Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem feltétlenül hülye,csak nem akar vesződni vele...

szoporoller ezt mindenki elismeri..még e krémje is
legyen igazad sanyi ....................... söt legyen ugy ahogy mondod ............. és ne legyen vita mert jobban tisztelek annál de nem is olyan rég pont a ""krém "" hiányzott a gsx impuznál ..

de hogy értsed .. mert ugy gondolom ... nem érted !! egy 1200 bandit nál 1 mm uszoszint érezhető az én fülemnek söt halja a fülem ha durván el van tekerve a pilot csavar ,, söt ha három henger megy azt már te is halod .. de még a motor simán megy ...
ugyan akor egy kis 250 banditon már 1 mm uszoszint eltérés és nem mükszik rendesen az adot henger ,, söt pilot fél fordulat eltérésnél már dadog a motor a három hengeröl ne beszéljek ugyanakor el kell azt is mondanom hogy egy ilyen kis gép 1 forintos nagy ságu szelepekel mütyür alkatrészekel egy sokal kifinomoltabb szerketet mint az IFA ... szoval 100 szerelöböl 90 halani sem akkar rola MERT HOLT HÜLYE HOZZÁ .............
Sziasztok!
1998 600-as bocihoz szeretnék vásárolni egy pár féktárcsát előre!
Ha valakinek van jó állapotú, ne féljen felvenni velem a kapcsolatot:
gergely.nagy@gmail.hu
0670-380 4609

Üdv, Gergő
Ahhoz az ősöreg technikához mindenki ért nem csak a "krém", a gond inkább azzal van, hogy amennyit el kéne kérni egy igazi jó javításért, alkatrészért annyit nem ér meg egyetlen ilyen öreg gép sem. Egy 2-300000-be kerülő gépnél a 150-200K-s javítás kizárható hisz a tulaj épp azért veszi mert nincs pénze, hekkelgetni lehet olcsóbban, de az annyit is ér. Nem a hozzáértés hiányzik hanem a pénz.
Nem , csak gondoltam , hogy egyik évről a másikra nem szállnak el ennyire az árak :/ lassan simsont lehet venni 300k-ért
Ha nincs eleg penzed az a megoldas hogy veszel egy olcsóbb penztemetot?
Persze hogy nem csak 360k alatt nincs gs500 mostanság , 1 éve rengeted volt 300k-ert meg egy kicsit alatta is és nem agyon hajszolt gépek voltak.
Én még csak azt sem állítottam, hogy a GS "nagyon jó gép" volna. Azt viszont állítom, hogy ha sikerül egy rendesen karbantartott példányt kifognod, akkor a pénzedet benzinre, az idődet meg motorozásra fogod tölteni. A kis Banditnál meg alkatrészre illetve generáljavításra. Szerintem nem mindegy....
GS 500-on tettem le az A2-őt , nagyon jo gép csak felment az ára szerintem.
Nekem 250 es banditom van,már több mint 15000km et tekertem bele de csak kopó alkatrész fogyott, 4-4.5 literes fogyasztással. Na jó, most a generátor rossz mert már valaki előttem ügyesen szerelgette. Azt viszont elismerem hogy a legtöbb belőle nagyon le van élve.
Fordítva, na: 58 és 50...
A CB500 és a Kawa ER5 fojtás nélkül nem fér bele az A2-be (50 illetve 58 lóerősek), a GS meg igen (48).
egy biztos .. ha csak a jogsi miat akor gs 500 vagy cb 500 ez eben a szegmensben a két leg jobb kawa és a yami itt elég szar ha kel a vonyitás és van hozzá jo szerelö aki érti is lehet 250 bandita de tudni kell ha kawa ha yamaha ha honda ezek mind japán belpiac 2 * drágább az alkatrész és csak a szakma krémje ért hozzá
Szerintem nézd meg ezt a GS-t. Igazi gyűjteményi darab. De annak is jó, aki csak olcsón akar szép, és megbízható youngtimerrel járni.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_450_s-10451807
Sok? egy csoda, hogy még megvan, nem bontották el.
Neked sem kellenek ellenségek :-)
Vegyél egy GS500-at kezdésnek, azzal rosszul nem járhatsz: nagyon ritkán romlik el, ráadásul az egész motor piszokul "jó indulatú", "nem akar megölni". Azzal a legkönnyebb megtanulni motorozni, és egy-két év múlva (ha nem töröd össze) szinte árában el fogod tudni adni. Ha ráérzel az ízére, akkor azért menni is tud rendesen. Tudom hogy snassz, lenézett motor, de hidd el, nem járnál vele rosszul.
ez mekkora .. de igaz
Egy szép állapotú Kawasaki ZZR250-nel (vagy ha több a keret akkor egy Ninja250-el vagy 300-al) sokkal többre mész. Tudom, hogy az nem kerek lámpás naked, de nincs is velük annyi probléma. Kezdetnek pedig bőven megteszi, később pedig úgyis valószínűleg nagyobbat veszel majd ha meglesz rá a jogsi.
Természetesen "iróniából" írtam hisz a fórumon ez már lerágott csont egy köszvény ez a motor! Olvasom az adatlapodat volt ETZ-éd! Ezzel neki mernék indulni a Horvát tengerpartnak a 250-es Bandittal a megyét nem merném elhagyni!
Mint egy sor4 600-ban a 140e km...
Ahogy a többiek írták, szopás az egész. Én fél éve szerelek 1-et, mert égen földön nincs alkatrész(főtengely+hajtókar)...
Hmm, igaz , számolgattam e miatt is
Ha semmi mást nem veszel figyelembe, akkor is van egy ökölszabály, amit ha követsz, sokkal kisebb lesz az esélyed arra, hogy lyukra fuss . A hengerenkénti ccm minimum 150 legyen. Tök mindegy hány hengeres. Ha elkezdesz számolni, akkor rögtön rájössz, hogy ezért mondják a sor 4 600ccm, vagy sor 2 500ccm, vagy 1 hengeres 250ccm. Gondolj bele! Sor 4 250ccm. Az hengerenként kb. 67ccm. Mint egy 70-es Simson, ami pörög 16 ezret. Szerinted meddig bírná? Na így gondolkozz.
szopo volt az fele kilóméterrel is... betegágy, ha ezt akarsz vedd meg! köpködi a gyertyákat minden nyügja van. Még a szerelők is menekülnek!

ha motorozni akarsz keress mást... sor4 600-tól vagy mást..
Értem :/ egy kicsit elszomorított most a motor :D mert lenne egy ilyen 1997-es és kb 57000km van benne, de akkor az már sok benne , igaz?