Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én anno, 1998-ban 125-ös ETZ-vel eszetlenkedtem ki Németbe...:) Odafelé kb Pest után semmi gondom nem volt, még élveztem is, annak ellenére, hogy Osztrákia közepén, maikor ki kellett állnom tankolni, a többiek ott hagytak.... 2 Barkassal!!! Életemben először voltam egyedül külföldön akkor... A végeredmény: 40 percet rávertem barkasokra a Panzióig A visszaút kicsit rosszabb volt, szeptember 17-én hajnal fél kettőkor én örültem a legjobban, hogy az egyik Barkas Tatabánya körnékén lerobbant... Addigra kb ráfagytam a motorra:)
...ámbár én annak idején a 35 lovas, fojtott 600-as XT-vel megjártam a horvát tengerpartot, meg Németországot is. Ráadásul piszkosul élveztem. 80-as tempó, lazaság.
Legfeljebb egyhengeres (enduro) kategóriában. Kezdő motornak nem is rossz, ha nem akar az Óperenciás tengeren is túl menni vele.
Szinte kizárt, hogy nagy pontossággal le tudd ellenőrizni ebben az ár (és kor) kategóriában a futott km hitelességét. Szóval tényleg ne foglalkozz vele, mert mindegy. Nézz meg párat, olyat is ami drágább, csak hogy legyen viszonyítási alapod.. aztán könnyebb lesz dönteni, hogy melyik olcsóbbat vedd meg, vagy hogy inkább kivárásra érdemes játszani.

Ha szerencséd lesz, lehet hogy tényleg nem lesz benne több (óraállástól függetlenül) 70-90k km-nél 300k forintért. Ha nem, az se feltétlen tragédia.
Igen tudom hogy ÁLLAPOTOT veszünk és nem Km-ert de , azért hátha csak egy kérdés volt
A 300-ért kínált GS 500-at (vagy bármit) nem a futott kilométerei alapján kell megvenni / nem megvenni.
így van , 57E km mennyire jó egy GS500-ba? Tudom nem abba a topicba vagyunk , de nem akarok 5felé irogatni
Akkor venni kell 300-ért egy olyan GS-t, ami nagyjából egyben van, tehát: motorban tűrhető a kompresszió, váltó működik rendesen, futóműve nincs szétcsavarodva, aztán pedig szépen télen rendbe szedni rajta azt, amit kell. Így lesz egy üzembiztos motorod pár évre.
Messze volt tőlem , így csak szemezgettem vele
Én nem. És ezért szerencsésnek érzem magam:)
Megvetted a motort, anélkül, hogy kipróbáltad volna???
A banditról lemondtam , ezekután amiket írtatok :)
Meg az alapjaban mukodo "JO" motorra is kopo-fogyoban szamolj 100-150e-ret.
300 ezerért NINCS olyan motor. Inkább várjál még egy kicsit türelemmel, spórolj, mintsem egy ilyen "szopóroller" egy életre elvegye a kedved a motorozástól.
Ez nagyon is igaz , de olyan motort szeretnék valahol ebben az árkategóriában, hogy ne kelljen még ugyanennyit rákölteni. Nem patika motor kell , hanem amit használni tudok és nincs szétgányolva.
Az alapjárati az fixen makulátlan. Szerintem a pilot csavar o gyűrű lessz a ludas, ha a többi o gyűrűből indulok ki. Nem is értem miért nem szedtem ki. Köszi a tippet. Majd írok mi lett az eredmény.
Ha megvárod a szezon végét, akkor lesz ott olcsóbban is GS500, a télen meg lehet pofozgatni-javítgatni és tavaszra lesz egy használható motorod. Azt viszont remélem te sem gondolod komolyan, hogy 300-ért majd olyan motort kapsz, amire csak rá kell ülni és menni vele...
A motorozás egy meglehetősen drága hobbi, szerintem mindannyian kompromisszumot kötöttünk a vágyaink és a lehetőségeink között félúton, legalábbis az elején biztosan.
TTT türelem tudás tapasztalat ez kell, most hogy a tészta krémes vagy kőtt az izlések és pofonok én pl nem adnék semmilyen krémest egy jó dióskalácsért vagy zserbóért visszatérve aki akarja és van türelme megszerezni a tudást meg a tapasztalatot nem fog megmászhatatlan falakba ütközni
jol mondod .........neki kellene futni a karbiknak .................de nem ez a problema .... tudod ""A KRÉM ""
a pilotrendszerre tippelnék alapjárati fúvóka koszosodás a pilotcsavarokat kiszedni kitakarítani a járatokat a kis O gyűrű megvan-e a csavarokon, a csavar kis tüske vége legyen tiszta ne kokszos stb még egy kört neki kellene futni a karbiknak
Hello.
Kis szakmai kérdésem lenne.
Adott egy japo belpiacos 250-es bandita.
Hozzám került generátor,szabadon fútó hibával. Ezeket kijavítottam. Majd indítás. Első körben mind a 4 túlfólyón jött a benzin. Oké karbi sor szétt,tűszelepház alatti o gyűrű csere. Ezután a folyás elált.Nem is piszkáltam tovább a túlaj karbi gondra nem panaszkodott. Könnyen indult és alapon szépen járt. Ki az útra majd sebesség váltó 1-es fokozatba kisgáz és fel a kuplung. Ezután némi bakákolás és lefulladt. Hoppá!!! Inditanám de semmi..... gázkar maxra húz és indul DE 2000-es fordulaton "hörög" alaig él. WTF.... kis idő után inditozás és pöcc röff veszi a lapot ahogy kell. De indulásnál megin ez..... légszűrő tiszta. Arra gondoltam,hogy eldúsúl, esetleg piszkossak a főfuvók.... akkor karbi szétt szed BARABOKRA membránok oké.... tolatyú ház alatti o gyűrű csere tisztitás,szeretgetés majd újbóli össze szerelés. De a hiba maradt. Szinkron jó,benzin szint jó,tűszelepek a középső horonyba,benzin csap vákum cső csatlakozot külön leszigeteltem hogy kizárjam a fals levegő szívást. A helyzet változatlan. 3/4 ezer felett kell tartani akkor jó. Egyébként ha épp jó akkor leforog tiltásig azzonnal. Alapjáraton is hallani hogy egybe függő. Ez itt meghaladta a tudáson és hátha nálam tapasztaltabb ember tud ötletet adni, hogy esetleg mi kerulte el a figyelmem.
A karbi típusa: mikuni bdst30
Ezzel a lendülettel nyugodtan töröld a 400-ast is :)
ebben egyet kell hogy értsek ................ néha nekem is már tele a tököm cross és robogo nálam ezzért nem játszik
Azzal hirtelen lett tele a tököm, nem véletlenül küldtem hozzád. Megvan annak a története és talán nem a krém hiányzott hanem valami más... senkinek sincs kedve ingyé vagy gombokért szopkodni, most már ingyé szopok, de legalább csak akkor ha kedvem van.
akkor a 250-es banditot kilövöm a listáról