Nagy nehezen sikerült eljutnom oda, hogy a féknél már mindent kizártam ami lehetséges, úgyhogy megbirizgáltam a kerék tengelyt és egy kis megmozgatás után normálisan került vissza a helyére, úgyhogy minden fasza lett. Köszi azért az együttérzést és az elméleti segítségeket! :)
1-2 mm mindig tud meglepetést okozni...
Sziasztok,
Kellene egy kis segítség. Van egy Suzuki GSX 400 Impulse-om, ami, Isten tudja miért, de nem indul. úgy tudom, hogy ennek a típusnak( és a GSF400-nak)
a karburátor a gyengéje. Tud valaki egy igazi profi szakembert aki oda-vissza vágja a karburátorokat és lehetőleg Budapesten vagy a közelében dolgozik?
Ha telo alján visszalazítod a két bilincs csavart, és lenyomod párszor az első telót -berugóztatod, akkor elvileg eltűnik az a pár mm hézag a tengely vége és a telo furata között. Most vagy be van feszítve a teloszár, ezért kerül beljebb vele együtt a féktárcsához képest a féknyereg, és ér a tárcsához. De lehet, hogy görbe a szár, és azért áll úgy...
Szóval próbáld meg kihízni a jobb oldali teloszár alját a csavar végéig, de elvileg , ha megkented a tengelyt, akkor fellazított bilincsnél is, párszor berugóztatva (lehetőleg a féknyereg legyen felcsavarozva, ha használod a féket) kimászik a helyére.
Hasonlítsd össze a korábbi betètekkel, ès ellenőrizd hogy az új betètek tükörkèpet mutatnak-e egymással akár a partzilla.com oldalon szereplő gyári adatoknak megfelelően. Ha nem tèvedek, a fotódon forditva ėpítetted be a betèteket. Jobb fèknyeregbe került a baloldali betètszett ès forditva?
Mivel megy meg mennyi péz?