Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a manualisba ki bir a full szinti olaj kb 100 000 utána csere ha jot akarsz ............ a váltok töbsége még a ásványi olajat kivánja ott az első 5000 km után csere aztán 40 000 ként igy 400-500 ezret el megy a válto .. az automata .... levegős vezérlésű olaj nyomásos automata fél szinti 2 olajal jo ,, de lehet 3 .. vagy 4 olajat is tenni bele de csak a váltás lesz gyorsabb a lényeg 50-60 ezrenként szürövel együt csere az elektromos automaták a gyár szerint 200 000 re vannak töltve és csak potolni kell .... DE KAMU ..amugy le is van pbolmbálva és le eresztö csavar sincs .. ..én azt mondom a triptonikot 20 000 után meg kell vákumolni és uj full szinti 4 -es olajal tölteni utána 60 ezrenként csere vákumolás igy a 250 - 300 ezernél nem kell ki dobni egy 1 millios váltot ..............

de a kérdésedre a válasz maga a full szinti olaj a váltoban és a motorban nem megy tönkre mint a fél szinti és az ásványi .. egyszerüen olyan a szerkezte molekuláris összetétele hogy a idök végezetéig ken .... ezzért némelyik okos azt hiszi nem kell cserélni ezzért gondolják a dizelesek hogy az ö szaros cdi .. tci olajkályhályukba elég cserélgetni 30 - 40 ezrenként a gyári ajálás szerint .... VAN EGY BAJ amit a gyártok nem kürtölnek világá ... még pedig az hogy az olaj az alkatrészek kopadékát lebegteti és körforgásban tartja .... na ezzért kell cserélni még afullos olajat is .. és igen a VÁLTOBAN IS .. ugyanis nem tudja maradéktalanul forgatni a KOSZT az olaj és a csatornák fordulásainál szükebb nyilásokban el kezd le rakodni a KOROM és a motor kopadék ami olaj nyomás problémát okoz ..
nézd meg, ha nincs szólj...
45ezer Ft/db-ért már lehet kapni krómszárat, ha kicsit jobban utánanézel, talán még olcsóbban is. Bontóban se kapod meg a teleszkópot ennél olcsóbban tudtommal. Inkább cseréld ki a két krómszárat és akkor még nagyon sokáig jó lesz.
Ha nem rogyott meg a krómszár, ki is lehet hengerelni.
Köszi! Bontokban erdemes probalkozni szerintetek? 1250es, kisebb balesetben elso villa hajlott...
Köszi. Természetesen nem gond hogy írtál. Szerintem van jónéhány hajmeresztőnek tűnő gyári előírás (autón 30e km olajcsere, Bandit minden 3.olajcserekor olajszűrőcsere). Biztos vagyok benne hogy jót teszek vele ha lecserélem. Autón pl soha nem tartanám az olajat 30e km-ig meg.
Tudom, nem engem kérdeztél, de hátha használható:
Az XM-ben 280.000-nél cseréltem olajat. Nem volt érezhető gondom amúgy vele, de féltengelyezésnél már nem tetszett amit láttam. Így leeresztettem és feltöltöttem újjal. Eltűnt némi zörej a menetzajból.és egy hangyányival könnyebb lett a kapcsolhatóság. Egy biztos: nem ártott a csere. Más kérdés, h mi lett volna, ha nem cserélem? Talán semmi.
Tasi nem motoros kérdés.
Szerelőként mi a véleményed az autóknál arról a gyári előírásról hogy soha nem kell a manuális váltóban olajat cserélni? Én ezt nem tudom elhinni hogy ez így jó volna. 150e van a kocsimban, szerintem azon a két liter olajon nem múlik semmi.
A 1200-es 2006-os krómszára jó bele, amúgy egyforma 2007-2015.

üdv
Sziasztok.
1250es bandit elso teleszkopja esetleg egyezik valamelyik masik tipuseval? Vagy mas ami passzolhat bele?
15/47
ok .... korekt ....
Szia!
Mem veszem beszólásnak. Tudom, h segítőkész szaki vagy. Nekem is sokszor segítettél, holott nem ismerjük egymást. Ezeket most is köszönöm.
Nem vagyunk egyformák. Ezen a motoron én nem ekecskedek. Megveszem rá ami kell. Hidd el, ha nem is 10 perc alatt, de leküzdöttem volna az akadályt és tudtam volna rá csatlakozót csinálni. Oldottam meg már komplexebb feladatot is.
Az hogy balfaszság volt letörni? Igen az! Elejtettem. Úgy esett le, hogy lepattant a pöcök. Ez van.

A beszerzési sztorit meg csak mint érdesség írtam le. Valóban nem tudták azonosítani. Miért? Fogalmam sincs...
Nos erre mondják, hogy az évek és a tapasztalat.....
tudod nem szolnék be senkinek ,, mert kevés az idöm fecsegni vagy vitázni ... elöször is kurva nagy balfaszság le törni azt akis müanyag pőcköt .. aztán ekora problémát csinálni belöle hogy össze szalad a fél bandit gyár és az összes taiwani után gyárto a kereskedők akik meg evvel foglalkoznak nem tudják be azonositani .. ???? azt a szar cv tetöt ................. hihetetlen

minden esetre én a letört cv tetők szinkron pipáját ki furom 4.5 furoval egy sima auto fékcsőt meg peremezek .. alurol bele tolom és vas ragasztoval ragasztom az alján egybe reszelem .. a cső huszát pedig 1 cm esre vágom ................. jobb mint a gyári és kb 10 percig tart
Ennyiert van hogy komplett sor lehet venni...irtam privatba is 2 napja.
Mivel baszkuráltam a benzinszintet, ezért egy alapos szinkronra lesz szükség. Ezért nem pálya igazán a beragasztás...
Full Gas küld jövő péntekre. 13.800 postával. Fasza. De legalább van!
. ,
én addig beragasztanám vagy beletekernék egy csavart és mehet a szekér , láttam már 1100 gixin hogy piros szilikonnal tömték meg a négyből háromnak a lyukát
Rodeo Ride suzuki, ha más nem.
Már 8888km-el ezelőtt ki kellett hogy derüljön :)
Melliket?
Hát, lehet, h csak én vagyok szerencsétlen... Az egyik 1 hónapos nyári szabit tart. A másik nem tudja beazonosítani az istennek sem. Most egy harmadikkal levelezek és telefonozok (FullGas), mert ő is azt mondja, hogy különböző cikkszámot lát és nem mindegy melyik karbi kupakja törött. Már telibe fotóztam az előzőnek is a karbisort, a kupakot és a forgalmit. Nem ment. Remélem a FullGas megoldja nekem ezt!

Mindez csak azért fura, mert nekem 4 tök egyforma kupak van a karbijaimon. EZek szerint ehhez a karbihoz 4 különböző kupak is létezne... ???
Ez a hét már frankón ráment a baszakodásra. Még meg sem tudtam rendelni...
Azt egyszer én is kipróbálnám,valszeg vigyorognék.