Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Havonta 6500 pénz, ami azért nem túl húzós, ha valaki pénzért szerel. Ha meg csak egy alkalomra kell, akkor ingyé' ki lehet próbálni. Egyébként az ncore-on az van, amit írtam, annál újabbat nem találtam.
nem tud rolad semmit... csak az astrát...

lehet lesne egyet
legyen neked....igazad

én nem tudom az átlagsebességem.. de elég lassu,sok a város az is rövidtáv 4000km 4.8/ 100 1.6 hdi, országut 3.9

volt 2.5 v6 mk3 mondeo.. városban 12-13 nagyon ovatosan... 11 átlaggal.. huh de utáltam
Mindig ez megy.
minek személyeskedtek?! Ez egy motoros forum...
Hát igen. Tavaly 5 feljelentésem volt...es az idén is 3 szor látogatott meg a nav. Az ilyen unatkozó irigyek miatt.... ki is a szarházi? aztán hogy borzolyam. ..most néztem meg...4778 km mentem . ..... 117 km /oaz átlag sebeségem. És a fogyasztásim9.3 liter
Vilag szegyene vagy te. Azon csodalkozom hogy valaki meg szereltet veled motort. Velem ilyen hangnemben beszelnel annak ellenere hogy en viszem a penzt neked, lehet hogy nem mercire koltened a penzedet hanem bunteteseket torlesztened az allamnak...
Aztán hol mész folyamatos 160-170 nel. Racionálisan gondolko ? . Van trafi jelzöm a képernyön. 3km ként. Mérnek mindenfele.... És mi van akkor ha nekem ez okoz örömöt hogy szerelgethetem azt a pénz nyelöt amit te sose fog meg venni. Bucsu. És béke.
Mit mondjak?.........hogy még véletlenül se legyek nagy képü. 13 Suzuki után váltotunk. meg engedhetjük magunknak hogy ne együk meg a saját szarunkat. Nem én talicskázok. Daciaval.vagy astrával. Szoval le szarom. A kis pajtások szaros véleményét. És tudják kikröl beszélek. Soha nem játszotam egy ligába velük. A körmöm alatt a kosz töbet ér mint ezzel..aztán. Meg dolgoztunk minden fillérért.....amugy meg a pénzt arra költöm ...hogy boldog legyek. kb enyi
Elmenyautozas nem autopalyan zajlik.
Hany hegyi felfuton,rally versenyen lattal Mercit mostansag?
http://youtu.be/iMp7hkFfJE8
Miért akarod bemagyarázni, hogy egy sokéves, egykoron luxusautó, mostanság potenciális hibaforrás az mekkora jóság? Itt is, mint a motorok esetében, elfelejted, hogy nem mindenki autó/motorszerelő - ha a gépjármű rendszeresen meghibásodik, azt bizony javítani kell, súlyos forintokért. O.K., hogy az elvégzett javítások munkadíjától esetedben el lehet tekinteni, azonban ettől függetlenül az alkatrészt ugyanúgy meg kell venned. Anyagilag azért nagyon nem mindegy, hogy sornégyen, vagy V8-on kell vezérlést cserélni. Vagy hogy mennyire vidám 4x annyi gyertyát vásárolni. A többiről nem is beszélve. Racionálisan gondolkodó ember szerintem nem vesz ilyet, napi használatra tuti nem. Vagy ez csak ilyen élményautó, hétvégékre?
A mercis videóban azt mondod, hogy a V8 Mercivel eljársz 9-9,5 L-rel - ha azt mondod, hogy folyamatos 160-170-nél megáll 10 körül, esküszöm veszek egyet. Lehetőleg azért nem olyat, amibe 188 eKm helyett valójában 540 eKm van. Tényleg, ez hogy-hogy csak később, vásárlás után derült ki?
Speciel a wikipedia adatait javítani kéne de nagyon mert nem stimmelnek.

https://en.wikipedia.org/wiki/...(W221)#S_63_AMG_and_S_65_AMG
Kemeny is vagy, azt tudtuk hogy egyenesben nagy kiraly vagy
tudod az a baj szotyi .. hogy nem ................. két dologé ............ ezzzzééé .. meg azzzééé.. ........ -elöször is a probléma ott van hogy ez nem a halálos iram kamu kakuja ................

a köbcenti métert nem lehet meg a a nm ... potolni semivel .... .. kb enyi el jutunk megint oda hogy példának okául vita hegyek voltak belöle hogy a ilyen meg olyan zsir uj 600 vagy 750 de még némelyik 1000 is hu .. hu de milyen és hogy megy .. nekem meg csak a fel huzot 1342 ccm öreg gigxerem volt osz mégis mindenkit le hagytam ...............

medö dolog ... persze most majd megint jönnek z okosok és de azzért is és hu de milyen fasza a 2000 ccm 280 le fel huzott mitsubisi wd 4 --el vagy a hu de fasza imprenza ............... elöször is ezzek a verdák pálya autok rövid váltokal 20 -25 literes fogyasztásal és interkuler .turbo viz befecskendezés 20 000km és méh telep ............ugyanakor olyan fapadosak hogy egy dácsiai szeb belüről és kényelmesebb ...

aztán a következő hogy azt vettem észre hogy olyan emberkék fogalmaznak meg véleményeket motorok ról .. autok rol akik ki sem probálták söt nem is ültek rajta benne .. az ilyen net huszárok vélemény formáznak bármiről és persze értenek bármihez .......

anyit azzért el mondok a felsoroltakból bármelyiket le tolom az auto pályán
Tudom, 60.000ft èrt mükszik a szolgáltatás. Viszont a 2010-ig állítólag mèg dvd-s. Erre megoldás?
Most nézem, hogy már on-line működik, ergo letölteni nemigen lehet. Ncore-on találtam egyet, adatokkal 2005-ig bezárólag. Ha az érdekel, le tudom húzni.
Legfrissebb kéne?
Szasztok. Valaki tudja honnan tölthető le az Autodata motorcycle működő szoftver??
Trabant sor 6 bmw motorral hátsó ülés ki elsők be hátra hogy legyen hely a labnak meg az utasterbe belogo motornak de a kocsi akkor is csak kocsi......
Subaru impreza,Mitsubishi Lancer Evo,Mazda mx5,bmw z4,honda s2000,ilyenekbol tobb vezetesi elmeny jonne,nem gondolod?
Szasz Tibi, van motrod?
Látom itt már esztétika a téma :)
Ferinek gyártottak mindent az X11re ... simateam.hu
Olyan volt, egyik gyártó sem gyárt rá, eleinte úgy volt, hogy a Hepco fog, de mégsem és maradtak a házi gagyik, azért csúnyák mert a farokrész és a rögzítési pontok miatt elég nyomorultul tudták megoldani.
Sajnos félek most a motoron..mindig is feszegetem a határokat. .Örülök hogy mindig össze tutak rakni... Most Mercedes fan letem..a családban van 4 db.... Es gyüjtök egy újabbra. W 221/6.3 amg v/12. 640 lovacska 900 nm.... Szoval az adrelanin meg van.... es az Ezüst nyil is megyeget v/8 5446 ccm