Arra vigyázzatok hogy már nem elég lakott területen a szürke dobozokat figyelni,állitólag kerítéslábra szerelt kamerát is láttak .Hárman mentünk de csak a másik kettő kapott 30-50 eurós bírságot .Én mentem elől,nem kaptam .
Sza Zöldi ! Köszönöm,igyekszem javulni !
A triumph igencsak bevált,mert immár elmult 3 éve hogy nálam van .Gond nélkül megyek a két cimborámmal,akik 1,2-es bandit gsxr 1100 keverék blokkal,meg gsxr 1000-el jönnek .Mi csak szerényen megyünk,nem dicsekszünk .Nem is értem hogy már régóta miért nem akar velünk senki eljönni a hegyekbe motorozni. No,a multkor eljöttek velünk ilyen ügyes fiatalok,akik egykeréken mennek kilómétereket,meg 200 km felett veszik a kanyarokat zalaegerszeg-keszthely közt a betüre betanult útvonalon .Kimentünk egy birkfield-teichalm körre .Elágazásoknál,meg a tóparton megvártuk őket .Én harmadiknak mentem és csak egyiküket láttam néha a tükrömben .Mesélték hogy nem volt mindegyiküknek teljesen zökkenőmentes az út .Aztán hazafele körmend után jó hosszan csináltak egy széles új utat,ott elmentek mellettünk nagy sebességgel,ugye mi csak 180-al mentünk .Csak ez egyszer végetért és kanyarok is jöttek,így hamar helyreállt a rend és valahogy visszakerültünk előre .Szóval ez a triumph nekem teljesen megfelel .Ez az első motorom aminek az olajszintje szinte ugyanott van 48000 km-nél,olajcsere előtt,mint amikor beletöltöttem .Eddig ha ilyet hallottam valakitől,azt hittem csak a fantázia szüleménye .
tegnap muszáj volt kicsit berregjek mert még elkap a monitormotoros vírus .... elindultam 3 tól 5 ig tartott a program kemény 150 km meglestem a Fekete Köröst , Bélfenyér világvárost stb igazi terápiás motorozás volt
jobbulást ! még jó hogy nem kellett műteni .... engem megbiztatott az orvos hogy majd csak január februárba veszik ki a félmarék csavart a bokámból március elsejei műtét után ....
Szia Gyula!
Nincs egy régről maradt alkatrész listád vagy valami adatbázisod amelyben meg tudnád nézni hogy a GSXF 750 (boci) és a GSX 750 Inazuma (1998-2002) első kerékcsapágya egyezik-e ?
Köszi előre is!
Köszönöm ! Meg a jótanácsot is !Én úgy vagyok vele,már mindegy milyen lesz a járógipsz csak minél előbb azt kapjak,mert akkor már nem kell félnem hogy megműtik .Ugyanis csütörtökön délelőtt törtem el és először azt mondta az orvos hogy lehet meg kell műteni még aznap, aztán mikor már felrakták a fekvőgipszet,megint megröntgenezték,már negyedszer,akkor dőltel,talán mégse kell műteni .De,ahogy írtad,tényleg odafigyelek,nehogy szoros legyen .
Köszi ! Na így is kell ezt ! Csak mire nekem lehullik a gipsz,arra sajnos majdnem a hó is . Viszont enyhe tél esetén bepótolom ! Tele a tank,mert most hétvégére meg a párommal terveztünk egy 2-300 km-t .
Tarzan!Jobbulást én januárban törtem ki a bokámat, persze GYALOG! Majd meghülyültem, egy jó tanács mikor rakják fel a "járó" gipszet dugj egy ezrest a gipszelő fiúnak, hogy lazára alakítsa a figurát. Egy havernak le kellett vágni 4 nap után mert majd megörült úgy szorított neki. Egyébként én is majdnem így jártam de én bebeszéltem magamnak, hogy szorít! A lábad mindig legyen lehetőleg fent /pl. dohányzó asztal szerűn/ így nem dagad! Még egyszer gyors gyógyulást és részvétem!
A mostani futam előtt két héttel szintén kint voltunk az osztrákoknál csak 360 km-es körre Birkfield,Teichalm fele 9 motorral,akkor is láttunk jó sok motort,de itt Mariazell fele állítom hogy több ezret . Volt hogy elmentünk egy benzinkút előtt,csak motoros volt benn,de annyi hogy az egész benzinkutból alig látszott valami .Ide csak a 3 öreg ment .
Tudom ám,csak az a rohadt kisördög néha ! Köszönöm,igyekszem gyógyulni .Most azon gondolkodom a kerekesszékre nem lehetne-e valahogy egy kis motorblokkot felszerelni .
Kellett neked félrelépni?! Most legalább megtudod a saját tapasztalatodon. Nem kell , hogy más magyarázza, hogy a saját tempóddal haladj! Mindenn jót kívánok!
Igyekezz meggyógyulni!
Nem is tudom,miért olyan nagy cucc ha valaki motorral töri össze magát ! Gyalog,az már valami ! Nekem csütörtökön gyalog sikerült úgy elcsúsznom, hogy eltört a bal bokám. Két hete még 460 km-es kört csináltunk az alpokba,Mariazellbe.Kanyar kanyar hátán,gyorshajtásért csekk,rendőrnek nem álltunk meg,mert az út túloldaláról integetett, állitólag meg is indultak utánunk . Utána a szűk hegyi utakon két helyen is belementük a 2 cm vastagon apró zuzalékkal megterített több km-es szakaszba . A második szakasz ki se volt táblázva .Nem volt vicces sportmotorral krosszozni !Egy nagyon jó kanyargós szakaszon ráálltam két helyi menőre .Nagyon élveztem a dolgot több km-en keresztül,már egész ügyesnek hittem magam,aztán az egyik jobbos kanyarban szembe jött velem egy John Deere traktor,ami ugye alapból nem szük .Csak ezen még hátul dupla kerék is volt,de nem egyforma,hanem kisebb és szükebb mint a belső Ez nem ért le az útra,így nem szürke,hanem fekete volt és elsőre nem lehetett észrevenni,mert a traktor árnyékában volt .No amikor ezt a kereket is észre vettem még korrigáltam a kanyart,de elég volt ahhoz hogy bezavarjon annyira hogy a következő kanyart elronsam és átmentem egy kicsit a szemközti sávba . Na én itt éreztem hogy átléptem a határom és szépen visszavettem a megszokott tempóra .Utána a két srác az út széléről mosolygott meg integetett nekem .Szóval ezek után most egy sima lépésből az van hogy fekvőgipsszel a lábamon itthon nézegetek a jó időben,új indexek a motoron, új gumi,kanna friss olaj a motor mellett,cserélni kéne és tudom hogy ez a szezon nekem már elszállt sajnos .Bocsi a hosszú irásért,csak már most unom magam .
Talan a legnezebb a sajat korlataidat pontosan felismerni es nem atlepni a fizikai hatarokat,pont ez a jo a motorozasban.....nincs olyan,hogy jo motoros,minden megtett km-el fejlodsz,tanulsz,optimalis esetben egyre jobban elvezed.
Neked nincs hozzá kulcsod hogy kiszedd a csavarokat magadnak ?
A triumph igencsak bevált,mert immár elmult 3 éve hogy nálam van .Gond nélkül megyek a két cimborámmal,akik 1,2-es bandit gsxr 1100 keverék blokkal,meg gsxr 1000-el jönnek .Mi csak szerényen megyünk,nem dicsekszünk .Nem is értem hogy már régóta miért nem akar velünk senki eljönni a hegyekbe motorozni. No,a multkor eljöttek velünk ilyen ügyes fiatalok,akik egykeréken mennek kilómétereket,meg 200 km felett veszik a kanyarokat zalaegerszeg-keszthely közt a betüre betanult útvonalon .Kimentünk egy birkfield-teichalm körre .Elágazásoknál,meg a tóparton megvártuk őket .Én harmadiknak mentem és csak egyiküket láttam néha a tükrömben .Mesélték hogy nem volt mindegyiküknek teljesen zökkenőmentes az út .Aztán hazafele körmend után jó hosszan csináltak egy széles új utat,ott elmentek mellettünk nagy sebességgel,ugye mi csak 180-al mentünk .Csak ez egyszer végetért és kanyarok is jöttek,így hamar helyreállt a rend és valahogy visszakerültünk előre .Szóval ez a triumph nekem teljesen megfelel .Ez az első motorom aminek az olajszintje szinte ugyanott van 48000 km-nél,olajcsere előtt,mint amikor beletöltöttem .Eddig ha ilyet hallottam valakitől,azt hittem csak a fantázia szüleménye .
Nincs egy régről maradt alkatrész listád vagy valami adatbázisod amelyben meg tudnád nézni hogy a GSXF 750 (boci) és a GSX 750 Inazuma (1998-2002) első kerékcsapágya egyezik-e ?
Köszi előre is!
Es jobbulast!
Igyekezz meggyógyulni!
Talan a legnezebb a sajat korlataidat pontosan felismerni es nem atlepni a fizikai hatarokat,pont ez a jo a motorozasban.....nincs olyan,hogy jo motoros,minden megtett km-el fejlodsz,tanulsz,optimalis esetben egyre jobban elvezed.