-30 ezer Ft árkülönbségen kívül nem vesz észre különbséget. A gumi élete végén meg megy a matek a futásteljesítménnyel. Az viszont lényeges.
olyat használtam a tdm-en road attack 1 -et meg a kettest is, nekem tetszett de a michelin mintha jobb lenne vizes aszfalton de megint jön hogy ugyanazon a motoron kellene kipróbálni meg lehetőleg egy szezonban hasonló körülmények között mert normális esetben mindig fejlődnünk kéne hogy 5 évvel ezelőtt mit meg hogy használt az ember az már megint más tészta , pl a gs500 on 10 éve metzeler lasertecet koptattam nem bírt ki 10000 et de legalább csúszott is igaz jóindulatúan ahogy a motoros újságírók mondanák mert szépen érződött mikor megindult a hátulja eleje visszavettél és ment tovább a szekér
Én a RA2-vel úgy jártam, hogy az első 9e km alatt a két oldala nullára, tükörsimára kopott úgy, hogy a közepe 3mm volt még. Pedig nem vagyok kanyarvadász és nem megyek ezerrel. Oké fogott, de a futásteljesítménye alapján nálam rohadt módon kiírta magát a történelemkönyvből.
Én mondjuk RA2-t használtam először, aztán ennek az EVO változatát. A legjobb gumi, ami valaha a Banditon volt. Egyetlen panasz lehet rá, hogy fogy, de kurva gyorsan, alig ment el 6e-t.t. Dehogy tapadt mint a barom, az biztos. Ha az elmond valamit, hogy a tavalyi BM-re még a Bandittal mentem, mert a BMW csak augusztusra lett meg (de már tudtam, hogy ez lesz a hattyúdala) akkor levettem a majd 50%-os gumikat és feltettem RA2 EVO-ból egy vadi új garnitúrát, arra a kb 900km-re. Ha már búcsúzunk, akkor búcsúzzunk tisztességgel
Hát pedig, az nem annyira jásztik ott.
De mondom, felesleges karatéjozni ezen. Volt régen egy olyan gumi, hogy Conti Road attack. A banditos népek - akiket IRL ismerek, - zabálták.
És elég tisztességes tempót is mentek vele. Aztán elég felütni gugli barátunkat, és csodát fogsz látni, sportgépesek, meg könnyű nakedek tulajai
vértől habzó szájjal pocskondiázzák, hogy az a gumi hogy kaphatott típusengedélyt egyáltalán, akkora egy sz@r.
De még azonos gépek tulajainak a motorozási szokásai is annyira mások, hogy tök fölösleges gumikopást, csúszást, érzést hasonlítani.
(pl a 11 évvel ezelőtti magamhoz képest úgy megyek, mint egy állat, de mégsem tudom, hogy lehet lekoptatni 6000km alatt egy hátsógumit)
Elolvastam, de ez engem nem győzött meg, különösen hogy a felállási hajlamát boncolgatta többször is, pedig a guminak ahhoz nem sok köze van. Ettől függetlenül kicsit körbenéztem a nemzetközi hadszíntéren is és általában jók a vélemények. De nekem akkor se lesz Majd ha Szotyi vagy más általam ismert és elismert kolléga elhasznált egyet és dícséri, akkor adok neki én is egy esélyt. Addig maradok a járt útnál
Zöldi simat vett, nem a 2ct-t. Ugyanaz a komponens, sőt a 2ct puhább kellene legyen a legszélén ezért szinte ugyanaz.
Nekem csuszott, de hat persze az enyem egy lekopott szar volt mar mikor feraktam, allitasod szerint... biztosan azert dobta le haverom aki uj koratol panaszkodott hogy egy szar gumi mert annyira tetszett neki. Illetve az osszes ismerosom panaszkodik hogy elmászik, nem stabil, minden egyes kanyarban sodrodik le az ivrol a motor. Biztosan minden ismerosom balfasz. Egy volt kivétel aki azt mondta hogy neki tetszik, nyar vegen felrakta a power3-at, azt mondja ehez kepest a 2ct egy szar volt. En nem probaltam a 3at, nem is fogom.
Egy valami játszat nálad, az a jobb minőségű aszfalt.
hol itt ? én mindig pilot power 2 ct-ről beszéltem mivel azt használtam sima pówert nem próbáltam, nekem mindegy mit veszel tólem akár taurus is lehet vagy tömör gumi engem az zavar hogy nyomjuk a reklámszöveget lényegi tapasztalat nélkül .....
Nos itt az egyik érdekes pont. Merthogy kinek mi számít vadulásnak? Pl. Szotyi laza kanyargászását sokan elborult vadulásnak néznék, mert még nem látták vadulni
"az a 25-30 ezer Ft árkülönbségen kívül nem vesz észre különbséget."
De. Én azért igenis észrevettem a különbségeket. Az, hogy megér-e annyi plusz pénzt a különbség, azon már lehet vitatkozni, de kétségtelen vannak jelentős különbségek. Mondjuk nem technikás egyenesben, 90-el.
De mondom, felesleges karatéjozni ezen. Volt régen egy olyan gumi, hogy Conti Road attack. A banditos népek - akiket IRL ismerek, - zabálták.
És elég tisztességes tempót is mentek vele. Aztán elég felütni gugli barátunkat, és csodát fogsz látni, sportgépesek, meg könnyű nakedek tulajai
vértől habzó szájjal pocskondiázzák, hogy az a gumi hogy kaphatott típusengedélyt egyáltalán, akkora egy sz@r.
De még azonos gépek tulajainak a motorozási szokásai is annyira mások, hogy tök fölösleges gumikopást, csúszást, érzést hasonlítani.
(pl a 11 évvel ezelőtti magamhoz képest úgy megyek, mint egy állat, de mégsem tudom, hogy lehet lekoptatni 6000km alatt egy hátsógumit)
Nekem csuszott, de hat persze az enyem egy lekopott szar volt mar mikor feraktam, allitasod szerint... biztosan azert dobta le haverom aki uj koratol panaszkodott hogy egy szar gumi mert annyira tetszett neki. Illetve az osszes ismerosom panaszkodik hogy elmászik, nem stabil, minden egyes kanyarban sodrodik le az ivrol a motor. Biztosan minden ismerosom balfasz. Egy volt kivétel aki azt mondta hogy neki tetszik, nyar vegen felrakta a power3-at, azt mondja ehez kepest a 2ct egy szar volt. En nem probaltam a 3at, nem is fogom.
Egy valami játszat nálad, az a jobb minőségű aszfalt.
http://hegylakok.hu/2015/05/na...