Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenki vegyen egy bmw-t tartalékba?
Elkezd gyengén indítani. Töltöd az akksit. Úgy indít. Aztán hiába friss a töltés, hiába mész indítás után 50-60 km.-t, másodikra alig ugik be egy napon belül. Aztán egy töltés egy indítás. Aztán csak kattan egyet és semmi. De akkor már kuka. Ezért figyelmeztetlek benneteket arra, hogy itt a tél. Fél óra alatt ki lehet kapni, találjatok ki rá valamit mert szopás lesz.
Az a baj, hogy ezt nem csak simán beragasztani kéne, hanem kiönteni gyantával. Az meg a non plus ultra, ha volna a két végén egy-egy alumínium biztosító gyűrű ami megakadályozza hogy ragasztó leválás esetén összekócolja a belét.
A GS500-nál a generátorról válnak le néha a mágnesek, a fene tudja miért, de úgy fest akkor ez a jelenség akár várható is lehet más típusoknál is bár a Tiednél hallok először ilyen mágnesleválásról a GS-en kívül.
Most majdnem azt írtam, hogy nem, csak beszívtad az 1000-ből az egy hibásat,
de mielőtt meggondolatlanul dobálóztam volna magvas kijelentésekkel, gugliztam egyet.
Angol honban ismert probléma, bontókban alig van motor bele, 80 fontért újítják fel.
Érdekes, német találat alig-alig. És mindenki az akkukkal kezdi a baszódást, meg megbikázzák és megy.
Egy darabig :D
Sztem ez nagyon ritka egyedi hiba,de legalább meg van az ok.Neked már régebben is volt indítási gondod,valószínűleg már akkor sem volt rendben az önindító.
Az én jobb karom az időnként berúgó-kar...
Jó lenne berúgókar.
mért ? a többi motoron nem igy van az öninditó elhelyezkedése?
Tankolaskor meg melyrepulesben leereeszti a tankolocsovet egy kc135-os.
A motor melege nyírta ki az önindítót ebben biztos vagyok.
Akkor 20-on pár ezerből újra üzembiztos lesz a vas,azért az nem egy tragédia. Tanulság: reggel elindítjuk,este megállunk,no problem!
Ez egy jó vétel az Om-Parts-nal 182 ezer! Nagyon érdekes egyes darabokat lehet külön kapni de ami Neked kell az csak komplett!
Mire a legtöbbnek gondja lesz már a 3. tulaj nyúzza.
De ez ritka lehet mint a fehér holló mint hiba.
Meggyőződésem hogy csak idő kérdése a vizes kollégáknál. Az a mágnes jött le először, amelyik a legközelebb van a motor sugárzó hőjéhez.
No ezután mondja valaki hogy drága az angolhoz az alkatrész.
Az postával tokkal vonóval ittvan két hét alatt angolból 114000.- forintnyi királynői valutáért.Házhoz hozva.
Még spórolok is egy kalap pénzt egy olcsón fenntartható bandithoz képest.
Már ha kellene önindító.
Mondom hogy a hivatalos nem utángyártott cucc mindenhol drága.
Ha itt lesz a másik gps jeladó, akkor a sajátomat szétkapom és megnezem mijakurvaédesannnnya baja van. Majd azt is publikálom itt.
SZÁZHARMINCEGYEZER-HATSZÁZHETVEN!!!!!!
No hála istennek talán most minden ok lesz! Gondolom egy horror az önindító! Már csak egy normális kipufogót kell venned!
Nyugodtan.
Leírjam mennyi a listaára a gyári új önindítónak?! Egy szaros kétkilós villanymotornak?!
Felhívtam a Sugomotort. Pont bontanak egy tizen-ezer kilométert futott töröttet. 20e-ért megkapom. Plusz kértem az önindító relét mert a sajátomat kibontottam hibakereséskor. Nincs hibája, csak bontott. Tarcsinak megmarad. Plusz megvettem a gps jeladót, az enyém fél éves kora óta nem mutatja az üreset.
Nekem volt 750-es Banditom a Red-Baronnál vettem kurva drágán de ezt ellensúlyozta míg nálam volt 5 évig csak szervizelni kellet, a blokk Gsx 750 F a szelep állítás hagyományos nem lapkás, a váz a 600-as é. Nagyon kedveltem a 100 ccm miatt érezhetően nyomatékosabb a vége 210 körül volt, ha kifogsz egy jó példányt megveheted hálás darab / emlékeim szerint Zöldinek is tetszett ez a vas/ Ha van még kérdésed és tudok válaszolni írj!
Vannak ilyen remek alkatrészes oldalak:
http://www.bike-parts-suz.de/S...
De a belpiacosok nem nagyon találhatók ilyen alkatrészbázisokban, így nem is lehet megmondani cikkszám alapján, hogy mi egyezik és mi nem. Ilyen kérdésekre igazából a márkaképviseletek, tudnának válszolni, mert nekik van meg a teljes adatbázis, viszont nem fogják neked a két szép szemedért átnyálazni azt a pár ezer cikkszámot hogy mi mivel kompatibilis, és mivel alig van az országban, így akik közelebbröl ismerik a modelleket sem igen rendelkeznek túl sok tapasztalattal. Azt se árt tudni, hogy a 750-es blokkból is van pár verzió, nem minden esetben egyezik a gsx-gsf-gsxr 750 blokk, nem minden csereszavatos...
Szóval a legnagyobb probléma, hogy nem sokan tudják majd megmondani, hogy a 600-as vagy az 1200 cucca tökéletesen azon e a 750-el, csak találgatni lehet, meg méregetni, ha biztos akarsz lenni. Még mondjuk egy gsxr 1100, és egy 1200 bandit esetében pontosan tudom, hogy mik a teljesen azonos alkatrészek, mert a cikkszámuk az adatbázisban elárulja.

lehet hogy a gsx 750 (imazuma) -hoz sokkal több köze van
http://www.bike-parts-suz.de/S...