Amikor nem indít, adj neki fixen 12V-ot. Ha nem porgeti akkor megvan a hiba, ha porgeti akkor szűkült a kör.
Valahol el kell kezd kizárni a lehetőségeket
Az esetek 99% ban. Az ön indító nem müködése. Első hibálya az üres jelzö második a kuplung kapcsoló. Ezek után jön a ne. Müködö relé....itt két hiba szokot lenni. ....az egyik a relé szakadás. A másik amikor katan. Ugyan de nem zárja a az pozitiv áram kört. Nagyon ritkán vam szén kefe zárlat. maga az önindito nagyon nehezen le égetbetö biztos cuc
Ugyan akkor. Ha külsö áram forrásrol testelkuk a vaezat. Es biázul direkt módon az ön inditot. Szinte biztos hogy a relét tönkre teszük. ki szerelt álapotban viszont jo
Vastag derót kell ám oda... 100+ Amper megy ott, minimum 5-6-os sodort eres réz.. Csak szólok, mielőtt megégeti valaki a kezét egy jóval vékonyabb madzaggal. Ennyi szopás után én szerelőhöz vinném. Hiába az ötletek, ha valakinek ehhez nincs elég ismerete - és felteszem Csabu-nak nincs - akkor lehet hogy a legjobb tanácsok mellett is elsiklik valami felett, aztán marad a szopóroller..
Olyan megoldást is lehetne szerintem, hogy közvetlenül 12V-ot adni az önindítóra, így kikerülnéd a relé kört. Ha akkor sem indít akkor tuti az önindító.
Ha erös es biztos a üres test...és a relé érintkezö felületei is jok nem ferdén zár be .... Akor meg egyet néz meg .... Két 6 os csavar és a ön indító kábel meg bontása után bilegtrzsd ki az indító motort ...szed le a pajzsot. És nézd meg a comunátort. ....tiszta e. Esetleg a szén kefék rugói. Nem e fáratal el. Vagy maga a szén kefe nem e rövid.
Csabu...... elöször is. Van olajozod. Igy az urestestet vizsgáld meg. ...de elmondásod alapján. szerintem a relét kéne meg vizsgálni. Ugy gondolom az oxidált vagy ferdére kopot
Nekem a 650-es Banditnál az indítógomb megnyomásra leveszi a lámpát (járó motornál is lekapcsolja, nem indít rá), tehát nem biztos, hogy az akksi feszültsége esik le.
Betettem sacc 4 vagy 5-be és simán átfordult, utána próbáltam de ugyanaz. Az akksi indítógombra egyértelműen lehúz, lámpán látom. Két hete "gyógyult" meg magától, indítási gondjaim voltak. Az akksit vissza is vittem gariba, előttem mérték ki, még többet is tud mint kéne neki (200A). Ez a két hét normális működéssel telt. Azért is igyekeztem városon belül használni, mert tudtam hogy ez valami szopatós gond lesz, ami bármikor előjöhet. Amúgy mostmár egyre jobban az önindító csapágyazására tippelek.
Tolásra, könnyen átfordul a motor-fötengely? Nem lehet, hogy befolyik a benzin valamelyik hengerbe? Olajszint, benzinszag? Ki tudod tekerni a gyertyákat és úgy megpróbálni indítani.
Kicsi az esélyes, hogy a Suzuki üzemanyag rendszere így eresztene, de jobb lenne kizárni ezt a lehetőséget is.
Esetleg még indítózás közben mérném a feszültség esést az akku saruin, ezzel kizárnám, hogy esetleg az új akksi hibás (zárlatos). Utána az indítómotornál mérném ugyanezt, ha itt leesik a feszültség (de az akkunál nem) akkor valamelyik csatlakozó vagy test bekötési ponton lehet feszültségesés.
Nem hinném, hogy nagy a gond.Lehet oxidáció,lazulás.
Valószínű önindító lesz. Szerelő még nem látta. K8, 59e km. Ha meglesz a baj, mindenképpen kiírom ide okulásként, esetleg képekkel. Elkezdett gyengén indítani, cseréltem akksit. Folytatta a szórakozást. Aztán az elmúlt két hétben megtáltosodott. Most meg csak katt és ennyi. Feszt megszívja de nem csinál semmit.
Valahol el kell kezd kizárni a lehetőségeket
Ugyan akkor. Ha külsö áram forrásrol testelkuk a vaezat. Es biázul direkt módon az ön inditot. Szinte biztos hogy a relét tönkre teszük. ki szerelt álapotban viszont jo
Kicsi az esélyes, hogy a Suzuki üzemanyag rendszere így eresztene, de jobb lenne kizárni ezt a lehetőséget is.
Nem hinném, hogy nagy a gond.Lehet oxidáció,lazulás.