egy kaptafa az xx-el.. pgm-fi
csak az x11 nem ram-air-es 5 sebességes, és hideginditáshoz van a szivatóhoz hasonlo kézi gáz kar
az XX automatikusan emelt fordulattal indít és a hőmérséklet arányában szabályoz le...
az x11 140le.. és pilot road 3 garnitúrával 12-15e km-t elmegy
elment az xx is nekem road 2 vel 16 ezret...
nem tötyörgünk.. most úgy tűnik sporttúra abroncsot a zizi 6000 nél kivégzi...
az x11 suly és dönthetőség szempontjábol egy kaptafa a bandittal.. a fék és a nyomaték az sokkal jobb!
nekem nem tetszik , bontókba nem nagyon van cucc hozzá van most 2 ismerősnek is az egyik nem is próbál vele szerpentinezni inkább árulja a másik próbálkozott a múltkorában de köszörülte a kipufogókat rendesen pedig nem is ment egy hűde tempót
Lassan túl vagyok a 2. ezresen,megszokható.Én egy büdös buznyákot nem adnék a magasításért,bár igen jót héderezek a tanktáskán.
Tény hogy könnyebb tépni ha nincs szél,kevesebb a visszatartó erő hogy 200-al repessz.
Multkor mentem 600f-el olyan 1 v 1,5 orat egy seggel,semmi bajom nincs rajta azon kivul,h ettol az eloredolos ulespoziciotol par kanyar utan megvadulok......
Tud nekem valaki abban segíteni, hogy xj600-ashoz keresünk (kollégám és én) membránt a karbiba. A masina '93-as, és a biker-world jutott az eszembe. Annyit tudok, hogy a vállalkozását kivitte külföldre, de nem tudom a weblap címet.
Ha ebben, illetve abban, hogy a márkakereskedésen kívül, hol tudnánk ezt beszerezni?
A segítséget előre is köszönöm!
Milyen legyen?