Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Eltettem a Banditát télire. A tank tele, csak nem tudom, a benzincsapot milyen állásba tekerjem. Az on-t használtam csak, a res gondolom a tartalék, és van egy pri pozíció. Ez lenne az elzárva? Segítségeteket előre is köszönöm!
Úgy tűnik, nem csak az írással, de az olvasással kapcsolatban is kihívásokkal küzdesz. Pedig elég világosan leírtam, hogy bár Csaburól jutott eszembe, de nem neki írtam, hanem általánosságban a jelenségről magáról. De látom, te nem hagyod magad zavartatni holmi tényektől.
suzuki

ezen a fórumon mást nem is lehet kőzzé tenni
Wartburgot vagy Barkast?
Szerintem sem kell szégyenkezni azért, hogy megpróbálsz egy hibát megtalálni. Ott vétesz, hogy ezt nyilvánosan és online-ban teszed. Természetesen sokan kiváncsiak a megoldásra, de türelme az embereknek egyre kevesebb manapság. Minden másra jut idejük, de ilyenekre nem. Sok ember ezt már észrevette... ezért ha másokon (is) szándékozol segíteni, akkor csak a kész dolgokat tálalod, hogy ez volt, így csináltam ilyen lett. Ezt le tudják nyelni egy slukkra! Az ilyen "vontatott" drámát látod, olvasod nem. Közben tudsz privátban konzultálni azokkal akikben megbízol, vagy akikre számítasz. Ìgy nem "égeted" magad azok előtt akik ilyenre nem vetemednének. Engem sokszor így keresnek már meg, mert nincs kedvük közönség előtt szerelni. Ès hosszú évek tapasztalata alapján, vagy akár csak most is nézve a szitut , teljesen érthető.
Szóval egyszerűbb feltenni az elején a kérdést, hogy ki kompetens az ügyben, és kinek van lehetősége privátban segíteni, és utána ott lefolytatni a küzdelmet. Mert az itt elhangzott fejtegetések legtöbbje csak jobban bevisz az erdőbe...főleg hogy sokan csak azért szólnak hozzá, hogy nem hallgassak.
Közben azért az instrukciókat is megkaptad, szóval ilyenkor vissza kell vonulni, és dolgozni, és nem rémisztgetni itt a "nagyérdeműt" sokkolva őket a bátorságoddal és kitartásoddal. Közben meg főleg fölösleges energiát fordítani a saját álláspontod megvédésére.
Amúgy teljesen átérzem, hogy bizonyos dolgok előtt, hogy az ember neki essen, jó nagy levegőt kell venni...sőt van olyan aminek neki is kell futni, különben csak tolja maga előtt a kupacot az ember.
jó az ,
addig se az enyémmel megy
Mert daytona 675 még drága.Gomboké csak ez vót.
Ha 4 kerekű akkor gáz.
tudtad ,hogy sor 4 minek vetted?

mi is most veszünk s3-mat 993 ccm..
Megy a gépezet mint a veszettürge,de vannak még más dolgai is.Szép lassan megoldok mindent.A blokk megy,nem aszondom hűdeelalélok tőle de megy,kár hogy s4-es.
cbr 1000f- karbival mi is többször szenvedtünk... Míg végül a KAWASZATI szervíz miszlitekre szedte, valamit kokeszolt vele, majd megvadult a ménes utána...260 ig repült olyannyira,hogy rögtön kiderült szar a kuplung is mivel csúszni kezdett..
Utóirat.
Fent vagyok a facebookon (Mácsai Csaba). Az adatlapomon fent van, hogy nézett ki a házam amikor vettük és hogy néz ki most. A "múlt" és az "itt lakom"-mappákban. Mesterember nálam nem nagyon járt, szinte mindent magam csináltam a hőszigetelést, belső festést és csempézést kivéve. A zongorámat is magam javítom,hangolom. Szerintem nincs szégyellnivalóm.
És mégegy dolog. Kurva kényes vagyok arra, hogy normális és tiszta (!!!) szerszámokkal dolgozzak. Maximálisan vallom hogy jó szerszámmal lehet normális munkát végezni. Tehát nem fogok krómozott díszcsavart villáskulccsal barmolni, kizárólag dugókulccsal. Nálam a szerszámok munka végeztével letörölgetve tisztán mennek vissza a helyükre. Mindenféle szerszámom van, mindenféle gépem van. Pontosan azért vannak, mert nem dísznek vettem. Ezeket hoztam ma be a melóhelyre hogy itt próbálkozzak tenni valamit a célért.
Én vagyok a vadász.
Nameg kiprobálom amit nem mersz.......
azért neked is javasoltuk páran ,hogy a karbival nem érdemes otthon szopni... de nem hittél nekünk ,futottál pár kört vele....
Mindenképpen írom majd a fejleményeket, szokásom hogy fényképezek is közben. Feltétlenül megosztom, mert vallom azt hogy sokan örülnek ilyen infóknak. Ha már valaki szopott valamivel, másnak segítség, mire kell figyelni, vigyázni ha bevállalja otthon.
Nyogodt lehetsz, lekapom az önindító seggét és megnézem milyen állapotú a két szénkefe, kitisztítom a motort, megtisztítom a kommutátorokat fémtisztára, kitisztítom közöttük a koszt, megnézem hogy indításkor hogy jár a behúzó mechanizmus, leellenőrzöm a csapágyazást, kotyog-e, lóg-e a tengely és úgy rakom össze hogy nem fog szidni senki a barbarizmus miatt.
Engem ki,bár nem ez volt a célom,csak az hogy müködne már a motor.
Kb ugyan ezzert téptem a szám.... Nem lehet mindenki olyan sikeres hogy ül a 5 millas bmw ..es ha egy féklámpa izzót ki éget. Ki hivja a red barom mühely kocsiját. .. Nem számít mibe kerül. Csak mosolyogjanak. Es ne hogy be csödöljön... mindegy elnézést kérek yosstol

Csak az jut esszembe hogy forumtarsak nem is oly rég. egymást tul licitálva. ..linkelnek motoros alkatrészeket ...ruhákat. Gun
Mikat. es mindig az ár. Dominál....

Miert nem lehet be menni a luisba. Es meg venni a legfaszábat. Az ár nem számit....
Szoval. Nekem is fel áll a ször a hátamon.... Pofázni jokat mondani. Meg mosolygós eladónak fizetni .....oszt megis megy a szar rágás.
Szerintem ez a szálka esete .....a más szemébe
Mert több éve vettem a fáradságot és itt elárulták a rutinos otthoni buherátorok hogy a gps jeladó olajosodása a hiba oka. Fényképet is mellékeltek, tehát nagy ész nem kellett hozzá hogy kibillentsem és megtisztítsam a belét féktisztítóval. Aztán összerakva boldogság volt pár napig. Aztán ismét nem mutatta. Ismét szétszedtem és megpróbáltam megoldani ha már a gyárnak nem sikerült. Egy pici o-gyűrűt húztam a pöcökre hogy tömítsen. De az meg megfogta a váltást, szorult. Kivettem, alátettem egy rézlemezt hogy takarjon. Azzal ismét napokig jó volt. Joggal feltételezhető, ha a gyári csak pár hónapig volt jó, akkor hiába cserélem ki újra, nem fog sokáig működni az sem. Zöldi kolléga még meg is kereste, mert foglalkoztam vele! 19e lett volna a csere. Semmiféle haszna a zöld lámpának számomra nincs azóta, amióta van Gipro. Azt is magam szereltem be. Remélem kielégített a válasz.
Érdeklődve olvasom mi lesz Csabu elektromos "kálváriájának" vége és bár nem ismerem személyesen de fűtőműben dolgozik és zongorázik /én 11 évig szaxofonoztam/ jó embernek tartom! De én már régen elvittem volna egy szakemberhez nem, töketlenkednék ennyit ezek a motorok már nem ETZ és 350-es JAWA-k. Valakik szeretnek mókulni főleg a fiatalok de ha bútort akarok akkor esetleg Zolit keresem vagy mást! Én saját magamon megtapasztaltam: Kb 20 éve kifestettem a hétvégi házunk homlokzatát 2 hétig tartott létráztam 2 naponta berúgtunk 3-szor estem le a létráról! Tavaly fogadtam iparost, 65 ezer munkadíj ketten 3 nap alatt megcsinálták! Én ennyi idősen már maximum olaj és gyertyacserét csinálok, de sok szerencsét kívánok a hibakereséshez és kíváncsian várom az eredményt!
Ne vedd sértésnek mert nem annak szánom,de a banditon több éve nincs üresjelző és azért minimum gy hónapja hol indít hol nem,de inkább nem.
Ha valaki nem méri fel reálisan, hogy a szellemi képességei, a rátermettsége, a kézügyessége, valamint a szerszámai arra a pitiáner munkára alkalmassá teszik-e vagy sem, abból születhenek rettenetesen elbaszott dolgok. Úgyhogy igenis, nagyon sok minden dolgot meg lehet otthon spórolni anélkül, hogy ez szarrágásnak minősülne. Nem fogok egy porszívó zsinórral falból kitépett konnektorért, vagy egy új csillár felszereléséért villanyszerelőt hívni. Szedtem már ki halszálkát mosogatógép szivattyú járókerekétől úgy, hogy legalább vettem a fáradtságot hogy megnézzem miért csak búg és nem pörög. Tettem ezt úgy, hogy villamos képzettségem nincs, szakközépiskola harmadik osztályában egy évig tanultam elektrotechnikát. Húsz éve használom itthon az általam készített hatfokozatú hegesztő trafómat úgy, hogy több ismerősöm gyári cucca leégett hogy életében nem hegesztett 2,5-ös pálcánál vastagabbal én volt hogy négyessel varrtam reggeltől estig úgy, hogy mindent magam hegesztettem hegesztői bizonyítvány nélkül. Csip-csup szarokért én otthon nem hívok szakembert, szartól a katonáig mindent megcsinálok, kivéve szobafestést és csempézést. Készítettem úgy tetőszerkezetet és fedtem be magam, hogy hozzáértő szakember nem hitte el mert az ácsmunka úgy volt illesztve. Szégyennek tartom a férfi balfaszságot. Tuti hétszentség hogy nem állok neki motorfelújításnak, de azért egy égőt kicserélek rajta......
Mire vissza értem a céghez a kisboltból, addigra odatelefonált xy abc, hogy ott hagytam a hasi-tasim!
Mehetek érte bármikor, félretették.
Mindig friss minden, mosolyognak, beszélgetünk és egyáltalán nem drágább mint máshol.
Nem zúzzák a parkolóban a verdát, nem kell pontot gyűjtsek, stb....

Csabu esete meg pont arra jó, hogy legalább tisztában van a saját képességeivel és konkrét, feltárt hibával tud a szerelővel konzultálni,
amikor megtalálta azt!Mindenki jól jár.