Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy nyugodt pillanatod nem lesz... de szerelni lehet, már ahol még van menet
Pénztemető széthajtott szopóroller az esetek nagy százalékában. Jobban jársz valami fojtott 600-assal vagy sorkettes 500-al. Vagy kisebb köbcenti, de kettőnél több henger ne legyen. Én nem mindig követem ezt a fórumot, de ha nem láttam eddig vagy 25 alkalommal leírva itt, hogy messziről kerülendő a 250-es sornégyes, akkor kutya legyek és vonyítsak.
Meg ne vedd......
Vedd meg nyugodtan igen stabil megbízható gépek főleg a 15-20 évesek, mivel 10 ezer fölött pörögnek az élettartamuk is hatványos a fordulattal örök életűek. Ha többet szeretnél tudni olvass vissza a fórumon, én ennél többet nem tudok javasolni neked!
Sziasztok!

Motor vásárlás előtt állok és gondolkozom egy Suzuki 250-es Banditon, A2-es jogsim van és ez a motor fentartásilag is jó lenne, de előtte egy kicsit többet szeretnék megtudni erről a motorról.
-Van-e valamlyen típushibája ennek a motornak?
-Azt hallottam , hogy mivel nem nagy ccm így többet forog és hamar kopnak az alkatrészek ezáltal elkezdi ,,enni" az olajat. Ez mennyire igaz?
A központin állítható a csillapítás is,a rugóstag egyik végén,nem ahol az előfeszítést allítod,a másikon ,van 1 kis csavar azt tudod tekerni csavarhúzóval.
Norbu! Én igen hülye vagyok a futóműhöz a Plé 20-hoz és az ETZ-nél mindegy volt! Hátul csak a rugót tudom feszíteni nem? Vagy a csillapítást is? Elöl szerintem olyan mint Csabué!
Amikor utoljára gumiztattam (a gumis versenyez), fél órát állítgatták a motoromat sztenderről levéve üresen, csak tartottam mellette állva, majd ráültem. Ezeket a beállításokat tették a 90 kilómhoz:
100kg-hoz túl feszes???én inkább még több csillapítást tennék a húzóra.
Szevasztok Banditák! Ma cseréltem hátsó gumit a mocin Metzeler roadtech z6 elől is ez van ! Tudom.tudom vannak ennél jobb gumik is Csabu az Angelt isteníti valamint a Pilor Road 4 is jobb de még "elbír" egy elsőt! Az eredeti Dunlop 6 ezer km után csere ez futott 13 ezret! még kb 1 ezer km van benne de megyek az osztrákokhoz hát ne szarakodjanak még a Bódisba is beraktam a betéte! A gumiszerelő mondja kicsit "kagylós" a hátulja túl feszes a rugó! / Nálam biztos többet ért hozzá mivel szerel amatőr versenyeken is/ Kérdésem 100 kiló a" versenysúlyom " szerintetek mennyire állítsam a rúgó előfeszítést? Elöl szerintem eltaláltuk a 10 és a 15 W-s olajat összeöntöttük /természetesen azonos Repsol márka/ meg vagyok vele elégedve és egy rovátkával csavartuk lejjebb. Persze tudom a fűtőmű egy tudomány / lásd moto2/ de ha valakinek van egy jó tippje ne tartsa magában! Köszönettel!Zolti
Sziasztok,hátha érdekel valakit.Van 1 eladó komplett hátsó központi gyári rugóstagom 1250-re és 2db első rugó-gyári szintén.garantáltan 1 évet futott kb 8-10ezer km--t.Ma jöttem rá ,hogy nekem ezek még vannak.Annó lecseréltem őket Wilbersre és azzal adtam el a mocit.
Ha fém teknő akkor egyenetlen kell egy új ha műanyag akkor tömítés.
Amúgy míg fujja jó,legalább van benne.
"Kiesik az olaj..."
Szinte hallom, ahogy koppan a műhely padlóján :D
BTW... az Opelom fújja az olajat a karter tömítésnél... :/ :(
inkább ne teflonozz az elég undorító a teflon a kenderkóc meg a pillanatragasztó , van rézgyűrű és kész kicsit kelleni fog piszmogni vele hogy egyenes legyen a felület de nem vészes
Opelnel előre vesz az ember egy,deklitomitest,lecsavarjq,kiesik az olaj,eltörlése,vissza,és feltöltőd.nem veszkodok furassal.
Mondjuk eladni a kocsit sem rossz ötlet.
Kiszívni nem volna jó, a sűrű az alján van. Isten bizony az jutott eszembe, kifúrni a picsába melegen, leereszteni, menetet fúrni bele, teflonszalaggal tömített csavart neki, majd feltölteni.
Vagy leveszed a deklit vagy kiszivod a lélegeztetőn keresztül.
Utóirat: az olajbetöltő csavaron látható fekete olaj egyértelműen azt mutatja, hogy igenis jó volna neki a csere. 12 éves, 150ezret futott autó.
Na szerelő spanok, nem tudom láttatok-e ilyet.
Pár napja feldobtam az autók váltójában az olajcserét, ami a gyár szerint örök darab. Megtisztítottam a betöltő csavart, kitekertem. A belső felülete fekete-szerű olajos. Aláfeküdtem, megtisztítottam a leeresztő csavarnak vélt "csavart". Másik nincs, csak oldaldekni komplett 10db hatos csavarral. Ami leeresztőnek tűnik, egybe van öntve az alumínium váltótesttel, még egy 9-es imbusz fej is bele van öntve. Ez színtiszta szopatás.
A napokban volt szabad perceim,most nincsenek,tudod halódó vállakozás fellendítése.
bár az igazság hogy több meló több pénz,kis meló sportmotor.
Bár mondhatom a hozzád hasonló herének a melót.
nem lopom,kölcsönzöm a nagyságtól.Vagy girnyótól.
A napokban ez nem okozott problémát neked, minden percben tudtál írni. Most meg miután többen is elmondták rolad a vélemenyüket, kussolsz.

Na meg a szövegemet lopod és azzal próbálsz oltani
Zoltán dolgozik,vágysz rám?
Pedig nem akarsz barátkozni.
Milyen érdekes hogy Zoltán nagyon csenben maradt...
továbbít :D
Kraven, István köszi, továbítom, nem én leszek az elkövető