Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elég baj nem ? ahol nincs baj legyen
nem kivette és úgy tisztította ahol érintkezik a kis rugós pöcök a kukactengelyről a bakelitbe öntött sárgaréz érintkezővel ha jól emlékszem
Akár :) Bár nem az a kívánatos reakció :)
Én is ezt tenném :) Utálom az olyan kihívásokat, amik ellen nem vagyok rendesen felfegyverkezve :)
Vagy füstölnie
Még mindig GO szervíz.
Illene némi forgási energiát produkálnia :)
Autó-motorszerelésileg valóban laikus vagyok, de azért a villamossághoz van némi közöm :) Szóval, ahogy most helyesen megállapítottad, maga a ház a test, vagyis az a második (negatív) pólusa, amiről belül egy vezeték meg a tekercsekhez :) Szóval nem egy pólusa van, csak egy ponton csatlakozik rá a pozitív és egy másik ponton a negatív. Szóval két pólusa van. Ezt sztem ne is vitassuk tovább :)
Van negatív "pólusa" is, hiszen a körnek be kell záródnia, ez a ház. Ha a gyári pozitív madzagot leszeded és ott adsz neki pozitivat, majd a háznak egy negatívat akkor mi fog történni ?
Még egyszer. mert laikusokal beszélek... Az ön indítónak egy pólusa van. Pozitiv. több vezeték nem megy rá. Maga a ház a test. Amenyiben autó ön indító. Ot a relé pozitiv vezérlésu. a motorolnál is csak egy pozitiv pólusa van. Itt a relé negativ vezérlesu
De igaza van Tasinak, ki kell szerelni az indítómotort, felújítani, megnézni a relét, ha ezután is vacakol akkor egyszerű a baj. Suzuki!
Az nagy baj lenne, merthogy akkor nem működne :)
Es a negatív meg wifis ?
Az öninditonak csak egy pólusa van. Pozitiv.
próbáltam megelőzni egy beszólási lehetőséget de csak nem jött össze
Kurva egyszerü. Ez a kapcsoló. Ami nem is kapcsoló hanem test vezetö egy két csavaral fel szerelt kör alakú baszás. Ami bakelitbe van öntve. Elég csak eröseben meg huzni a tartó csavarjait és ott a láthatatlan repedés. ilyenkor az olaj szenyrzödés nem megszakítja az áram testelését hanem az olajon testel.
Az indítóáram NEM az akku kapacitásától függ, hanem az indítómotor teljesítményétől, méretezésétől, illetve a motor mechanikai ellenállásától. Akármekkora bazi nagy 12V-os akkuról is tudsz használni egy egészen kicsi 12V-os villanymotort is anélkül hogy szétrobbanna :)
Ezt nem értem. Ha tudta tisztítgatni, akkor nyilván NEM belül volt olajos, kívülre meg hogy kerülhet olaj?
Legyen így. Vagy csináljuk úgy hogy nincs az önindítón egyik szál sem, csak adsz neki áramot egy külső tápról, hogy ne a motor akksija sérüljön akkor egy autóakksi, tudom ott meg túl nagy az indítóáram és leégeti az indítómotort....
Nade a többi milliónak mért nincs baja?
ez már meg volt beszélve.... mindegyiknek olajban fut nem olajosodik hanem olajban fut , és nem csak a banditnál hanem több millió más motornál is még az mz-knél is
Mitől olajosodik el? Majdnem egyforma motorunk van (volt) de nekem 50e-nél sem olajosodott el. Honnan kerül oda olaj??
A relé fojamatosan kapja a pluszot mikor gyujtasta teszed. A testet engeded a relé felé.....elsönek. Az oldaltámasz szakit meg. De ilyenkor a test ketté oszlik. Ha van kuplung szakito. Ilyenkor nem kell uresben lenie. Ha a stender szakito zár.... igy a stenderen kap negativot ... Ez a minus szál viszont. A kuplung szakito plusz szálas. ... Miert.

Ha az is negativ lenne sebesegbe kuplungolasra. Le zárná a gyújtást. .le allna a motor. Ugyan ugy mint a start gomb negativot. Kapcsol de pozitiv szálat zár.
Szerintem......ez tipp enyhén nem jo ...egy végzet szerelötöl...egy motornál ahol külső relé van. Szinte 50% hogy sérül a relé egy autoál ahol egyben van az onindoto a relével ott meg az akku van veszélybe. Hiszen ha rövid ideig is. De az akkuban nö az amper. Igy a lamelák ferdülnek.
Az üres jelzőm kb egy éves kora óta nem jó. Elolajosodik a gps jeladó. Egy darabig tisztítgattam, de egy idő után meguntam. A gipro mutatja a nullát azt slussz. Oldalsztender, kuplung kapcsoló amire figyelnem kellett indításkor.