Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

huhh,nem eccerű,bontottat kell nézni ezerrel,bár ki tudja milyen az állapota,hál istennek egyedi a hiba.
Sziasztok !
Motorváltás előtt állok , és egy 750 es bandit is szóba került . Nektek mi a tapasztalatok ezzel a ritka bandittal ? Tudtommal a 750-es verzió japán belpiacos . Alkatrész beszerzés mennyire körülményes ehhez a típushoz ? A motorblokk kívülről , képek alapján a Gsx 750 F re hasonlít , lehetséges hogy egy az egyben ugyanaz a blokk , csak a 600 as bandit vázába lett beépítve ?
Segítségetek előre is köszönöm !
Egy délután jön megnézni, de nem fűzök nagy reményeket a javításhoz. Minden ép a belsejében, kivéve a levált és összetört mágneseket. Semmi sérülés, csapágyak teljesen jók. Karmolásnyomok a forgórészen kívül, de az nem érdekes. Ha volna ilyen mágnes 2 db, esetleg valami rettenet ragasztóval lehetne kezdeni vele valamit. De akkor ott van az, hogy hol fog behányni ismét. Ezt meg nem igazán szeretném.
Önindító,generátor felújíto szaki van a városban?
Igen, ezen "dolgozom" jelenleg. ;)
Ha a keresöbe beírod látni, hogy használják hondába:
http://www.ebay.de/itm/Anlasse...
kawába:
http://www.ebay.com/itm/KAWASA...
yamahába:
https://www.ombwarehouse.com/S...

ìgy egy kicsit megnöhet a választék...
Mitsuba SM17 az önindító pontos típusa.
Nem a javítással volt a gond, hanem a tapiképernyőn melléütésekkel :)
Teljesen kitakarítottam az egészet. Összeraktam mágnesek nélkül. A forgórész csapágyazása teljesen jó. Semmi kotyanás, lógás. Szorosan, feszesen rakható össze. Forgatni is nagyon passzentosan tudom. Bemozdítani sem axiálban, sem radiálban nem lehet. Itt elengedett a ragasztó anélkül hogy hozzáért volna a forgórész. A levált mágnes meg mindent vitt.
Valójában egy teljes felületen kontaktban lévő mágnest nem igazán tud leszakítani a helyéről egy légréssel előtte elvezetett másik mágneses vezető. Csak abban az esetben, ha a mozgó vezető (ez esetben a rotor) sokkal jobb mágneses vezető, mint a ház, amire a mágnest felcsapod. Szóval oda elég egy kis ragasztó és örökösnek kéne lennie.
De mint látjuk nem az. Ebben az esetben viszont legtöbbször a perselyek kopása miatt megmozdult rotor üt bele az állórész mágneseibe. Ilyenkor töri a mágnest, ami innentől már szabadon pusztít a továbbiakban.
Sajnálatos, de szerintem javítható (ha nem sérült a rotor, akkor pláne olcsón). Akár még az eredeti mágnesek felhasználásával is. Ha nagyon vastagnak érzed az új árát, akkor érdemes megfontolni. De ebben az esetben a rotor tengelyének perselyeit mindenképpen újítsd fel!
Kapcsold ki a javitast.
Kurva teló
Erre hamar le kéne csapni, mert az új ára elég meredek. De azt is el tudom kéozelni higy egy hó önindító, generátor felújító megjavíjja
van elég bontó... tudsz venni hozzá vagy akár hibásat is és 2 ből egyet faragni..
de fel is lehet újítatni, pld Pesten a XIX Vas gereben utcában
Ez a legolcsóbb amit találtam:
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...

ùj ára : 425€
Buzi japán. Beleragasztotta ezeket a mágnes csíkokat és közéjük nem ragasztott pl műanyagból távtartó csíkokat. Úgy sokkal erősebb és tartósabb lett volna, komplett gyűrűt alkotva. Gondolom a felváltott polaritás miatt kellettek a csíkok, észak és dél felváltva. A hozzászólásaimat fényképpel támogatva azért teszem közzé, hogy aki érez affinitást a szereléshez lássa, aki nem az meg tudja, hogyha jó az akksi és neheten indít, erre gyanakodjon.
Ez egyértelműen csere. Szembekarmolós lesz az új ára szerintem. 60e a tippem.
155-ezer óra szerint de én amikkor cseréltem fogaskereket előre egyel nagyobb hátra egyel kisebb került. Így szeríntem nem pontos. Mosr a sebeségmérő meg a gps halálpontos. Hogy km-be több vagy kevesebb nem tudom. De az enyém 650-es az 1250-es lehet jobban nyúzza az öninditót.
Csabu! Úgy néz ki meg van a hiba kicsit túl lett bonyolítva az egész lehet evvel kellet volna kezdeni /bár nem okoskodni akarok mert én valószínű hülyébb vagyok hozzá/! Én nem aggódok Gyurinak úgy tudom 120 ezer km van a gépében és nem történt ilyen meghibásodás! Egy 8 éves motornál mint a Tied ez szerintem belefér lehet , hogy a Komlói klíma teszi! Hülyeséget félre téve örülök, hogy nyomon vagy!
Az eredetileg a palástba ragasztott 6 db állandó mágnesből mind a hat levált, 2 db darabokra törött. Ez fogta meg a forgórészt. Szerintem kezdjetek aggódni ti is. K8, 59e km és vigyázok a motoromra....Szerintem ez cserének tűnik, alkatrész érték.....
Ilyen esetekben irreleváns hogy mennyi km van a számlálóban. Akkor a tapasztalt állapot nem is annyira meglepő.
Köszönöm.
Ha visszafelé hajtana, annak szörnyű hangja van, az önindító szét is törhet. Ilyenre volt példa a cégnél, a körfűrész kutya valaga volt hozzá képest. No meg szét is nyílt.
Többet használom városban mint hosszú távokon. Az önindításaim száma fajlagosan több mint a csak túrásokra használtaké.
Kedves K.István! Én csak olvasója vagyok már sok-sok éve a fórumnak (főleg azért mert a szereléshez nem túl komoly szinten értek), most is csak azért írok, mert 100%ban egyetértek azokkal a gondolatokkal amiket én nem tudnék, de te megfogalmaztál az utóbbi jópár oldalon. Csak azt akartam tudatni, hogy sokan vagyunk még ilyen látásmóddal, nem vagy egyedül. :)
Én vitába se szállok itt most senkivel, van sok más dolog amin a fölösleges energiát levezethetem.
Mindenkinek jó motorozást, aki hasonlóképpen nem tart téli szünetet!
Neked pedig tisztelettel minden jót, a világnak meg sok ilyen szerelőt, motorokhoz értő embert kívánok!
LG Csabi aus Wien