Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1.6 hdi ilyenkor 1.7-2.1 közt ugrál.. 110-120 nál 3.3-4.1 160 nál 6.3
Ezt mennyit néztem én kiskoromban.

http://youtu.be/31JgMAHVeg0
V8-at nem hallod? Akkor az baj. Egy V8-ban a hangja a legszebb :)
Akkor az is ciki.Hogyhogy nincs motorhang?
Index működik?
bucsu és béke .. tucccc tuccc
Azokat nem kell,megteszik maguknak azt a sok fosadékkal amit legyártottak mostanáig KB 95 től.
ez mercédes itt nem halod.................... mint álom astrán
söt fikázd le a mercédes mérnököket .. mert nem triumpf jel van rajta
Én csak azokat kezdem ki akik a semmire nem jó videó alatt nem kapcsolják ki ezt a szart.
Legalább lehetne picit hallani a motort is.
szerintem kezdki a rádiosokat is hogy ciki zenét nyomnak ... ehez nagy tehecséged van .. ..
ja és mielöt még bárki meg sértödne ..mindenkivel ugy beszélek ahogy ö áll én hozzám ...
Ha szerinted nem ciki ez a zene akkor nagy a baj.

Amúgy van véleményem a mergáról is de megtartom mert nagy lenne a hörgés.
felébret a másik nagy tehecség a butor bolt szégyene
Talán hogy a tuccu-tuccu tényleg ciki zene?
nemtudom ha már furatni kell nem szarakodnék használt dugóval
már jelentkezet is az tehetséges
Ezzel a videóval mi volt a cél?
mivan arc ? 80-100as temponal tenyleg tok jo dolog a 8liter feletti fogyasztas
nem érdemes csak gyürüt cserélni .. mindig enni fogja a kenő anyagot .... ha bizonyithatoan a gyürü kopás miatt fogy az olaj uj gyürüvel nem sok javulást remélhetsz .. az erő visszajön de soha ne fog oválisra kopni a gyürü ... ilyenkor ha a méret engedi honolni kell ... de sokal jobb egy használt tul méretes dugó és arra az új gyürü és persze ehez furni a hüvelyt
válla nem is szabad legyen ha van az már régen rossz .... általában még a gyári hónolás is látszik ha nem volt gond a légszűrővel, csak nemrég piszkáltam egy cibere 1000 f-et csörömpölt mint a csörgőkígyó kapott új vezláncot átalakítottam a feszítőt mechanikusra meg egy új hengerfejtömítést is mivel felfőzte a gyerek az utolsó túráján vagy kétszer , mikor levettem a hengerfejet akkor láttam hogy a hengertalpnál is megkönnyezett mondom akkor már lehúzom a hengersort is nehogy utána játsza a könnyezőpálmát mondjuk nem volt rossz ötlet mert le tudtam jobban takarítani a dugattyúkat amin kb kétszer annyi koksz volt mint a te képeiden meg elforgattam a gyűrűket mert egyformán álltak
"Nem szeretem" levenni a hengert, mert még egyszer nem kerül vissza semmi az eredeti helyére. Nem méregettem rajta semmit, de nincs válla, és veszteségmérésnél sem volt komoly lefújás a karter felé. Fordulatra nem füstölt. Ìgy ez most marad. Ehhez ebben körben nem nyúlnék hozzá. Nagyon nem hajthatták, mert a vez lánc is bőven kopáshatáron belül van a manuálban megadott értékhez képest.
javulni fog az olajfogyi biztos ha kicseréled a szelepszárszimmeringeket de biztos fogja enni utána is , a hengert is levetted ? gyűrűket is cserélsz ? volt olyan gép aminél dugót is cseréltem fel volt fúratva szelepeket becsiszoltam új szelepszárszimering és mégis eszegette , lehet a szelepvezető is kopik és vagy a szelepszár is utána kóvályog kicsit és elcsusszan mellette az olaj de nem biztos főleg olyan gépnél volt amit megfőztek párszor vagy olaj nélkül maradt
etz hozztam össze a méh telepes gigxerből ...https://www.facebook.com/29970...

ezt meg köszi ...https://www.facebook.com/29970...
A honlap szerint a szerszamkeszlet ezer dollar.Pont megeri ha az ember egy gepmuhely tulaja es heti rendszerben marja a szelepfeszkeket.