Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"A tengely nincs elhajolva mert akkor szorulna amikor kihúzom a csapágybelső adta párhuzamos pályán." Igen, de neked már lógnak a csapágyak...0.3-0.5 mm ütésnél még könnyen kijön, de az új csapágyakat meg elfeszítheti...lehet hogy nincs vele semmi, de 1200 banditnál kellet már cserélni tengelyt, mert kotyogott rajta a kerék ( a csapágyak jók voltak), és vannak modellek, amelyiknél görbül a tengely...
Gondolom Laci a lengővilla -csapágyakat már cserélted?!
A tengely nincs elhajolva mert akkor szorulna amikor kihúzom a csapágybelső adta párhuzamos pályán. A villaszárat pedig lelazított bilincsel szoktam beállítani, rugóztatom is, de ha tehermentes az eleje akkor a tengelyvéget gumikalapáccsal megkocogtatom és akkor is beáll a helyére a szár. Az jó ötlet hogy a gyári zsírt kiegészítem és a bontott oldallal befelé szerelem össze. Köszi a tanácsokat!
Ha nagyon alapos vagy, akkor érdemes ilyenkor a tengelyre is rámérni, hogy nincs -e nagyon megkopva, vagy esetleg elgörbülve. Utóbbit ellenőrizheted mondjuk, hogy egy üveglapon meggörgeted...A szervizleírásban megtalálod az ide vonatkozó értékeket.
Csak írom, mert sokan elkövetik a hibát. Ha vissza van tolva a tengely, annak egyik fele "úszik" általában a jobbos villaszár bilincsében. Mielőtt a bilincset meghúznád, előtte párszor be kell rugóztatni a telót, hogy párhuzamos legyen, utána lehet a bilincset meghúzni a tengelyt rögzíteni.
Szavatosságból= óvatosságból
Ahogy a kép a szöveg is általános leírás...
A csapágyaknál a "szimeringes" zárt csapágyat 2RS -el jelölik :
http://www.hexecsapagy.hu/node/4 (vége fele)
Szoktunk olyat csinálni, hogy akár beszerelés elött óvatosan kipattintva az egyik oldal tömítőtárcsáját, még jól megtömjük zsírral, és utána visszapattintjuk a kivett tárcsát. Szavatosságból ez a kipattintott oldal kerüljön belülre. Ha az ember nagyon körültekintő, akkor pár évente kiveheti a csapágyakat. Ki lehet nyitni megint, elmosni, megkenni visszatenni...főleg a gyárival érdemes jól bánni, mert azok igen jó minőségűek.
Amúgy eleve 2RS csapágyakat tartanak raktáron, és a bejpitésnél, azaz előtte szoktuk eltávolítani az egyiket, ha az akadályoz valamit.
Köszi István hogy foglalkoztál a nyűgömmel, igazából az zavart meg, hogy a GSXF-re ezt a csapágykészletet találtam: http://motoralkatresz.eu/termekek/WRP/WY_25_1147_elso_kerekcsapagy_keszlet/
én viszont úgy emlékeztem hogy kivett keréknél látszik a csapágy, vagyis hogy nincs előtte szimering. A listában nem találtam GSX E 1998-2002-es motortípust, de bíztam benne hogy azonos a kettő, ezért kérdeztem volna Zöldit. Inkább kiszereltem a csapágyakat és szerencsére számozott 6204-eseket találtam benne, de mindkettőnek csak az egyik oldala zárt. Befelé vannak a nyitott részek és bár raktak a két csapágy közé is zsírt de az szart se ér már egy 15éves motorban. Holnap veszek hozzá csapágyakat, de azt nem tudom melyik a jobb megoldás, maradjak ennél a variációnál, vagy jobb ha mindkét oldalon zárt csapágyat veszek? A víz tette tönkre, a gyári zsír megkeményedett a golyók pedig "szárazon" futottak és döcög is rendesen mindkettő, amellett hogy lógnak is már rendesen, ami simán okozhatta a szitálást.
az egyik legszebb V2 talán az 1400 es szebb nála , elég könnyen kikaptam remélem befele is könnyen megy majd
A bociban: 15X42X13-as csapágy van. (meg mßeg sok másik suzuki elsökerekében)
http://www.partzilla.com/parts...
De sajna a te modeled lehet hogy USA-ban nem forgalmazták, vagy más néven...
Ez az oldal sem nagyon azt hozza amit kéne ...
http://www.bike-parts-suz.de/s...

Még szoktam nézelődni:
http://www.cmsnl.com/suzuki_model13052/
Nézd, amikor legutóbb az alpokban megindultam két helyi menő után és több kilóméteren keresztül követtem őket (amíg meg nem ilyedtem a kanyarba a sávomba átlógó traktorkeréktől),veszettül jól mentek,kiültek,térd szinte az aszfalton,olyat borítottak hogy öröm volt nézni,nekem akkor is marast a szélén több mint fél centi .Nem tudok kimenni lefényképezni,de esküszöm így volt.Új a gumi,tehát később is látszani fog .Ja, és sohase kacsázunk az úton kilómétereket gumimelegítés céljából ! Erről van egy sztorim .Vagy 15 éve kimentünk osztrákba motorozni nemis olyan messze . Jott velünk egy "versenyző".Még akocsmába is motoros bőrruhába ment hogy mindenki lássa,ő motoros .Egy szép gsxr 750-je volt .Egész úton gumit melegített mögöttem . Már rendesen idegesített. Aztán egy jó részen kicsit megindultunk . Ő meg elveszett ! Aki most banditos az a bárátom a felesége 500-as csopperjével (mert neki akkor lopták el az 1100-es gsxr-ét) ment megkeresni, összeszedni valahol .ezek után hazafele már végig kellően meleg lehetett a gumija,mert többet nem kacsázott .
Áh állványon bevágom 1-be és két betondarabot használok hozzá,elsőhöz meg kell egy fúrógép megpörgetni a kereket.
nekem is van majrém az első gumin de eccerű a megoldás fel kell ültetni egy jó nehéz csajt hátra és mindjárt leér valami és még nem is kell fullba tolni a kretént
Mindig jönnek ezzel a majrécsók/kül/nemkiül problemmel.
Énnekem meg van félcenti és még sose ért le lábtartó (jó mondjuk mikor a genrátoron pihent akkorse ért le,csak a hátsó).
Üdv kolléga !
Na akkor olyan vagy mint én: rettegek az orvosoktól. (Halkan megjegyezném hogy apám is orvos volt amíg élt szegény, az öcsém és a sógornőm jelenleg is dokik Debrecenben). Én meg gyáva vagyok. De nagyon....
Mert ?

Na ez igen.Halál nyugodt és zen lettem.
Elkeserítelek,de se ki nem ülünk se a lábtartó nem karcol. Sőt mondok még rosszabbat ! Sok éve hogy nekem mindig marad majrécsík,mindenféle gumin,mindegy hogy én megyek elől,vagy megy valaki előttem,ugyan avval a sebességgel ugyanazon az íven megyek és a többieknek nincs majrécsík .Lehet hogy nekem olyan erős kisugárzásom van hogy megtartom vele a motort a kanyarban ?
Es........es............kiültök kanyarban vagy nem?
Ne félj,nekem is csak a pofám nagy !Még azt a nyamvadt hasi injekciózást is egy ápolónőre bíztam .Kiröhögtek a dokinők a sürgősségin,mert a doki csaj mégcsak hozzáért a hasamhoz,ahova beadja,én meg már összerándultam,felszisszentem mert azt hittem kapom az injekciót .Néztem miért nevetnek,akkor láttam hogy a tű még vagy fél méterre tőlem a másik kezében van .
Ennek ellenére a sok év alatt még nem láttam elmenni mellette senkit kanyarban.Szívesn megnézném őket a Szotyival együtt menni .
hát nemtudom kibírnám-e röhögés nélkül .... igaz varrtam meg már a lábam 2 öltéssel egy 3 centis hasadást de azért ezt nem vállalnám be ... mondjuk erősen gondolkodtam hogy van beledugva egy bicikliküllő a vékony csontba és azt kirántom de a másik oldalt 12 csavar van meg egy laposvas az kicsit macerás lenne
Ebben,de maga a blokk bandit viszont a hengertől felfele vegyes .Ez az amit jó pár éve már ide feltettem összetörve,eleje leszakadva az árokban .Előtte egy ember már meghalt vele .Akkor lett összelegózva .Ebből is látszik,megölhetetlenek ezek a régi banditok .
Abban a banditban van gsxr1100 blokk?
Teichalm a fabikás tó és környéke . Olyan szerpentinek hogy a két gumiját megnyalja az ember .