Nem is tagadom, érzem a "motoros öregedést" El-elkap már időnként a chopper utáni vágyakozás is. A GS meg màr az 1100-as megjelenése óta vágyam volt. Számomra mindig is a világ legjobb motorja volt. Sajnos sok-sok évig annyi pénzem se volt, hogy gyalog hazamenjek, így csak álom maradt. Néhány éve már futná rá, de azóta meg már megfontoltabb lettem (vagy a már előbb említett öregedés), és már nem adnék ennyi pénzt motorért, hiába kurva jó. Egy ideje már azt is fontolgatom, hogy eladom a GSX-et, és veszek az árából két különböző stílusút. A motorozás örömét ugyanúgy megadják. Csak nem nagyon halad a projekt, mert a karbantartásra, állapotra, és felszereltségre való tekintettel mocskosul megkérem az árát... De ha nem megy el, az se baj, mert akár életem végéig kiszolgàl. Ja, még annyi, hogy én nem Harley után sóvárgok chopper kategóriában. Számomra a Thriumph Thunderbird Storm 1700-as az Isten... Viszont a GS-hez hasonlóan az árképzése miatt ez se lesz soha. Hacsak be nem üt valami váratlan lottónyeremény... Magyaru olyan lóvéból tuti nem, amiért én dolgoztam meg.
Igazán nem vagyok nagyravágyó. Egy vizes Adventure összes csomaggal, három dobozzal, bukókerettel, ködlámpákkal elég is lenne Közeledik a Karácsony, úgyhogy...
elöször is nem tudod le kötni a az x BMW gardánját mert szervizekben is cél szerszám kell hozzá ...... ez nem a bajai falusi lada tuning .. arol nem beszélve hogy végig müanyagal van burkolva a kaszni .
a második az automata váltoban 2 darabb olaj punpa van az egyik szivatyuzik a másik nyomást csinál amig a vandler feltöltése nem felyezödik be adig nincs a váltoban nyomás igy nem tud váltani általában egy automata hallálát ez okoza
amig van olaj nyomás adig mükszik néha el nyultja a sebeség váltást néha ki hagy egy két sebeséget vagy gázra le .. iletve fel vált
de ..... de mozditja a kihajtást .. na most amikor meg zakan egy automata .. kb 90 % hogy az olaj nyomás nincs mivel a vandler csak pereg de nem visz át vono eröt ..
igy az állitani hogy lehet vontatni egy automatát ugy hogy az alapjáraton ketyeg egy AKORA BAROMSÁG ... hogy ilyet csak egy igazi megjátszos kis hülye mond ..
aztán van mégegy ahol nagyon meg bukik a maxi verzio ... mégpedig ott hogy az automata inditásnál csak P ben lehet vagy n ben ha p ben inditod és nincs olajnyomás meg sem tudod mozditani a váltot vagy tekerni ... ha nyomod a féket és gyujtáson ki rakod n -be és igy inditasz és nincs nyomás a váltoba az elektronika le állitja a motort ...............
más szoval lehet bohocos de nekem nagyon be jőn a lámpa................. persze nekem kell tetszenie igy nem tud érdekelni ha másnak nem jönn be ..... ja és még versenyeznem sem kell a bajai üvegviszaváltosal hiszen ez a kocsi akár 250km /ó is huzza a lakokocsit
Hatalmas kulonbseg van a ket motor kozott. A 900asnak mindene jobb, vazgeometria, fek, futomu. Fek az jobb mint az sv-men volt es jobb mint a gs-en. A 270fok egy rakas szar, igaz hogy kel neki egy szinkron de a tipikus 90fokos V motor, 3000alatt rángat es megvan az az erzes hogy a ket henger egymas ellen dolgozik, mint az sv, varadero... Fogyasztasa baromi jo, dinamikusan haladva 5liter alatt van, ha 70% városban használom és a 30%ot varoson kivul de 150felett akor femegy 6-6,5-re.
Biztos az AMTS-re tartogatjak.....
Piszok jo gep lesz az,azt kell osszereszteni majd a 800as dukkal,mt09el egy alpok tesztben........ mondjuk ha felkerne valaki egy ilyen tesztre alldoznek ra nemi szabadidot!
Namostakkor X5 tulaj vagyok,pakolászom montenegróba a kicsi család cókmókját,majd a felfujható gumikrokodilhoz érve elkezdem mérlegelni,nagykoffer crova,szerelőpokróc olajemelő menjen e be vagy a gumikrokodil?
És öntudatosan otthonhagyom azt a szar gumkrokit mert én béjemvés vagyok és tudom hogy kinyuvad a váltó,ezért spúrként inkább alá fogok mászni és lekötöm azt a szar 25 kilós gardánt..............nyaralva.
Kurvára életszerű.
Nyugodtan húzhatod max.60-70km sebességgel! A haverom így jött haza kb.200km-t! Ha külföldön van baj a tréler tetemes összeg míg hazajutsz! Azért utána jártam egy béjemvé specialistánál is! Húzható amennyiben a motor alapjáraton ketyeg!
Nem tudom, szerintem 10 emberből 8 nem tud lekötni egy kardánt, egynél meg épp nincs szerszám.
A járó motorral vontatásnál meg óvatos lennék, lévén szerintem egyikőnk sem ismeri minden automata felépítését, magyarul nem lehetsz biztos benne, hogy egy alapjáraton ketyegő motor ad-e kellő olajnyomást ahhoz, hogy a kenőanyag mindenhova eljusson. Nem olyan drága az a tréler.
YOSS!
Miből gondokod hogy Te okosabb meg felsőbb rendű vagy mint én vagy más? Ha annyira okos lennél mint ahogy azt beállítod,akkor nem beszélnél olyan hülyeségeket,mint például azt hogy egy automata váltós autót nem lehet vontatni! Akkor elárulok neked egy titkot csak hogy ne hülyén halj meg! Két módja van az ilyen autó vontatásának! Az egyik hogy lekötöd a kardán tengelyt,a másik hogy alapjáraton megy a motor! Ugyebár a béjemvéről volt szó! Akkor ki is a hülye kettőnk közül?
de csak olyan vágyakat szoktam ki tüzni,,,, amit el is tudok érni szerintem 1-2 éven belül szert teszek egy ilyenre
http://youtu.be/6iagnrksBF8
a második az automata váltoban 2 darabb olaj punpa van az egyik szivatyuzik a másik nyomást csinál amig a vandler feltöltése nem felyezödik be adig nincs a váltoban nyomás igy nem tud váltani általában egy automata hallálát ez okoza
amig van olaj nyomás adig mükszik néha el nyultja a sebeség váltást néha ki hagy egy két sebeséget vagy gázra le .. iletve fel vált
de ..... de mozditja a kihajtást .. na most amikor meg zakan egy automata .. kb 90 % hogy az olaj nyomás nincs mivel a vandler csak pereg de nem visz át vono eröt ..
igy az állitani hogy lehet vontatni egy automatát ugy hogy az alapjáraton ketyeg egy AKORA BAROMSÁG ... hogy ilyet csak egy igazi megjátszos kis hülye mond ..
aztán van mégegy ahol nagyon meg bukik a maxi verzio ... mégpedig ott hogy az automata inditásnál csak P ben lehet vagy n ben ha p ben inditod és nincs olajnyomás meg sem tudod mozditani a váltot vagy tekerni ... ha nyomod a féket és gyujtáson ki rakod n -be és igy inditasz és nincs nyomás a váltoba az elektronika le állitja a motort ...............
más szoval lehet bohocos de nekem nagyon be jőn a lámpa................. persze nekem kell tetszenie igy nem tud érdekelni ha másnak nem jönn be ..... ja és még versenyeznem sem kell a bajai üvegviszaváltosal hiszen ez a kocsi akár 250km /ó is huzza a lakokocsit
Nameg kötök biztosítást.
Piszok jo gep lesz az,azt kell osszereszteni majd a 800as dukkal,mt09el egy alpok tesztben........ mondjuk ha felkerne valaki egy ilyen tesztre alldoznek ra nemi szabadidot!
És öntudatosan otthonhagyom azt a szar gumkrokit mert én béjemvés vagyok és tudom hogy kinyuvad a váltó,ezért spúrként inkább alá fogok mászni és lekötöm azt a szar 25 kilós gardánt..............nyaralva.
Kurvára életszerű.
Főleg akkor, ha előtte gombokért kötsz a nyaralás idejére tréleres asszisztenciát, vagy autóklub tag vagy! :-D
A járó motorral vontatásnál meg óvatos lennék, lévén szerintem egyikőnk sem ismeri minden automata felépítését, magyarul nem lehetsz biztos benne, hogy egy alapjáraton ketyegő motor ad-e kellő olajnyomást ahhoz, hogy a kenőanyag mindenhova eljusson. Nem olyan drága az a tréler.
Miből gondokod hogy Te okosabb meg felsőbb rendű vagy mint én vagy más? Ha annyira okos lennél mint ahogy azt beállítod,akkor nem beszélnél olyan hülyeségeket,mint például azt hogy egy automata váltós autót nem lehet vontatni! Akkor elárulok neked egy titkot csak hogy ne hülyén halj meg! Két módja van az ilyen autó vontatásának! Az egyik hogy lekötöd a kardán tengelyt,a másik hogy alapjáraton megy a motor! Ugyebár a béjemvéről volt szó! Akkor ki is a hülye kettőnk közül?