A dieselnél nem a 180 le tol hanem a nyújtott méter....a kamionom mindössze 420 le ha még 1 millánál megvan benne mind, viszont 1300nm.......az tologat kissé....,de hát ezt tudod mert a mozdonyok sem a fordulat királyai.....a modern dieselek sokkal jobb érzetet nyújtanak az egyszeri felhasználónak mint a benyások legyenek azok bármily királyok csak hát az ára és fenntartása nagyobb költséggel bír mint a benyásé kivéve persze igen nagy futásnál.
ez a paprika jancsi miket mond .. apám .. hihetetlen ..
diesel 180 lo és hogy tol . és hogy befeszül ............................. kicsit zörög ... kicsit patog ............... tiszta nevetséges igyen nem kéne ilyen szar ... de a 180 lo nagyon tol ................. ezzen csak röhögök ....
a munt héten itt volt egy kuncsavt 63 amg jét oda atda ki pobálni 640 loerö 820 nm .. na az toll nem ez a kerepelö öngyuljtos szar
Én erről beszélek,a gyári tesztcsapaton kívül szerintem senkinek nincs 20e km-nél több tapasztalata róla.
Szal nagyon nem egyről beszélünk,szép és jól megy ennyi biztos a többi kiderül.
A régiek alig voltak gyengébbek a többieknél (jó, a japóknál sokkal), de az újak ugyan design-ban ugyan tényleg ütősek, de a beltartalom nem veretes. Olyan mint a bömös, akinek fussa banánra az tartson (én is tartanék csak nem fussa), akinek nem az meg megelégszik a jellegtelen, de tartós többivel.
Olaszaautorol,itt mindenki bekeveri a 200 eves regatta dizelt is jo magyar szokas szerint.
En meg a nyaron bemutatott hatsokerekes istenkiraly cuccrol vartyogok.
nekem volt alfa gulieta abart 130 lovas 2000 dupla v tengelyes vezérmüszijas .. az a fajta aminek a váltoja egyben volt a difivel ,, és a két hátso fék tárcsa belül volt a váltonál ..... na az APUKÁM igy utolag .. A VILÁGBARMAI találták ki etől külömb szar még a fiat supermirofinom volt a motor ugyan az őtős váltoval 100 km nem lehetet vele meni hogy valami ne gyuladjon ki a müszerfalon mindig baja volt
Amugy! levinek nem tudom milyen ocska vasa van .. és milye kétkerekü szaral gurigázik .......... de az autopályák szélén az ö álltala használt tipusokat látom le rohadva ................. ja és a tréneren is...
Első kézből tapasztalat 2 éves giuliáról kb 105000km-el. 60000 körül kezdett szarakodni valami szenzor ami többször letiltotta a motort a teljesítmény visszavételével, 100000 után a gari lejártakor bekrepált a motor, dadog, összevissza jár és füstöl pedig minden kötelező szakszervizben volt időben vagy előtte elvégezve.....amúgy szép, igaz nekem kényelmetlen.
Megismertem a PEUGEOT 1,9 szivodiesel technikat , nekem tokeletes !!! Igaz ujonnan vettem 2000-ben , elmult 16 eves , 255ezer km, indul megy megall. Nekem ennyit kell tudni.Hely van benne ( Partner St Tropez )legkondi -el.ablak , kpzar-hovedo uvegezes sz.kormany.Egyszeru mint a faek.Nemhogy rozsda de meg rozsdasodas sincs.Szomszedomnak 2005-os teher van , mar a 2-es kaszni 780ezer km folott van benne .Szervizes , mindennap megy , viszont mar rozsda van rajta.Mar nagy erteket nem kepvisel az enyem sem , de vevo lenne ra barmikor ha elado lenne...
Nem látok több olsz autot traileren mind mas gyartoet, igaz, arányaiban is kevesebb olasz van. De amit sokat latok mostanaban az autopalya szelen az a merci, vw.
Van pár olasz autó a kornyezetemben 166 2,4jtd egekbe chippelve, 1,9jtd-k egekbe chippelve, 1,6ts motor az ugye alapbol egy rakas szar, onti bele a gazdaja az olajat de azt leszamitva semmi baja. Fiatbol rengeteg van hibatlanul futnak... nem ertem ezt az olasz auto problemat.
"...Én az olasz autók szerelmese voltam ..." - több ismerősöm is így kezdte, de aztán hamar elmúlt náluk. Az első pár szerviz- és trélerszámla kifizetése után...
Elárulom: Semmilyet. V40-et hajtok most. Jellegtelen igásló érzet. Semmi extra. Dehát ez csak egy autó. Nem élmény forrásként, csak eszközként használom.
Érdekes amúgy, mert éveken át életben tartottam egy Citroen XM-et. Baromi sokat melóztam rajta. Mindig volt rajta mit csinálni, de KARAKTERE volt! Az összes hibája ellenére vonzó egy romhalmaz volt. Azt hittem, hogy minden járműben megtalálom ezt az érzést, de sajnos nem. A V40 steril, mint egy műtő.
diesel 180 lo és hogy tol . és hogy befeszül ............................. kicsit zörög ... kicsit patog ............... tiszta nevetséges igyen nem kéne ilyen szar ... de a 180 lo nagyon tol ................. ezzen csak röhögök ....
a munt héten itt volt egy kuncsavt 63 amg jét oda atda ki pobálni 640 loerö 820 nm .. na az toll nem ez a kerepelö öngyuljtos szar
Szal nagyon nem egyről beszélünk,szép és jól megy ennyi biztos a többi kiderül.
http://youtu.be/ARPhaPhexqs
En meg a nyaron bemutatott hatsokerekes istenkiraly cuccrol vartyogok.
csak azért hogy én is mondjak valamit
A maiakkal mar ilyen gond nincs , de akkor sem vallalom be...
Van pár olasz autó a kornyezetemben 166 2,4jtd egekbe chippelve, 1,9jtd-k egekbe chippelve, 1,6ts motor az ugye alapbol egy rakas szar, onti bele a gazdaja az olajat de azt leszamitva semmi baja. Fiatbol rengeteg van hibatlanul futnak... nem ertem ezt az olasz auto problemat.
En az olasz autok szerelmese voltam ...volt is , szerettem is
Érdekes amúgy, mert éveken át életben tartottam egy Citroen XM-et. Baromi sokat melóztam rajta. Mindig volt rajta mit csinálni, de KARAKTERE volt! Az összes hibája ellenére vonzó egy romhalmaz volt. Azt hittem, hogy minden járműben megtalálom ezt az érzést, de sajnos nem. A V40 steril, mint egy műtő.
Nekem ne mondd, én havi ezrest megyek munkaügyben a belvárosban :D