utáltam az automatát ............... az elsö merci után keztem meg szeretni ... az 4 mehanikus vezérlésü volt .. szerintem nagyon kényelmes .persze a fogyasztás kicsit több a ugye vákumra vált
a merci ötös elektronikus váltoja viszont már gyors és nem sokal eszik töbet a verda ..
a v/8 mercihez 7 sebeséges ön tanulos triptonik pofozos automata válto egy szerüen szenzácios ... hozzá igazitja a váltást a tulajhoz és nem is halod és kurva gyors gáz adásra akár 3 is vissza rak ebben a kategoriában ... nincs is kézi válto
nekem biztos nem kéne még egyszer kézi .. kuplungoljon a faszom .. a hátra gurulásrol nem is beszélek
hát ezt magyaráztam a 3 hengeres 999 ccm nagyon alul motorizált még a 1.4 booster jet motor se egy erő gép ebben a kasztniban csak ha megy a turbó ...amugy ez a 1.4 motor egy nissan /renault motor nem suszka a 3 hengeres az suzuki motor ..
a dácia .?? az is egy suzuki nissan renault tákolmány csak a népek olcsoságára rá szoktak . gy mára 2.5 millioval drágább az elsö sx4 alapjaira épitett reno motoros , nissan váltos 2. 600 000 volt ma 5 missi felet van
35 volt komplett. 20 a motor, 5 a relé, 10 a szenzor. Tizen-ezret futott törött motorból. A többit meglátom. De ebben a motorban fixálni fogom a mágneseket elmozdulás ellen.
4.790.000 Névre írva...Igen kényelem meg ez nem azt az AT-váltót kapta mint a 1.4 turbós. Néztem az S-cross-t is csak ott az volt a gond, hogy abban 1000-es háromhengeres turbó és 1.4-es turbó elérhető. Az 1.4-es turbóhoz csak 4x4-hajtás mellé tudsz AT rendelni az olyan 6-milla körül van.
2 WD-és nem egy erőgép de nem is kell megöregedtem... A fogyasztása valós 140-es tempóval tempómattal 7,5-8 liter de egyébként átlagosan beéri 6-7 literrel ha nem nyomod neki mint az állat. Majd meglátjuk...
Bontott önindító, önindító relé, fokozatjelző szenzor megérkezett. Az önindító belül kap két alumíniumból vagy rézből esztergált biztosító gyűrűt, hogy a mágnes helye fix legyen. Ezt mégegyszer nem kívánom eljátszani....
ugyan akkor azt is ide okoskodom hogy egy sima gl a suzuki alja 3 pedál és egy kormány ... normális felszereltség a glx -től indul azért ez egy városi suv legyen már wd 4 , legyen metál . egy ből 6 millka .... szerintem suzuki ,opel , peogeot , reno , citrom , fiat , seat , és ford amik a leg nagyobb érték vesztésü közép -kis kategoriás autok .................
Upsz,benzines kéne arra a napi 2x12 km-re ami után itt döglik az ótó mellettem bármi kibirja,villantani kéne ha üzleti tárgyalásra megyek évente max 2-3x.
Így marad igáslónak a gastra 1,6 kombi,Abban nem zavar ha elrecsúszva kiveri a szélvédőt a 250-es munkalap mert 15-ért bepattintják az újat,az se zavar ha olyan helre kell mennem garizni ahol a lábam se tenném ki annyi a more,az se ha Isaszegen a dzyindzsásban megyek felmérni a konyhát és odaverem az alját mert otthon lekenemalvázvédővel és csá.
kényelmes,6-7-el eljárok,van légkondi,vilanyablak,központizár,rádió.
Mint mondtam formailag bejön a volvó.
De bejön a giulia,a többi akkor se kéne ha ingyen adnák.
nos az 1.6 szivo ebben a kaszniban wd 4 el garantált a 9 liter .. automatával hiába 6 -os triptronik .. jo a 1.6 vvt motor.. de ez a kaszni 1150 kg ÜRESEN ..a motor pedig egy 870 kg IGNIS hez lett tervezve .. talán wd 2 hajtásal és 6 -os manuálisal 6 literbe meg áll
13 db suszancson ..tul mindig is kurva jok voltak a suzukik .. a régiek ...6 szelepes 8 szelepes 16 szelepes valojában ha karban volt tartva kipufogo és féltengely bajok voltak néha légtömeg mérő . aztán jött a uj block a lianában debütált 1.3 mpi 16 szelepes vvt és volt 1.6 de az csak befele volt vvt .. kurva tartosak ezek a motorok 500 ezret simán le menek javitotak a kipufogon full rozsdamentes lett és javitotak a féltengelyen igy ezzekel sem lett nagy problematika ... aztán jött az ignis és az uj swift ..
1.3 befele vvt 1050 kg autok jo fogyasztásuak de ,már a 1.5 és az 1.6 8 litereket kér ..tudom volt sx4 ..
és most itt egy ujabb generácio ugye 999 ccm turbos egy ekora autoba 110 lovacska a 1392 ccm turbos meg 140 lovacska ...
szoval ..egy ekora kasznit vadi uj korában is nehezen mozgato motor ami csak fordulaton tudja produkálni amit tud ....
emlékszünk még a a pőrgős warburgokra uj korukban szinte tolták a ladákat aztán 50 000 után meg egy dombon vissza 3 ..... tram tram tram vissza 2 .... szerintem ez az uj suzuki ugyan igy lesz és akkor mi lesz ha 100 000 kilcsinél elkezd szarakodni a turbó ..
de ne legyen igazam
a merci ötös elektronikus váltoja viszont már gyors és nem sokal eszik töbet a verda ..
a v/8 mercihez 7 sebeséges ön tanulos triptonik pofozos automata válto egy szerüen szenzácios ... hozzá igazitja a váltást a tulajhoz és nem is halod és kurva gyors gáz adásra akár 3 is vissza rak ebben a kategoriában ... nincs is kézi válto
nekem biztos nem kéne még egyszer kézi .. kuplungoljon a faszom .. a hátra gurulásrol nem is beszélek