Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért oda olyan kanyar is kell ahol van időd kiülni mert ha hirtelen jön jobbos balos és az egyik közüle visszafordító nem biztos hogy összejön, na meg ez a rész vagy 11 km hosszú és meg tudnám számolni a 100 méternél hosszabb egyenest benne lehet egy kezemen is
Valós tapasztalat hogy a lábtartó 90-180 fok között sosem ért le.
Csak a hátsó,de az egy centit simán kopott.
Ebbe én is beszállok, még tankolok is bele.
Akkor, csináljuk azt, kijössz eringre, ideadod a motorod, felteszünk egy kamerát ami veszi a lábtartót, és én lekarcolom Neked ingyen.
Előtte lepapírozzuk, hogy semmilyen felelősséget nem vállalok, ha valaíi nem adná ki
Azert a 9 masodperc az nem kevés :D
Még életemben nem ért le a kábtartóm.
Akkorse mikor a tankon pihent.
Igaz, de a bandit aljmagassága erősen limitált. Max az eringgel tudok példálózni. Ha ott nyeregben maradsz, mész 1:45-öt, és minden kanyarban karcol. Ha kiülsz, akkor 9 másodperccel előbb körbeérsz, és csak 4-t kanyarban karcol :D
170-ért otthonvan full szett.
http://www.ebay.de/itm/Stahlfl...

85-ért csak előre + posta.De ez fekete.Lehet fémszínű olcsóbb.

http://www.ebay.de/itm/Stahlfl...

A legolcsóbb az allegri otthon csavarozós de se tüv se nyomáspróba csak ami rajta fékezéskor kifejtesz.
Azért a fizikát nem tudjuk átbaszni ha kiülsz akkor később ér le a lábtartó.
.
Az kevés, úgy is karmol.
Tök mindegy, ha nem kell egyedi méret.
Vaskereskedésből....

Méterre vettem fémhálós csövet és a helyi fékcsövesnél pont volt annyi és olyan fitting ami kellett,lepréselték,azóta jó.
Ha van vmi rallys ismerős,kérdezzz rá,ők szoktak csináltatni,hátha van vmi tuti forrásuk,vagy fordulj az Xbike-hoz.
Honnan érdemes fém csöveket beszerezni, illetve milyet? Választék van bőven, csak kissé nehéz eligazodni...
Vagy csak ki kell ülni a gyorsakban
Az öregek közül a 88-as évjárat volt igen jó! A "kisblokk" tudott már 130 LE-t , a 18-as vékony kerekeken jól fordult, és 200 kg alatt volt a száraz tömege, csúnya volt mai szemmel, de...a többi modell, erősebb lett, de híztak is bőséggel. A 92-es már 226kg a katalógus szerint.

Azért egy kis fúvókázással 120 LE lesz a bandit blokk (Kalivoda legalábbis kb azzal manipulált emlékeim szerint), és a kigyorsításoknál már nem ér le a lábtartó...és azzal még a fék & futó is elbír. De mindegy a te kereszted! :-D
Fogyokura es egy k5 1000,te leszel ujra a vezerürü a szerpentinen.
olcsóbb ha veszek egy 1100 est és átpakolom a blokkot karbistól .... de már így is leér a lábtartó feljebb kéne rakni aztán kiderül hogy nehéz a bicikli ... hirtelen belekerül az ember egy olyan körhintába amibe csak dobáljuk a zsét meg az időt aztán úgy is kiderül hogy a cibere 900 meg az r1 a tápos zsokéval 1 mázsával könnyebb mint én a bandival
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...
Erre gondolsz? :-D (nekem eladó nincs)
A gixerbe bármelyik veztengely (4 vagy 8 bütykös) ritkaság, vagy borsos ára van. De szerintem tegyél fel 40 mm-es porlasztókhoz való szívócsonkokat, aztán fel kell tolni rá egy 38 vagy 40 mm-es porlasztosort... azzal lehet etetni a ménest, de szerintem, ha csak felfúvókázod a 36 mm-est 120-122.5-ös fúvókákkal már jobban fog haladni...
veztengelyed nincs olcsóba ? ha yoshimura az se gond hétvégén megelőztek a kölykök az egyik szerpentinen .... többet kellene gyakoroljak vagy a motort kéne okosítani kicsit tanulnak a piszok diznyók tavaly tavalyelőtt utassal is körbementem most meg örülök ha nem maradok le nagyon
Vez lánc 180€-ért? Akkor veszek egy komplett gixer blokkot 250€-ért, azt addig hajtom, még ki nem néz a vezlánc elöl a két leömlő között! :-D

Találtam egy gsx 1100EF-et 300€ ért alkuképesen, szétszedte egy picit, csak nincs ideje rá..."szerencsére" nincs helyem...
ja láttam én is németbe egy 600 as gixxert 2006-7 már nem emlékszem a gazdája akart valamit tuningoltatni lekapták a hengerfejet aztán úgy gondolta mégse és ott volt eladó 1200 ért levett hengerfejjel .....
azt hogy mennyit költünk motorra jobb nem észben tartani most épp vezérműláncokat nézegetek mert mintha lenne hangja a feszítőbe meg be kellene toldani ... kawasaki zacsiban 40 ejuró suzuki zacsiba 120 honda zacsiba 180 did 80 morse 60 most meiket ?
Ebben igazad vagy...nem tudom biztosra, hogy gyári-e, arról van csak egy felületes képem, hogy itt sem nagyon sokat cserélgetnek kopó cuccokat...egy 20 éves motor átlagban 1-2000 euró, ha betolják nagy szervizre, kap új gumit, láncot, olajat, folyadékokat, kormánycsapágyat, üzemanyag rendszer felújítást, mondjuk netalán fékbetéteket (fémfékcsövet)...egy ilyen "móka" belenyal a motor árába munkadíjjal...így inkább elbontják. Így lehet gyári állapotú, 30-50 ekmt futott cuccokhoz hozzájutni.

Èn kénytelen vagyok egy excelben vezetni a beavatkozásokat minden gépem. Teszek mellé megjegyzéseket is, meg ha emlékszem, akkor megtoldom az anyagköltséggel. Így tudom, hogy kopó és egyéb cuccokra már ráköltöttem még egyszer a ca motor árát 10 éves viszonylatban...és én még nagyon is oda figyelek a beszerzési irányokra-árakra...
régebben velem is előfordult ha túl sokat pöcsöltem a sorok közt nehezebben ment a váltó de azt hiszem egyszer kétszer fordult elő .
na most az a 25 éves gyári tömi lehet kevesebbet volt műbe mint a szotyié, vagy ki tudja azt száz százalékra azt mondani hogy nem volt cserélve ? nálad nem 25 éve van én speciel azt se tudtam hogy cseréltem-e első fékbetétet a motoromba vagy nem pedig csak 3 éve van meg .....
Gixernél a burkolat miatt , meg hogy végig gumiszövet csö, ...na ott, ha hőségben araszolni kell, az idomtól semmi légmozgás...akkor szokott akadni a váltó...elmelegszik a cső is meg a motorolaj is elvékonyodik, ha magad mögött hagyod a dugót, utána semmi gond.

Amúgy érdekes, hogy a ca 25, éves gyári tömítéssel még nem csöpög a munkahenger. Igaz installálás előtt kinyomtam a dugattyút, kitakarítottam, bekentem disznó vagy kacsazsírral...utána összeszerelve funkcionál.