Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem magyarázok neked semmit, mert nyilvánvalóan nincs értelme. Igazából fogalmad sincs hogy mit is akartam leírni, látható hogy képtelen vagy felfogni ezért a saját "paneljeidet" ismétled, mert abban érzed otthon magad. Teljesen felesleges elnézést kérned, mert nincs miért, engem nem bántottál meg, nem is tudnál meg hát én itt nem személyeskedek, egy jelenségről én általánosságban írtam - sőt bele is írtam hogy hogy ez nem személyre szabott - te mégis azzal próbálsz "érvelni" hogy én milyen motort vettem és hogy az szar, meg ilyesmi. Vedd már észre hogy a szerelésen kívül semmilyen konkrét dologról nem vagy képes értelmes vitába belemenni, mert semmire nem hozol érveket, csak személyeskedsz, teljesen irreleváns dolgokat hozol fel, ráadásul értelmezhetetlen sorrendben és kontextusban. Az meg hogy a csavarbehajtóm arról szól, hogy hova szeretnék tartozni?! Ez azért elég sokat elmond rólad, mint szerelőről. Ha valaki szerszámokkal dolgozik és meglepődik egy ilyen áron, az nagy valószínűséggel black&decker hobbi szerszámokkal csapat otthon is, viszont én tuti nem hagynám ott a vasam egy olyan műhelyben, ahol láthatólag igénytelen valaki a szerszámaira, ergo a munkájára is. Másrészről az, hogy mennyibe került, nem tudja senki, most is csak azért említettem meg, mert igenis csak profi szerszámmal lehet profi munkát folyamatosan végezni. Ráadásul azzal én dolgozom, tudod! A saját két kezemmel, sokszor elég ocsmány helyeken, nem áll kinn a vitrinben itthon, előtte cetlin az ára, hogy lássa bárki aki belép hozzám. Nameg a BMW. Neked van ezzel kapcsolatban valami becsípődésed, mert ezt valahogy mindig feljön pedig én nem emlegetem fel. És számomra az is olyan fontos státuszszimbólum - ezt a szót kerested az előbb, csak lányos zavarodban biztos nem ugrott be - hogy egy évig nem szerepelt egyetlen profilképemben, vagy fotógyüjteményemben sem a facebookon, sem máshol. Mindenhol maradt a bandit. Itt sem emlegettem, máshol sem, hogy van. Szerinted ha a motorral szeretnék faszt növelni, akkor hogytam volna hogy a bandit képe "csúfoskodjon" mindenhol, miközben otthon figyel egy BMW is? Hát nem, nekem a motor egy eszköz, semmi különöset nem tulajdonítok neki, nem csiszatolom, nem polírozom, nem promózom mások felé. Ugyanabban a bánásmódban részesül, mint a bandit részesült hiába került sokkal többe. Számomra az ára indifferens, addig tartottam számon, amíg kifizettem, utána már nem érdekel. Tudom nem vagyunk egyformák. Hála istennek.
Jo garid lehet. Ha egy izzora is ki terjed... Gumi kopásra is jár? Ne basztasuk egymást. utoljára ..ha megsertetelek ..bocs.

160000 ft behajtó. Ez tényleg jó. ....
Szerintem felesleges magyarázni a bizonyítványt....Én elnézést kértem számomra ott a pont

Azért mert volt 5.missi egy Motors attol nem vagy különb egyikünktöl sem...az meg hogy 160000ft behajtod van el árulja kasszt ahova szeretnél tartozni... Talán a bmw vásárlása is. Jegy lett volna ..Oda....De mégis egy diszleksziás szerelönek próbálod meg magyarázni kinek hanyas a feje....
Hagyd, nyugatabbra hülyék az emberek, a helyi kisboltban vasarolnak, a helyi paraszttol vasarolnak meg akkor is ha dragabb mint a teszko, de ugye van egy fajta ember aki 2forintert barmire kepes....
Spuriból nekem most is van itthon vagy egy liter :) De nem tárolás miatt :)
Legalább,te sem költesz tárolás miatt spurira!
Nálam egy hónapnál többet egyszerre biztos nem áll a gép. Tavaly december elején tettem fel az új gumit, de március elejére már 4e körül volt benne. Ha ez mond valamit :)
Ezt nem is mondta itt senki szerintem.
Ez minden normális melós számára, aki szerszámokkal dolgozik, alap kell hogy legyen. Én pl. csak profi szerszámokkal dolgozom, mert a szar szerszám mindig akkor fog cserbenhagyni, amikor akkora kárt tud okozni, hogy annak a költségéből megvehettél volna egy profit. Csak a csavarbehajtóm volt 160e. A többit inkább nem is említem. Viszont még szerszám miatt nem kellett félbehagynom melót.
A BMW hátsó 'izzója' LED. Meg az összes más fényforrás is. Nem hívjuk a Red Baront, mert a moci garis. 2019 márciusig. Szóval miattam ne aggódj :)
Valahogy ti kurvára nem akarjátok érteni, hogy mit is akartam mondani az előző irományommal. Különösen az a kitétel esik ki mindenkinek, hogy nem akarlak téged fikázni, vagy ilyesmi, csak erről nekem ez jutott eszembe. Viszont szerintem alap közgazdasági ismeretekkel bárki számára egyértelmű, hogy igazam van. Nem arról szólt a dolog, hogy mindenki szarja el a pénzét minden szarra, hanem arról, amit oda írtam. Aztán meg mindenki azt csinál amit akar :)
Jártam pár frekventált motoros helyen,külföldön.
A ritkaság a relative régi 10-15 éves japo motor,új GS-ből duzzasztót lehetett volna építeni.
Az, hogy a BMW csúnya vagy szép, az ízlés kérdése, nekem kurvára tetszik, szoktam csak úgy nézni :) Az hogy szar, na az nem szubjektív és leginkább mendemonda, ha szerinted mégis szar, akkor légyszi támaszd alá némi konkrétummal, de nem olyannal, hogy az ismerősöm unokatestvérének az utcájában lakott valaki, aki azt hallotta, hogy.. Az hogy faszság volt megvenni, az a te véleményed, szerintem meg az faszság, ha valaki yougtimer mergákat gyűjt, lehetőleg v8 4000ccm és után győzködi a publikumot, hogy 8l alatt fogyaszt. Az meg hogy veszti az árát? Ezt gondold már át mégegyszer lszi. Pont a BMW-k, belőlük is a GS-ek amik elég jól tartják az árukat. Egyébként meg az eu-ban a legtöbbet a vizes GS-ből adták át. Persze tudom, ott mindenki fasz, nem ért hozzá és nem akarja elhinni, hogy mekkora egy határ szar. Sz'al ezt sztem hagyjuk is, ne legyünk már komolytalanok.
De bele ne öntsd az egész flakont! 2 ezrelék a keverési arány, vagyis 20l nyálba 40milli, vagy 4 cent, ha úgy jobban tetszik :) Viszont hagyd állni egy darabig, hogy feloldódjon, aztán meg járasd annyit, hogy a karbiba is eljusson! Után letámaszthatod tavaszig :)
Köszönöm a segítséget! Holnap veszek Spurit. :-)
Vákumos a benzincsap,ereszd le a karbikat kulönben tele lessz zöld trutymadékkal,a tankot üzemanyag stabilizálóval vagy spurival kevert benzinnel töltsd fel.
Bár még ezek sem gari arra hogy a benzinből kivált víztől ne tudjon rozsdásodni a tank.
A 2-3 hetente 5-10 km es kör a városban jobb idő esetén szerintem jobb a motornak mint a hókuszpokuszok,melegedjen át rendesen a motor mindene.
Az ON helyzetben, a működés során az üzemanyag bekerül a porlasztóba, de ha áll a motor, a benzincsap lezár.
A RES helyzet a tartalék üzemanyag állás. Hasonlóképpen működik, azaz csak akkor, ha a motor jár.
A PRI állás a karburátor feltöltése üzemanyaggal, ha onnan az valamilyen oknál fogva kifogyott
Visszatérve az eredeti kérdéshez: melyik benzincsap-pozíció javasolt télre?
De te öreg vagy és fáj a derekad.
Szerintem meg nem.
Igen.
Amúgy mindenki betárolja tavaszig a motorját, vagy akad olyan is, aki előveszi és a "tábláig" legalább megjáratja, ha az időt
alkalmasnak találja?
Benzinkton is adnak el
http://spuri-adalek.hu/content...
Tudatlan vagyok. Mi az?
Tegyél bele egy flakon Spurit is.