legyen igazad sanyi ....................... söt legyen ugy ahogy mondod ............. és ne legyen vita mert jobban tisztelek annál de nem is olyan rég pont a ""krém "" hiányzott a gsx impuznál ..
de hogy értsed .. mert ugy gondolom ... nem érted !! egy 1200 bandit nál 1 mm uszoszint érezhető az én fülemnek söt halja a fülem ha durván el van tekerve a pilot csavar ,, söt ha három henger megy azt már te is halod .. de még a motor simán megy ...
ugyan akor egy kis 250 banditon már 1 mm uszoszint eltérés és nem mükszik rendesen az adot henger ,, söt pilot fél fordulat eltérésnél már dadog a motor a három hengeröl ne beszéljek ugyanakor el kell azt is mondanom hogy egy ilyen kis gép 1 forintos nagy ságu szelepekel mütyür alkatrészekel egy sokal kifinomoltabb szerketet mint az IFA ... szoval 100 szerelöböl 90 halani sem akkar rola MERT HOLT HÜLYE HOZZÁ .............
Sziasztok!
1998 600-as bocihoz szeretnék vásárolni egy pár féktárcsát előre!
Ha valakinek van jó állapotú, ne féljen felvenni velem a kapcsolatot:
gergely.nagy@gmail.hu
0670-380 4609
Ahhoz az ősöreg technikához mindenki ért nem csak a "krém", a gond inkább azzal van, hogy amennyit el kéne kérni egy igazi jó javításért, alkatrészért annyit nem ér meg egyetlen ilyen öreg gép sem. Egy 2-300000-be kerülő gépnél a 150-200K-s javítás kizárható hisz a tulaj épp azért veszi mert nincs pénze, hekkelgetni lehet olcsóbban, de az annyit is ér. Nem a hozzáértés hiányzik hanem a pénz.
Én még csak azt sem állítottam, hogy a GS "nagyon jó gép" volna. Azt viszont állítom, hogy ha sikerül egy rendesen karbantartott példányt kifognod, akkor a pénzedet benzinre, az idődet meg motorozásra fogod tölteni. A kis Banditnál meg alkatrészre illetve generáljavításra. Szerintem nem mindegy....
Nekem 250 es banditom van,már több mint 15000km et tekertem bele de csak kopó alkatrész fogyott, 4-4.5 literes fogyasztással. Na jó, most a generátor rossz mert már valaki előttem ügyesen szerelgette. Azt viszont elismerem hogy a legtöbb belőle nagyon le van élve.
egy biztos .. ha csak a jogsi miat akor gs 500 vagy cb 500 ez eben a szegmensben a két leg jobb kawa és a yami itt elég szar ha kel a vonyitás és van hozzá jo szerelö aki érti is lehet 250 bandita de tudni kell ha kawa ha yamaha ha honda ezek mind japán belpiac 2 * drágább az alkatrész és csak a szakma krémje ért hozzá
Vegyél egy GS500-at kezdésnek, azzal rosszul nem járhatsz: nagyon ritkán romlik el, ráadásul az egész motor piszokul "jó indulatú", "nem akar megölni". Azzal a legkönnyebb megtanulni motorozni, és egy-két év múlva (ha nem töröd össze) szinte árában el fogod tudni adni. Ha ráérzel az ízére, akkor azért menni is tud rendesen. Tudom hogy snassz, lenézett motor, de hidd el, nem járnál vele rosszul.
Egy szép állapotú Kawasaki ZZR250-nel (vagy ha több a keret akkor egy Ninja250-el vagy 300-al) sokkal többre mész. Tudom, hogy az nem kerek lámpás naked, de nincs is velük annyi probléma. Kezdetnek pedig bőven megteszi, később pedig úgyis valószínűleg nagyobbat veszel majd ha meglesz rá a jogsi.
Természetesen "iróniából" írtam hisz a fórumon ez már lerágott csont egy köszvény ez a motor! Olvasom az adatlapodat volt ETZ-éd! Ezzel neki mernék indulni a Horvát tengerpartnak a 250-es Bandittal a megyét nem merném elhagyni!
Mint egy sor4 600-ban a 140e km...
Ahogy a többiek írták, szopás az egész. Én fél éve szerelek 1-et, mert égen földön nincs alkatrész(főtengely+hajtókar)...
Ha semmi mást nem veszel figyelembe, akkor is van egy ökölszabály, amit ha követsz, sokkal kisebb lesz az esélyed arra, hogy lyukra fuss . A hengerenkénti ccm minimum 150 legyen. Tök mindegy hány hengeres. Ha elkezdesz számolni, akkor rögtön rájössz, hogy ezért mondják a sor 4 600ccm, vagy sor 2 500ccm, vagy 1 hengeres 250ccm. Gondolj bele! Sor 4 250ccm. Az hengerenként kb. 67ccm. Mint egy 70-es Simson, ami pörög 16 ezret. Szerinted meddig bírná? Na így gondolkozz.
szoporoller ezt mindenki elismeri..még e krémje is