Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert nagy valószínűséggel nem értesz hozzá. Egy iskolát elvégezni nem = a tudás megszerzésével.
Ohh,minden motor ilyen.Nemcsak a japan.
Legjobban azt imádom a japánban, hogy minden vezeték kb 2 centit enged szereléskor, fontosabb helyeken két ujj fér be max.
És általában a "verjem a faszomat az egészbe" felkiáltással az aznapi szopás befejezettnek tekinthető.
türelem az kell igaz a motorszereléshez is meg jó káromkodási szókincs
Mikor hobbiztam az elektronikát, kifogott rajtam egy áramkör. Vittem a kapcsolási rajzomat egy kollégához, aki nagy mágus ebben. Nézegeti a rajzot:
- Hmmm, hmmm, ennek pedig jónak kellene lennie!
- De Zoli látod Te is, hogy a szkóp mit mutat! Nem működik? Mit csináljak?
- Én ilyenkor mindig elektronnak képzelem magam és végigszaladok a kapcsolási rajzon, h rájöjjek mitől leszek rosszul...

Na itt hagytam abba, mert ha megfeszülök sem fogok tudni egy elektron fejével gondolkodni :-) :-) Az elektro mágusok igen. Ettől nagyok ők és ettől vagyok ebben kérdésben apró én! :-) :-)
Cseréket simán, azzal nincs gond, sőt, alapszintű villamos gondot is megkeresek ha arról van szó. Mélyebb problémákat átengedem.
Le hát. A műanyagiparból is több tétel volt.
Nem igazán lobogtattam soha azt a papírt, egyszer le is írtam hogy miért nem nyúlok más motorjához ha nem muszáj
kiigazodni kiigazodni ... mikor elkezdtem hobbyzni az elektronikát tizenévesen rádiótechnika hobbyelektronika újságok rendre stb aztán mikor a harmadik rajzot próbálod meg összerakni és az se működik ....később már látod a rajzon hogy félrerajzolták elírták az alkatrészt stb .... de odáig lesz pár megépített cucc ami sose működött
Azoknak a fincsi mostani műanyagoknak a hosszú molekulaláncait is le tudod rajzoln?
simán meg csinálod ,, magát az alkatrészek cserélyét / meg ne sérdödj / egy középszerü csimpáz is kicseréli .. valojában erre tanitják ma a fiatalokat ...az auto .. motor ipariban .. baj van vele .. CSERE .. fö darabb csere a obd re rá kötni amit a számitogép ki ir hogy hibás - csere csere valojában a szakszervizekben ezzért hagyod ott a fél életed ..... és sziv infartus kerülget mikor meg látod a számlát .. nem javitásra hiba fel tárásra saját gondolkodásra kizárásos alapon valo szerelésre tanitanak .............. ki irta a gép CSERE
Bazz, bármikor látom hogy a műszerészek, villanyszerelők egy bazi nagy kapcsolási rajz felett mutogatnak, csak röhögni szoktam hogy hogy a picsába tudnak kiigazodni rajta. Számomra az olyan mint a Burda szabásminta. Nem szégyen ez, engem meg kémiából nem fog meg senki. :D
Az hát! De most mi a szart tegyek, ilyen mélységben én nem szerelek motort!
a vasutnál : végzet vasut mérnökök nem tudnak meg külömböztetni egy angol váltot egy kampos kitérőtől a hejszinen a jelzők képeit nem ismerik és pl okául a Tárnoki vasutállomás felső vezetékét elsöre 1. 20 ra arébb huzaták fel a felsösökel mint ahogy a sinek menek alatuk másodszora sikerült 3 vágányból egy ürszelvényének felező pontjára huzzatni .. és harmadszora mikor már meg letek a vágányok keservesen sikerült minden vágány középvonalába felsö vezetéket huzzni .. tudom mert ott basztam a rezet egy szergelyel 3 honapig tologatam át a villany vonatokat az állomáson ............
Köszönöm szépen a segítségedet!
Atyagatya,20-ért szermányoltam két kuka gumit és azzal tolom.
A HONDA-t.
Angel GT-t árult Darabánt György a facebookon ha jól emlékszem 74-ért.
nem mindig .............. de ilyen dolgokban álltalában igen
nem fika ... de nem elég valamitt csak meg tanulni és lobogtattni a papir .. 0 oooo hát én értek hozzá mert tanultam és elméletben vágom .. a gyakorlatban meg meg áll a tudomány .... persze ez nem a ti hibátok .. a rendszer ilyen
jol mondod igy oldják meg a hondátol a kawáig
2004-2005 korul mar mindegyikben benne van ez a kornyezetvedelmi tiltas, nem ?
Ha még nem iktattad ki, nem is érdemled meg azt a motort :D
17. ratyiszesz fáradtló hieroglifáin is felvezették a kapcsolási rajzot csak még nem sikerült megfejteni
A szabadkőmüvesekhez nincs köze?
ja ahhoz