Pont ezt akartam írni, Szotyi két méter, úgy elveszne a segge alatt egy kis hatszázas hogy ki se látszana alóla. Az utazás kényelméről meg már ne is beszéljünk.
Ezt a mondatot ''mesze nem lehet ideális'' én úragondolnám. Akkor mivel ideális? Vanak nagyon jó grandturizmók amivel igen is nagyon jókat lehet motorozni felpigyázva.
Nekem a régebbi volt, haveromnak az újabb. Nekem állandóan fájt rajta a térdem, úgy néztem ki a motoron mint egy oriás, mentem az újabbal, ugyanezt éreztem
"...amivel tolhatom 150nel egy napig, hogy gyorsan pihenten odaerjek valahova, ahol motorozni is lehet..."
És ott motort cserélsz? Mert a 3 mázsás, agyonplexizett / felcuccolt túragépekkel meg szerintem "motorozni" messze nem lehet ideális.
Pont horneteztem nemrég, és hát nem kicsi, nem vagyok számottevően alacsonyabb Szotyinál. A cicás alsó tartományt meg kell szokni, de amúgy az egy baromi jó motornak tűnt. Mondjuk jelenleg én nem vennék újra nakedet a mai igényeimmel, hanem valami olyat, amivel tolhatom 150nel egy napig, hogy gyorsan pihenten odaerjek valahova, ahol motorozni is lehet.
Huuhh nehéz beismernem és félek is de lassan marad az 1050-es Tiger mint alternatíva.
Amúgy egy 2008 utáni 600-as Hornet is jó megoldás lehet,nem kell tökölni a túrakormánnyal,van rajta futó/fék is mint egy 600f-en és mivel nem megy relatíve gyorsan a szotyi így a szélvédelem másodlagos.
Le kell áttételezni és csá.
http://youtu.be/039O-G1RL2c
De igazad van teljesen, 990smt
És ott motort cserélsz? Mert a 3 mázsás, agyonplexizett / felcuccolt túragépekkel meg szerintem "motorozni" messze nem lehet ideális.
Bár én mágr győzködöm magam egy vivarora.
Amúgy egy 2008 utáni 600-as Hornet is jó megoldás lehet,nem kell tökölni a túrakormánnyal,van rajta futó/fék is mint egy 600f-en és mivel nem megy relatíve gyorsan a szotyi így a szélvédelem másodlagos.
Le kell áttételezni és csá.