Nem nyalom senkinek a segét ................. ebben a szakmában vagyok valaki ... és ki jelentem Pityúra már rá biznám a saját vasam is ...
megtanulta , hogy kell a hibát fel tárni , milyen modokon és hány féleképen lehet javitani hogyan lehet variálni a karbikal , mi mivel függ össze .. gratulálok neki ........... Öt érdekli ez a dolog ...........sajnos a mamiban vagy bármelyik iskolában a diákok nem kapják meg a megfelelö tanitást hot hülye mind, semmihez nem értenek .. hiszen a tanárok 90 % -a is hol hülye ahoz amit tanit ,,, le adja az anyagot és kész ..
hozzá teszem... ma az auto szerelés . gép szerelés stb stb terén ... Ma mindenkit csak az alkatrészek cserélyére képeznek ki és néha azt is rosszul .. egy szerüen nincs ma már igazi szakemben képzés ...............
Találtam "használtat", Balázs meg a rajzaim alapján csinált nekem egy köszörült, kúpos vezetőszárat, egy liter "gyümölcslé" áráért, amit ki tudtam volna fizetni (részben) a te felajánlásodból, de nem érkezett meg... lehet nyitva maradt és lepárolgott!:-D
Amúgy sajna nem komplett a készlet...egyszerűen szar a suzukis doksi, és kimaradt a szervizmauál leírásból, hogy a kéne még egy 60 vagy 75°-os szerszám is a leghegyesebb "kúp" megvágásához is...Különben nagyon eltolódik a záró felület a szelep szára fele. A régi "katana" blokkos gsx doksiban még tesznek róla említést, de gsxr-bandit doksi már valami miatt hiányos. (csak elképzelésem van hogy miért.)
Talán elfér itt pár szösszenet erröl az állatorvosi lóról (is). Ajánlom figyelmetekbe az elsö fekete -kráteresre égett szelepet. Nagy valószínűséggel a nyitott kipufogónak köszönheti az állapotát. Ez miatt gyakorlatilag 125-150Psi között voltak a végnyomások abban a "földről vett" 1100-es blokkban, és utána a veszteségmérésemnél ki is derült, hogy szelepeknél fújt el, még a megbontás előtt, DE!!! Ezekkel a paraméterekkel is szépen leforgott még 5.ben is, 250-260-at ment, normál használatnál 5.5 körül evett benzint. Olajból egy picit többet. 1 liter nyelt le kb a 2000 km alatt, de azt mint szelepszárszimeringek mellett csúszott el, amik olyan kemények voltak, hogy porcelánként törtek szint le...
Most abban reménykedek, hogy az új szimeringekkel, és felmart szelepülékekkel, becsiszolt szelepekkel, visszajön a normál végnyomás a hengerekben, és megszűnik az olajfogyasztás is. Meg kell még kerítenem egy olyan váltót amiben jó a 3. fokozat (is), mert 6 váltóból nem birok egyet összelegózni most... (érdekesség, két olyan váltóm, ahol 4. fokozat oldaláról le van törve a kapcsolóköröm. Ez kapcsolja a 2. fokozatot! Gondolom csak túrázásra használták...viszont van egy rakás 4., 5. fokozat ami teljesen patent...)
Nagy következtetéseket nem akarok levonni az eddig tapasztaltakból, de számomra akkor is "lenyűgöző" az a kettősség, hogy szelel, dudál belőle a kompresszió, de a "talpát" ugyan úgy szedi...
Szegedi vagyok. A hírdetès már legalább 1 èves. Láttam mèg tavasszal élőben. Nem makulátlan. Elérhetőség miatt Kalmár Szilvinèl próbálkozzon. Sok szerencsét.
Sanszos, hogy dunat lehet rekeszteni a '05os S banditbol, ami meg raadasul pont fekete is, de erdekelt, hogy az itt forumozok tudnak-e valamit, egy elado szeged kornyeki peldanyrol.
Jah,egy hatarozottan egyedi motor,2005 os fekete s es bandit,es barhogy szeretnenk a forum nem a vilag kozepe,lehet nem nez ide a tulaj.,en spec ket ilyet is ismerek,de minrketto fekete naked,csak az egyik kek volt.
Nekem a velük való foglalatoskodás (másoknak=kínlódás) miatt van rájuk szükségem, de "túra" motornak is kiváló. Nem esik, nem fúj rajta úgy, kényelmes egy bringanyeregnyi zselétöl az ülésben, és alkalom adtán meg nekem(!!!) elég sportos az 1400-es után (mellett). Nem igen tudom szavakba önteni, hogy mennyivel másabb vele kannyaróóósban bírkózgatni ...
Egy sátoros ünnepen feltolod a bringád hozzánk (Mány), aztán mész egy karikát az enyémmel, és ha az ég és Tasi is úgy akarja akkor az övével is...
Igaz most a piroson dolgoznom kell egy picit...csak a szokásos, kell bele egy jó váltó, meg a szelepeket-szelepülékekeket kell helyrepofozni... :-D
Fura ám, a lila-fekával mentem, azt váron, hogy majd jól ősszeszakad ég és föld, rátolod a stiftet 4000nél, aztán jól nem törtönik semmi olyan, mint a banditon. Bezzeg 8000 felett ott már van Tibicsoki, napszemüveg, autósüldőzés.
megtanulta , hogy kell a hibát fel tárni , milyen modokon és hány féleképen lehet javitani hogyan lehet variálni a karbikal , mi mivel függ össze .. gratulálok neki ........... Öt érdekli ez a dolog ...........sajnos a mamiban vagy bármelyik iskolában a diákok nem kapják meg a megfelelö tanitást hot hülye mind, semmihez nem értenek .. hiszen a tanárok 90 % -a is hol hülye ahoz amit tanit ,,, le adja az anyagot és kész ..
hozzá teszem... ma az auto szerelés . gép szerelés stb stb terén ... Ma mindenkit csak az alkatrészek cserélyére képeznek ki és néha azt is rosszul .. egy szerüen nincs ma már igazi szakemben képzés ...............
Ök forgalmazzák:
https://www.goodson.com/GKM-26...
Találtam "használtat", Balázs meg a rajzaim alapján csinált nekem egy köszörült, kúpos vezetőszárat, egy liter "gyümölcslé" áráért, amit ki tudtam volna fizetni (részben) a te felajánlásodból, de nem érkezett meg... lehet nyitva maradt és lepárolgott!:-D
Amúgy sajna nem komplett a készlet...egyszerűen szar a suzukis doksi, és kimaradt a szervizmauál leírásból, hogy a kéne még egy 60 vagy 75°-os szerszám is a leghegyesebb "kúp" megvágásához is...Különben nagyon eltolódik a záró felület a szelep szára fele. A régi "katana" blokkos gsx doksiban még tesznek róla említést, de gsxr-bandit doksi már valami miatt hiányos. (csak elképzelésem van hogy miért.)
Talán elfér itt pár szösszenet erröl az állatorvosi lóról (is). Ajánlom figyelmetekbe az elsö fekete -kráteresre égett szelepet. Nagy valószínűséggel a nyitott kipufogónak köszönheti az állapotát. Ez miatt gyakorlatilag 125-150Psi között voltak a végnyomások abban a "földről vett" 1100-es blokkban, és utána a veszteségmérésemnél ki is derült, hogy szelepeknél fújt el, még a megbontás előtt, DE!!! Ezekkel a paraméterekkel is szépen leforgott még 5.ben is, 250-260-at ment, normál használatnál 5.5 körül evett benzint. Olajból egy picit többet. 1 liter nyelt le kb a 2000 km alatt, de azt mint szelepszárszimeringek mellett csúszott el, amik olyan kemények voltak, hogy porcelánként törtek szint le...
Most abban reménykedek, hogy az új szimeringekkel, és felmart szelepülékekkel, becsiszolt szelepekkel, visszajön a normál végnyomás a hengerekben, és megszűnik az olajfogyasztás is. Meg kell még kerítenem egy olyan váltót amiben jó a 3. fokozat (is), mert 6 váltóból nem birok egyet összelegózni most... (érdekesség, két olyan váltóm, ahol 4. fokozat oldaláról le van törve a kapcsolóköröm. Ez kapcsolja a 2. fokozatot! Gondolom csak túrázásra használták...viszont van egy rakás 4., 5. fokozat ami teljesen patent...)
Nagy következtetéseket nem akarok levonni az eddig tapasztaltakból, de számomra akkor is "lenyűgöző" az a kettősség, hogy szelel, dudál belőle a kompresszió, de a "talpát" ugyan úgy szedi...
2005/04 havi, fekete 1200 S tipus, 19800 km korul????
Egy napon vegigmenni a gixerek v cbrek generacoin orankent valtogatva,erezve a fejlodest,mekkora flash lenne.
Igaz most a piroson dolgoznom kell egy picit...csak a szokásos, kell bele egy jó váltó, meg a szelepeket-szelepülékekeket kell helyrepofozni... :-D