Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni kormányzárral kapcsolatosan. Egyik napról a másikra sajnos nem lehet lezárni a motort, nem tudom elfordítani a kulcsot a kormányzár pozíciójába. Javítható-e esetleg, vagy komplett zárszerkezet szükséges. 2003 1200S Bandit lenne.
Na, az 1250-es nem csinál ilyet... Ugyanis ölég lineáris a teljesítményleadása, nincs nagy égszakadás magasabb fordulaton. Meg ugye a GSX dupla hűtése se segít valószínűleg elöl. No és persze a habtestem menetkészen 125 kilós tömege se...
Nem tudom jártál e már erre, Jankovac, horvátország. Kb 15km murvás út, nagyon meglepődtem milyen hangulatos vízeséshez vezet. Na meg a környéken van pár jó kanyar is
Ne is mond,most ért ide a 2011-es szlovák murva után a lámpa crom karika,végre van két sérülésmentes lámpám.
Viszont csóri honda papíron jó de olyan ügyetlen az angol után mint egy kétballábas favágó a zsákbafutóversenyen Abudabiban.
Egy haver anno vett egy zsir uj etz251-est amit en hoztam haza a boltbol Szekszardrol. Bejaratas utan par ezer kmel mondja,hogy o meg nem is latta,halotta kivulrol a motorjat,nem e mennek ott oelotte vele egy karikat. Hat priman fogott meg a kuplungja,masodikban siman feljott kerekre,ha meg mar fent volt vegig kapcsolgattam negyedikig......hosszabb ideig nem orult ha fel meternel jobban megkozelitettem a motorjat.... ..........persze azota is jo cimbora, Hondajat is leteszteltem,mondta is,hogy a bandit ahhoz kepest munkagep....
segítséget szeretnék kérni kormányzárral kapcsolatosan. Egyik napról a másikra sajnos nem lehet lezárni a motort, nem tudom elfordítani a kulcsot a kormányzár pozíciójába. Javítható-e esetleg, vagy komplett zárszerkezet szükséges. 2003 1200S Bandit lenne.
Köszönöm előre is a segítséget!
Yossnak ne szóljatok!!!
Viszont csóri honda papíron jó de olyan ügyetlen az angol után mint egy kétballábas favágó a zsákbafutóversenyen Abudabiban.