A Dajevókaloszban pedig már hármastömegű van, mert a Dajevókalosz a világ legjobb autója, ez nyilvánvaló. Azért a legjobb, mert nekem olyanom van. De már a tudósok fejlesztik bele a hárompontkettest. Na ezt übereljétek.
nem tudom én sem a vita kedvért ,, csak mindenki kuplung tárcsárol beszél ami anyeles tengelyen csuszkál ,,, de az nem tárcsa !!!! ugyhogy én adok kokit a tanárodnak .. ugyan is annak a neve... menesztő a fötengelyen a lenkerék van amire rá van erösitve a kuplung szerkezet nap rugoval és a ketöt köti össze a menesztő ... egy rúgó elenében
a ketös tömegü egy lenkerék amiben ketö tárcsa van és egymásal elentétes irányba el tudnak mozdulni "" igy a motor járása egyeletesebb "" igy a rezgéseket csilapitják itt is van szerkezet és menesztő ...................... na de mindegy
nekem megvan a megoldásom mivel utálok autót szerelni (még a sajátomat is) mindenre azt mondom halovány fingom sincs kérem kérdezzen mást ez ügyben.... az autókhoz úgy is ért elméletileg mindenki nekem elég a motortéma ott is folyamatosan újat tanul az ember (ugyanez a robikapáknál láncfűrészeknél és kaszagépeknél rossz számot hívott hívjon mást )
Na, nehogy megint Tesztoszteron Terror legyen nekem... hogy egy ilyen szép alliterácioval éljek... Egy ilyen gyönyörű péntek délutánon... 20 perc múlva hazaérek, és már pattintok is egy búzasört... Oszt jóvan. Holnap meg Status Quo és Uriah Heep koncert. Hát nem szép az élet?
Bonyolítja a bánat.
Zetorban vót egy bazinagy acéldarab rámelegítve az öninsítófogaskerék,rácsavarozva a főtengelyre,majd besz...tunk mire felraktuk,meg rá egy kibaszott kuplung tárcsával.
Wartburgon szintén,jó se rugó se ilyen bizbasz nem volt benne.
Itt most nem kekeckedek és nem vitázom.
De az erőgéptnárom már adná is a kokit.
Ami itten a TC cikkben van az két dolog egy szettben,vagyis 3 de mindegy.
Egyszer egy firlefrancos lendkerék ami fenn van a főtengelyen,van egy kuplungszerkezet és van egy kuplungtárcsa.
Nincs itten két tárcsa csak egy.
Ami tényleg két tárcsás az a DSG váltó két kuplungtárcsával.
igen ez igy fére érthető .... de az én buksimban ... rendben van ... de valojában a ketős tőmegü végül is mégis csak egy tengely kapcsolo mehanizmus amiben van két tárcsa ami egy mástol füget lenül el mozdulnak .. .. DE KÖSZI
most pedig összegzés senki nem nyalja a segem .. mert tiszta a másik ..............engem senki nem használ ki !!! és én sem teszem ezt mert a nevem Taschner ... kb enyi csak számolni kéne az éven 300 motor felet javitotam a ÁTLAG 30 */ DB MÁV HAVI 270 FIZET és ugyi fél évente komplet ki vizsgálás pávok stb .. azért ez nem maxim üveg viszaváltos állása .. milliárdok és ember élletek ... persze már ré rá lehetett jönni mindenkinek azt adom vissza amit nekem ad .............. béke
Te meg ugye ezt bírtad írni: "kettös tömegü kuplung ................ valojában ez semmi extra egy kuplung amiben kető tárcsa van és rugós tömeg elmozdulásu lenkerék .. .. igazábol a motor egyeletesebb járása miatt találták ki .."
Tényleg el kéne olvasni. Először neked, mielőtt bizonyítékként felhozod, mivel pont az ellenkezőjét bizonyítja, mint amit te állítasz. Csak egy részlet: "Az egyik "fél-lendkerék" fixen kapcsolódik a főtengelyhez, a másik pedig közvetlen a kuplungtárcsához, amely az ilyen konstrukciókban már nem tartalmaz rezgéscsillapító elemet."
nem küldök el senkit ...
de nekem valahogy megint úgy tünik , hogy egy kis okitás rá fér mindenkire ..... ugyanis kető tárcsa van benne és ezek elmozdulása egyeliti ki a motor rezgéseitt mindezt egy rügó ellenében ...........
de már meg szoktam hogy bohocok mindenben keresik a kukacot ...............
a ketös tömegü egy lenkerék amiben ketö tárcsa van és egymásal elentétes irányba el tudnak mozdulni "" igy a motor járása egyeletesebb "" igy a rezgéseket csilapitják itt is van szerkezet és menesztő ...................... na de mindegy
Zetorban vót egy bazinagy acéldarab rámelegítve az öninsítófogaskerék,rácsavarozva a főtengelyre,majd besz...tunk mire felraktuk,meg rá egy kibaszott kuplung tárcsával.
Wartburgon szintén,jó se rugó se ilyen bizbasz nem volt benne.
De az erőgéptnárom már adná is a kokit.
Ami itten a TC cikkben van az két dolog egy szettben,vagyis 3 de mindegy.
Egyszer egy firlefrancos lendkerék ami fenn van a főtengelyen,van egy kuplungszerkezet és van egy kuplungtárcsa.
Nincs itten két tárcsa csak egy.
Ami tényleg két tárcsás az a DSG váltó két kuplungtárcsával.
de nekem valahogy megint úgy tünik , hogy egy kis okitás rá fér mindenkire ..... ugyanis kető tárcsa van benne és ezek elmozdulása egyeliti ki a motor rezgéseitt mindezt egy rügó ellenében ...........
de már meg szoktam hogy bohocok mindenben keresik a kukacot ...............
http://totalcar.hu/magazin/tec..... csak el kell olvasni