Ezt a legtöbb motoron egyetlen érintkezőről (vezetékről) szokták megoldani, relével vagy diódával. De pl. az én utolsó szériás GS500-am figyeli a váltó 2. és 3. fokozatát ugyanerről a kapcsolóról, az a két szál közvetlenül az ECU-ba megy (környezetvédelmi tiltás céljából, 2-3-ban visszaveszi az előgyújtást, nem lehet ebben a két fokozatban "pirosig kiforgatni". Negyedikben már lehet. Azt hittem, itt is valami spéci dologhoz kellenek a plusz vezetékek.
már kétszer is le irtam ................. de a gyengébek kedvért mégegyszer .... az üres kapcsolo nem csak a naturál zöld lámpályát kapcsolja henem meg szakitja a gyujtás pozitját is .... ha ne üresbe van a motor igy nem kap áramot a relé sem és inditani sem lehet .. de ha a stender kapcsolo zár és a kuplung kapcsolo is akkor a pozitiv szál meg kerüli az üres jelzö kapcsolot és indit hato a motor ,van gyujtás ... ilyenkor a stender kapcsolo és a vész leálito tud csak meg szakitani tehát ha behuzot kuplungal inditasz sebeségbe .. indul .. de véletlenül a stender rugoja szar és ne zár akkor meg szakitja a gyujtást hogy válaszoljak konkrétan miért a három szál egy a natural negativja a másik kettő pozit gyujtás vezeték
de mivel csabu azt monta katan igy a relé áramot kap tehát a vész leállito jo a start gomb jo a kuplung kapcs jo ,, hibás lehet a stender és az üres kapcs ezt is ki lehet zárni ha pl sebeségbe be huzot kuplungal is kattan akor a stender kapcsolo jo ha van netural vissza jelzés .. ami itt nincs akkor a üres kapcsolo is ki zárható lenne ... tehát marad a relé ha külsö áram forásrol teker az öninditó
No ilyen kormány dolog most volt.Valami jóképességű aszitte hogy ha kirángatja a gyujtáskapcsolóból a vezetékeket el tudja vinni olyan filmesen.
De SV-nek szeret a csatlakozója szétégni a váznyaknál.
igy van a pozitiv vezetéket le kell kötni a motorol és külsö áram forásrol áramot adni neki a gyujtás nélkül .. ha meg indul a motor az öninditónak semmi baja
következő ugyan ez csak magradhat az ön inditon a saját plusz kábelje az akkurol kell lekötni és külsö áram forás gyujtás nélkül .. + ilyenkor külsö áram forásrol a relének a behuzo mágnesnek adni áramot ha nem megy a relé aszar .. ha meg indul akor viszont a mágnes kapcsolo nem kap áramot -..... ilyenkor áram alá kel helyezni külsö forásrol gyujtás nélkül és elsönek a stender kell ki lámpázni 2 . a üres kapcsolo 3 dik a kuplung 4 a vész le állitó 5 a start gomb vagy valamejik kapcsolo a szar vagy le testel de az is lehet hogy a kormány nál fel huzo vezeték sérült és pl balra fordit va indit jobbra meg nem ... tehát sima vezeték szakadás van
Ezért kéne rövidre zárni az önindítót,és venni egy kicseszett jeladót,nem tisztogatni.
De a legegyszerűbb leadni a kulcsot a szervízben a motorral együtt.
Ha esetleg valakinek tudomására jut belső infó "jóáras" gumivásárlási lehetőségről, az kérem ne tartsa magában! PR4 és Angel GT előnyben (120/70 és 180/55 R17)
Köszi
igy van .............. kétt meg oldás van az egyik veszel egy ilyen bakelitos szart .. a másik ki szereled ki fulyod kontaktal meg száritod .... és hőállo lakkal le fulyod vagy 2- 3 szor kb enyi de még egyszer mondom neked is szerintem ez egy hiba .. de nem emiat nem indul meg az öninditó ... mert ilyen esetben kuplung behuzására inditani kéne .... szoval azt irtad katan inditásra és melegszik a vastag kábel szerintem ez a relé hibálya be huz ugyan de ferdén vagy nem elégé és az áramot nem zárja rendesen
Tasi, akkor még mindig nem értem. Az olaj nem vezeti az áramot. Tehát repedésnél ahova olaj kúszik be, nem történhet villamos kapcsolat semerre. Kifújom azt a szart féktisztítóval és napokig jó. Tehát az olaj jelenléte okozza a hibát, szigetel az érintkezők között.
meg probálom még egyszer .. .. de sértödés ne legyen .. megint itt van az egész banda és értenek az elektromosághoz .. csak ép a hibát nem értik mert CSAK ELMÉLETBEN TANULTÁK ÉLETÜKBEN NEM SZETEK SZÉT ILYET ... olyan ez mint asok diplomás faszkalap elektromérnök .. De egy konektor fel rakni nem tud .............. BOCS
egy szer le irtam mégsem azt értitek feri is csak a sötétben tapogatozik ... tesék 2 oldalal lejebb
[#5304488] 2016. 10. 27. 13:00 taschner
Kurva egyszerü. Ez a kapcsoló. Ami nem is kapcsoló hanem test vezetö egy két csavaral fel szerelt kör alakú baszás. Ami bakelitbe van öntve. Elég csak eröseben meg huzni a tartó csavarjait és ott a láthatatlan repedés. ilyenkor az olaj szenyrzödés nem megszakítja az áram testelését hanem az olajon testel.
szoval még egyszer feri azt gondolja .. Tévesen hogy azzért nem mutatja az üreset a müszer mert a kukac tengelyben lévő rugós mehanizmus nem érintkezik a bakelitbe olvasztott réz érintkezövel .. NEM ..... nem ez a baj ... az is téves hogy el olajosodik itt bármi is ... ITT FOLAMATOSAN olajban van minden http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
40 es alkatrész elöt ot az 0 gyürü ami tömit hogy ne jöjön ki az olaj mivel olaj nyomás alatt van a tügörgös csapágy és az egész primer tengely ..
a hiba oka ez szol azoknak akki nagyon értenek az elktromosághozz .. hogy ez a bakelit valamilyen külsö ok miatt meg reped .. ... egy hajszál repedés lesz rajta amit senki nem lát ..... ugye ez a bakelit réz vezetöre ketö db szál van erösitve ami testet kap ha a kukac tengely meg felelö pozicioba van az egyik szál fel megy a müszer falba és negativott ad az üres jelzönek ... a másik szál a stender kapcsolon keresztül a gyujtás pozitivját kapcsolja ........... a hiba oka nem az amit feri mond hogy az érintkezés oxidácios vagy gyenge ... hanem hogy az elktromos áramnak meg van az a tulajdonsága hogy mindig a legrövidebb utat keresi aki süléshez a testeléshez .. ez pedig az a hajszál repedés amin az olaj be jut a bakelitos baszásba és kész az olajon le tesztel és máris nem jut akét ominozus vezetékbe test .. mondjuk én nem értek az elektromosághoz de ha az egyik kezemet a segembe dugom a másikban akávés csészémet foggom akois kb 5 perc allt meg szüntetek egy ilyen hibát ...ALKATRÉSZ CSERE NÉLKÜL ... de mondom én nem értek az elektromoság hozz
arra viszont rá jötem végre, hogy nektek nem a meg oldás kell,, ti szeretitek itt csacsogni beszélni az álmokról ,,, áhitozni minden faságról
meg értem és béke van
Oké, de ez pont a csere irányába mutat, mert azóta vélhetőleg javították a típushibát. Az enyém egy évvel fiatalabb mint a tiéd, Csomyé valamivel idősebb, mint az enyém ha jól emlékszem, de neki sincs gondja - legalábbis nem panaszolja - így vélhetően egy frissebb gyártású cserealkatrész megoldás lehet a gondodra. Az elmondások alapján ez nem lehet egy soktízezres alkatrész, berakni meg valószínűleg te is be tudod, ha már ki tudtad venni tisztítani.
kewwibike.blogspot.hu/2010/12/gear-position-indicator.html
Olvasd végig, plusz a hozzászólásokat is. Van aki évente takarítja. Van szarabb sorozatból származó is.
De SV-nek szeret a csatlakozója szétégni a váznyaknál.
következő ugyan ez csak magradhat az ön inditon a saját plusz kábelje az akkurol kell lekötni és külsö áram forás gyujtás nélkül .. + ilyenkor külsö áram forásrol a relének a behuzo mágnesnek adni áramot ha nem megy a relé aszar .. ha meg indul akor viszont a mágnes kapcsolo nem kap áramot -..... ilyenkor áram alá kel helyezni külsö forásrol gyujtás nélkül és elsönek a stender kell ki lámpázni 2 . a üres kapcsolo 3 dik a kuplung 4 a vész le állitó 5 a start gomb vagy valamejik kapcsolo a szar vagy le testel de az is lehet hogy a kormány nál fel huzo vezeték sérült és pl balra fordit va indit jobbra meg nem ... tehát sima vezeték szakadás van
De a legegyszerűbb leadni a kulcsot a szervízben a motorral együtt.
Köszi
egy szer le irtam mégsem azt értitek feri is csak a sötétben tapogatozik ... tesék 2 oldalal lejebb
[#5304488] 2016. 10. 27. 13:00 taschner
Kurva egyszerü. Ez a kapcsoló. Ami nem is kapcsoló hanem test vezetö egy két csavaral fel szerelt kör alakú baszás. Ami bakelitbe van öntve. Elég csak eröseben meg huzni a tartó csavarjait és ott a láthatatlan repedés. ilyenkor az olaj szenyrzödés nem megszakítja az áram testelését hanem az olajon testel.
szoval még egyszer feri azt gondolja .. Tévesen hogy azzért nem mutatja az üreset a müszer mert a kukac tengelyben lévő rugós mehanizmus nem érintkezik a bakelitbe olvasztott réz érintkezövel .. NEM ..... nem ez a baj ... az is téves hogy el olajosodik itt bármi is ... ITT FOLAMATOSAN olajban van minden http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
40 es alkatrész elöt ot az 0 gyürü ami tömit hogy ne jöjön ki az olaj mivel olaj nyomás alatt van a tügörgös csapágy és az egész primer tengely ..
a hiba oka ez szol azoknak akki nagyon értenek az elktromosághozz .. hogy ez a bakelit valamilyen külsö ok miatt meg reped .. ... egy hajszál repedés lesz rajta amit senki nem lát ..... ugye ez a bakelit réz vezetöre ketö db szál van erösitve ami testet kap ha a kukac tengely meg felelö pozicioba van az egyik szál fel megy a müszer falba és negativott ad az üres jelzönek ... a másik szál a stender kapcsolon keresztül a gyujtás pozitivját kapcsolja ........... a hiba oka nem az amit feri mond hogy az érintkezés oxidácios vagy gyenge ... hanem hogy az elktromos áramnak meg van az a tulajdonsága hogy mindig a legrövidebb utat keresi aki süléshez a testeléshez .. ez pedig az a hajszál repedés amin az olaj be jut a bakelitos baszásba és kész az olajon le tesztel és máris nem jut akét ominozus vezetékbe test .. mondjuk én nem értek az elektromosághoz de ha az egyik kezemet a segembe dugom a másikban akávés csészémet foggom akois kb 5 perc allt meg szüntetek egy ilyen hibát ...ALKATRÉSZ CSERE NÉLKÜL ... de mondom én nem értek az elektromoság hozz
arra viszont rá jötem végre, hogy nektek nem a meg oldás kell,, ti szeretitek itt csacsogni beszélni az álmokról ,,, áhitozni minden faságról
meg értem és béke van
Lehet vadász-halászt-sífutó.
Olvasd végig, plusz a hozzászólásokat is. Van aki évente takarítja. Van szarabb sorozatból származó is.