Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagyok mindenben profi és mint látod már az elején odaírtam, hogy az ÉN tapasztalatom szerint, ami nem jelentős. Az hogy te ebből azt vonod le, hogy profi lennék, már a te bajod.
Lecsó. Nos a válasz: SEMENNYIT. Olajjal főzni lecsót a gyávák fegyvere. Zsírt alá, meg füstölt szalonnát! De ha már kész van, akkor inkább hagyd a fenébe. Vagy tégy belátásod szerint.
Mindkettő majdnem ugyanaz a cm3, de az olasz 0,7 LE-vel többet tud. Mindkét fűrész frissen élezett lánccal indul ki az erdőre és menet közben is élezve van, tehát a teljesítmény különbség ami jelentkezik. A majdnem megegyező lökettérfogatból kihozott nagyobb teljesítmény pedig utal a gyártmány minőségére is. Husi kuplungja is "kímélőbb" üzemmód, hamarabb áll meg a lánc. Az olaszt tolhatod mint az ökör.
Ez is érdekes mert. Az unioba a németeknél és a franciáknál fogy a legtöbb új autó. 70 % uk. hitelre. Magyarországon a szám 96% ...szoval. Az életem a hitelröl szóljon. Azt mondod. jobb az ugy? ...ne foglalkozak semivel. Elvégre a bankokat is el kell tartani.
Te mi barátkozhatunk. ugy látom nincs téma amibe nem lenél profi. szeretném a tapasztalatodat kérni ....menyi olajat tegyek a lecsó alá. ..mert most elég meleg a rezso itt a mozdonyon ...és nem akkarom el baszni.
Az újat csak egyszer kell kiizzadni. Használod, amíg le nem jár a gari, visszatolod, hozod az újat és kezdődik elölről. Jobb sorsú országokban ez bevett szokás és gazdaságilag sem hülyeség, amíg a környéken olyan országok vannak, akiknek az állampolgárai örömmel viszik haza a 3-4 éves járgányokat.
Igazad van...... Ujat az vesz aki megteheti. ..meg az atöbb tizezer hulye aki hitelre...deviza hitelre. belepusztul ...használtak 90% tekert szar. ..ez is igaz.
En meg mokolom magamnak. es boldog vagyok.
Tapasztalatom szerint - ami nem túl jelentős, belátom - az ilyen hatékonyság nagyon nagy részben függ a lánc élességétől/minőségétől. Különösen ha az összehasonlított kütyük motorteljesítménye hasonló. A "kínaiság" inkább a tartósságban szokott megnyilvánulni.
Ebben egyetértünk. Otthoni barkács célra is vannak jó cuccok elérhető áron. Attól hogy barkács nem biztos, hogy szar, csak éppen nem tartós, folyamatos felhasználásra készítették. Kevesen tudják, hogy a Bosch kéziszerszámok zöld és kék színben készülnek. A zöld a barkács, a kék a profi. A zöld, ha elromlik, beviszed a szervizbe és látják hogy profi felhasználásra volt bevetve, akkor egy hónapos korábai ugrik a gari. A kék-re viszont három évet vállalnak folyamatos használat mellett is. Ez mondjuk meglátszik az árán is.
Tavasszal vettem egy láncfűrészt. Olasz. Oleo-mac. Erdőgazdálkodásra alkalmas kategóriájú. Az ára 70%-a a két nagy márkának (Stihl, Husqvarna). Ugyanakkor a minősége állítólag veri a kettőt, mert a kettő elkurvult kínában. Úgy visz mint a barom, após Husija még kínlódik, ez már végzett. Másfélszer annyi fát kivágok meg lekuglizok vele egy nap.
A, ha nem vesznek újat a büdös életbe nem vehetsz használtat.
B,újat az vesz aki megteheti,és miért is ne?a gariidőn belül egyis se nyiffan meg,vagy megoldják a dolgot ingyen
C,annyi már a használtpiacon a tekert órás félhulla ami tuti vételnek látszik harmadik megnézésre is hogy nem biztos hogy olcsóbb lesz a végén mint az új.
Ez biztosan így van. Nyilvánvaló hogy a világ autóvásárlóinak a nagy többsége - prémiummárkák esetén meg gyakorlatilag mindenki - síkhülye, csak te tudod a tutit.
Itt szerintem rajtad kívül nem verseng senki. Igazából te sem. Csak próbálod a műhelyed promózni.
Nem találtál bele. Kurvára távol áll tőlem az ilyen "magamutogatás" aki ismer személyesen az tudja. De mosolyogj csak bátran, ez általában annak a jele, hogy valaki erősen figyel arra hogy mit mondanak neki, csak kurvára nem érti
Valamikor még én is hitem. Ebbe a maszlagba es vettem az ujabnál ujabb suzukikat.... Szerintem ez önmutogatos adó. ..en már nem fizetem. Béke veletek. indul a w 43 vonat. kaptam a jelzöt
"Nem vagyok gazdasági szak ember." Ezzel nem is vádolt senki, nyugi
"..nem a bmw fikázása a célom" Ez nyilvánvaló, a vak is látja hiszen a mondandó értelmezhető részének nagy része csak erről szól. Mi lenne, ha az lenne a célod"
"Elöször is. Azzal hogy megveszem egy új gépkocsit ..motort telefont mosogéppet. Azzal az adot céget gyártót támogatod. A cég részvényesei lesznek egyre gazdagabbak. ugy hogy a termék elöállitásáhozz az élömunkát elvégzök egyre szegényebek lesznek.
Ugyanakor. Az elöálitot terméket számos adó terheli. tehát a termék eladásából az állam es részvényesek gazdagszanak. .azt is el kell mondjam hogy az új termék veszít a legtöbet az árából
Egyrészt .mivel dömping van belöle. Más részt mert már gyártó soron az új ....ugyanakkor a gyártó érdeke hogy a termék ne legyen tartós vagy bizonyos idö után olyan hibálya legyen ami a fogyasztót az ujabb termék vásárlására ossztömzi
.minél nagyobb a darabszám annál olcsobb es annál jobban veszít az eredeti árából. " Ez nagyjából így van. És?

"Ugyan akkor ez a tendencia meg fordul. Ammokor ez a termék ki kopik
A piacról ..az ár a kevés darabszám miatt emelkedik. minél eredetibb es minél kevesebb van egy adott termékből annál értékesebb. Es annál jobban tartja az árát
Persze azt is el kell mondjam az emberek zöme azt hiszi a garancia meg védi söt azt is elhiszi gazdaságosabb egy új kocsival klekedni mint egy 8 eves autóval.

Pl ha egy új bmw motor kilométer / koltseget számoljuk egy 10 eves bmw motoréhozz akkor az osszes költség kb 3 szor több az új motor használoénak. . én igy latom" Ezt próbáltam értelmezni és szerintem minél inkább sikerült, annál inkább nem értem, hogy minek írtad ide?
A szerszámon, gépen nagyon sok múlik. Viszont muszáj behatárolni mindenkinek, mennyit és milyen célra fogja használni. Rettenetesen szórnak az árak. Aki a szerelésből él, természetes hogy átlagember számára mellbevágó összeget ad ki ezekre. De az otthoni barkácshoz is létezik szemét minőség, akivel foglalkozni sem érdemes. Ettől függetlenül én azt vallom, hogy egy otthoni barkácsoló is vállalja be a jobb, drágább cuccokat mert magát kíméli meg a méregtől. Aztán az meg a másik, bárhogy dolgozom, a nap vége a szerszámok eltörölgetésével, visszapakolással a helyére, valamint takarítással fejeződik be. Retkes szerszámmal, kuplerájban dolgozni nem lehet. Az meg végképp a halálom, ha öt perc melóért fél órát kell keresni egy szerszámot, mert a gyerek elkeverte. Volt ebből itthon csörte, hála istennek kirepültek....
Nem vettem volna soha. Új mercit. Mert nem ér anyit csak egy snobb jobb sorsú hülye hiszi ezt el. ..akiknek el lehet ez adni
En azt nem ertem hova ez a nagy versengés .... Nem azt mondtam hogy nem lehet olcsón jot venni ..... Hanem azt hogy a adrágais szar lehet
Nyomhatod... ..ugy érzem bele trafáltam. a dolgaid es a tárgyaid es árai. Ugy festenek. Te ötel feljebb álsz a lépcsön... Ugyanakkor szabad idödben mégis bizonygatod a bizidet.
Csak ki nevetlek .
Nos a valodi tapasztalat meg az hogy ha egy vasarlo neki elfogadhatatlan hibaval talalkozik egy termek kapcsan,meg a neki elado uzletet is messze elkeruli nemmeg hogy ugyanattol a gyartol vegyen egy masikat.
Nem tom hallottad e azt a kifejezest hogy olaszt soha pedig állati jo matracokat gyartanak,es van egy gazkazanom digobol ami 15 eve mukodik kussban?
Nem vagyok gazdasági szak ember. És nem yoss fikázom ..nem a bmw fikázása a célom

Elöször is. Azzal hogy megveszem egy új gépkocsit ..motort telefont mosogéppet. Azzal az adot céget gyártót támogatod. A cég részvényesei lesznek egyre gazdagabbak. ugy hogy a termék elöállitásáhozz az élömunkát elvégzök egyre szegényebek lesznek.
Ugyanakor. Az elöálitot terméket számos adó terheli. tehát a termék eladásából az állam es részvényesek gazdagszanak. .azt is el kell mondjam hogy az új termék veszít a legtöbet az árából
Egyrészt .mivel dömping van belöle. Más részt mert már gyártó soron az új ....ugyanakkor a gyártó érdeke hogy a termék ne legyen tartós vagy bizonyos idö után olyan hibálya legyen ami a fogyasztót az ujabb termék vásárlására ossztömzi
.minél nagyobb a darabszám annál olcsobb es annál jobban veszít az eredeti árából.

Ugyan akkor ez a tendencia meg fordul. Ammokor ez a termék ki kopik
A piacról ..az ár a kevés darabszám miatt emelkedik. minél eredetibb es minél kevesebb van egy adott termékből annál értékesebb. Es annál jobban tartja az árát
Persze azt is el kell mondjam az emberek zöme azt hiszi a garancia meg védi söt azt is elhiszi gazdaságosabb egy új kocsival klekedni mint egy 8 eves autóval.

Pl ha egy új bmw motor kilométer / koltseget számoljuk egy 10 eves bmw motoréhozz akkor az osszes költség kb 3 szor több az új motor használoénak. . én igy latom
Az osszes ipari gepnel nekem az nem jott be hogy tul gyors es eros ha nem figyel valaki.Siman at tudtam kuldeni egy 3,5x35 os csavart a szekrenyen es a 40 es munkalapon egyutt,es meg se izzadt,csak egy hu felkialtas volt es mar ki is jott a masik vegen.
Vehettem meg egy szal munkalapot huszonezerert,igy megmarta a kis psr bosch.
Es most vettem nekik egy femdobozt 3000 ert,pirosat,mert villantani akarok.
Nyugi, nem lesz műsor. Az eddiginél legalábbis biztosan nem lesz "izgalmasabb"
Látod, ennyi értelme van neked bármit is leírni.. A BMW-n NINCS izzó. A garim meg 4 év. Hála istennek, mert a BMW köztudottan egy határ szar, a gyártó mégis képes 4 évig garizni. A gumi nem tudom hogy jött ide, szerintem te sem, csak már képtelen voltál kitalálni akármit is, csak hogy érvelni próbálj. Nem sikerült, epic fail. Nem sértettél meg, bizonyos szint alatt nem lehet megsérteni. Behajtó, igen annyi. De ha kicsit képben lennél szerszám ügyben, akkor tudnád, hogy bőven 200k fölött is vannak. Az enyém pl. 120nm-t tud forgatni és eldolgozom vele egy teljes napot egy akku töltéssel, ipari felhasználás esetén is érvényes rá 3 év gari. Ezek mind-mind pénzbe kerülnek.. De nem ez a legdrágább szerszámom, csak hogy feszítsem a húrt, az ütvefúróm - szintén akkus - pölö 230e volt..
Tasi szerintem ezt ne folytasd. Ebből itt megint műsor lesz így. Nem kéne. Inkább szereljünk.