A legjobb amikor 3valtobol lapatoljak ossze (lattam ilyet) raadasul meg nem is parokban cserelve. Aztan nem ertettek miert van durva hangja a valtonak:-S
A legjobb az volt amikor egy KTM SXbe beraktak egy 6os valtot csakhat a kihajto tg csapagy kisse amortizalodott volt amiben hasznaltak. Gondolhatod az eredményt:-) mondjuk az a szerelo hogy nem vette eszre a durva felrekopasat a fogaskerekekeknek azt nem is ertem.....
Ettol fuggetlenul lehet jot kifogni, csak oda kell figyelni
Ez is még jó alternatíva. Mo.-on van a cucc. Egészségesnek néz ki a "fogállomány", és egy picit olcsóbb megoldás mint az új fogaskerekek. Annak tekintetében, hogy cseréltem 30 ezret futott banditban fogaskerekeket, és bontott cuccal is el lehet menni még 100 ezer km-t is. Pl én csak bontott váltókban gondolkozok, új fogaskereket nem vennék. Főleg olyan esetben, ha pl mind a 3 kényes fokozat (3-4-5) ki van töredezve. Kb 100€ egy fogaskerék, kell belőle 6db...600€ból meg elég sok mindent lehet már vásárolgatni.
Az idő nem sürget, pár ezer km-t lehet vele még húzni zajosan is, csak a kitöredező kemény fémek nem tesznek túl jót az olajba kerülve a kent felületeknek, de szerencsés esetben fennakadtak a szűrökön. Nem sokára vége a szezonnak aztán ott van akár 6 hónap is, mikor lehet rajta dolgozni.
Köszönöm a választ, írtam is petyarider-nek. A szerelő a blokkot nem bontotta meg, ment vele, végigkapcsolgatta, aztán annyit mondott, hogy ez így jó.
Ha jól sejtem a "belenézésbe" a blokk kivétel, bontás is benne van?!
Hátha tudja vki hogy a 600as olajos és 1200olajos banditànak az olajhütöje ugyanakkora? Tud valaki egy méretet mondani ?köszi