Pénztemető széthajtott szopóroller az esetek nagy százalékában. Jobban jársz valami fojtott 600-assal vagy sorkettes 500-al. Vagy kisebb köbcenti, de kettőnél több henger ne legyen. Én nem mindig követem ezt a fórumot, de ha nem láttam eddig vagy 25 alkalommal leírva itt, hogy messziről kerülendő a 250-es sornégyes, akkor kutya legyek és vonyítsak.
Vedd meg nyugodtan igen stabil megbízható gépek főleg a 15-20 évesek, mivel 10 ezer fölött pörögnek az élettartamuk is hatványos a fordulattal örök életűek. Ha többet szeretnél tudni olvass vissza a fórumon, én ennél többet nem tudok javasolni neked!
Motor vásárlás előtt állok és gondolkozom egy Suzuki 250-es Banditon, A2-es jogsim van és ez a motor fentartásilag is jó lenne, de előtte egy kicsit többet szeretnék megtudni erről a motorról.
-Van-e valamlyen típushibája ennek a motornak?
-Azt hallottam , hogy mivel nem nagy ccm így többet forog és hamar kopnak az alkatrészek ezáltal elkezdi ,,enni" az olajat. Ez mennyire igaz?
A központin állítható a csillapítás is,a rugóstag egyik végén,nem ahol az előfeszítést allítod,a másikon ,van 1 kis csavar azt tudod tekerni csavarhúzóval.
Norbu! Én igen hülye vagyok a futóműhöz a Plé 20-hoz és az ETZ-nél mindegy volt! Hátul csak a rugót tudom feszíteni nem? Vagy a csillapítást is? Elöl szerintem olyan mint Csabué!
Amikor utoljára gumiztattam (a gumis versenyez), fél órát állítgatták a motoromat sztenderről levéve üresen, csak tartottam mellette állva, majd ráültem. Ezeket a beállításokat tették a 90 kilómhoz:
Szevasztok Banditák! Ma cseréltem hátsó gumit a mocin Metzeler roadtech z6 elől is ez van ! Tudom.tudom vannak ennél jobb gumik is Csabu az Angelt isteníti valamint a Pilor Road 4 is jobb de még "elbír" egy elsőt! Az eredeti Dunlop 6 ezer km után csere ez futott 13 ezret! még kb 1 ezer km van benne de megyek az osztrákokhoz hát ne szarakodjanak még a Bódisba is beraktam a betéte! A gumiszerelő mondja kicsit "kagylós" a hátulja túl feszes a rugó! / Nálam biztos többet ért hozzá mivel szerel amatőr versenyeken is/ Kérdésem 100 kiló a" versenysúlyom " szerintetek mennyire állítsam a rúgó előfeszítést? Elöl szerintem eltaláltuk a 10 és a 15 W-s olajat összeöntöttük /természetesen azonos Repsol márka/ meg vagyok vele elégedve és egy rovátkával csavartuk lejjebb. Persze tudom a fűtőmű egy tudomány / lásd moto2/ de ha valakinek van egy jó tippje ne tartsa magában! Köszönettel!Zolti
Sziasztok,hátha érdekel valakit.Van 1 eladó komplett hátsó központi gyári rugóstagom 1250-re és 2db első rugó-gyári szintén.garantáltan 1 évet futott kb 8-10ezer km--t.Ma jöttem rá ,hogy nekem ezek még vannak.Annó lecseréltem őket Wilbersre és azzal adtam el a mocit.
inkább ne teflonozz az elég undorító a teflon a kenderkóc meg a pillanatragasztó , van rézgyűrű és kész kicsit kelleni fog piszmogni vele hogy egyenes legyen a felület de nem vészes
Opelnel előre vesz az ember egy,deklitomitest,lecsavarjq,kiesik az olaj,eltörlése,vissza,és feltöltőd.nem veszkodok furassal.
Mondjuk eladni a kocsit sem rossz ötlet.
Kiszívni nem volna jó, a sűrű az alján van. Isten bizony az jutott eszembe, kifúrni a picsába melegen, leereszteni, menetet fúrni bele, teflonszalaggal tömített csavart neki, majd feltölteni.
Na szerelő spanok, nem tudom láttatok-e ilyet.
Pár napja feldobtam az autók váltójában az olajcserét, ami a gyár szerint örök darab. Megtisztítottam a betöltő csavart, kitekertem. A belső felülete fekete-szerű olajos. Aláfeküdtem, megtisztítottam a leeresztő csavarnak vélt "csavart". Másik nincs, csak oldaldekni komplett 10db hatos csavarral. Ami leeresztőnek tűnik, egybe van öntve az alumínium váltótesttel, még egy 9-es imbusz fej is bele van öntve. Ez színtiszta szopatás.
A napokban volt szabad perceim,most nincsenek,tudod halódó vállakozás fellendítése.
bár az igazság hogy több meló több pénz,kis meló sportmotor.
Bár mondhatom a hozzád hasonló herének a melót.
nem lopom,kölcsönzöm a nagyságtól.Vagy girnyótól.
Motor vásárlás előtt állok és gondolkozom egy Suzuki 250-es Banditon, A2-es jogsim van és ez a motor fentartásilag is jó lenne, de előtte egy kicsit többet szeretnék megtudni erről a motorról.
-Van-e valamlyen típushibája ennek a motornak?
-Azt hallottam , hogy mivel nem nagy ccm így többet forog és hamar kopnak az alkatrészek ezáltal elkezdi ,,enni" az olajat. Ez mennyire igaz?
Amúgy míg fujja jó,legalább van benne.
Szinte hallom, ahogy koppan a műhely padlóján :D
BTW... az Opelom fújja az olajat a karter tömítésnél... :/ :(
Mondjuk eladni a kocsit sem rossz ötlet.
Pár napja feldobtam az autók váltójában az olajcserét, ami a gyár szerint örök darab. Megtisztítottam a betöltő csavart, kitekertem. A belső felülete fekete-szerű olajos. Aláfeküdtem, megtisztítottam a leeresztő csavarnak vélt "csavart". Másik nincs, csak oldaldekni komplett 10db hatos csavarral. Ami leeresztőnek tűnik, egybe van öntve az alumínium váltótesttel, még egy 9-es imbusz fej is bele van öntve. Ez színtiszta szopatás.
bár az igazság hogy több meló több pénz,kis meló sportmotor.
Bár mondhatom a hozzád hasonló herének a melót.
nem lopom,kölcsönzöm a nagyságtól.Vagy girnyótól.
Na meg a szövegemet lopod és azzal próbálsz oltani
Pedig nem akarsz barátkozni.