ma is cseréltem te kis atom fizikus ...https://www.facebook.com/29970...... látod
van munka kinai papucsban meg glot gatyában ,..... nem sopánka a butor boltban reggel től estig dög unalom éjel napal a gépet verni .. parádé felyű .. olyan kevés vagy hozzám mint macisajtban a brumogás ................ brum brum triumpf ..... https://www.facebook.com/29970...
mehetsz sz a faszban 1 honapig nem szolhatsz hozzám ........... de ha gondolod napi 10 000 ért 1 oráig vitázom veled maradok tisztelöd kedves forum társam
Tök ógy beszélsz egy Fz6,hornet,vagy akár az enyémről mintha olyan nagyon tele lennének tömve elektronikáával.
Egy befecskendezéstől és egy digit km órától még nem lesz dekódoltan elromló elektronikai rémálom.
Van 4 szelep hengerenként,vízpumpa igen egyben van az olajpumpával és igen én belefutottam de nehogy aszond hogy a suzukinál nem lehet belefutni vízpumpába.
A generátor szintén de jelzem hogy balaeset következménye és a tasi által szeretve emlegetett többszöri nekifutás a tekercselő rossz megválasztásából fakad,bontott gyárival sosem lett volna ilyen problem,most is az van benne,teljesen jól működik.
Más gondom nincs.Nem is lesz.
Ezt nem tartom egy véres kardként kikiáltott 5 év és halott gépnek,amikor a gsxr-en még a K6-8-as szérián is figyelmeztetés nélkül tud elfüstölni a generátor.
Fz 6-ot nem igen láttam volna, hogy valaki street fighternek használnak...
a gsxr blokkokban volt egy fejlesztés korongosra, de légolajos technika nem vitte tovább gsf/gsxf blokkok mind az eredeti vezérléssel futottak ki pár éve a gyártásból...az olajhűtés sem-olajkör sem változott semmit . Kb ugyanazzal a hűtőfelülettel vitték tovább a fent említett szériákat.
Nem volt szükséges semmi módosítás, sem elégtelen kenés, vagy elégtelen hütés miatt...kár ezt feszegetni. Èn szívesen olvasnám, normális magyarázatokkal alátámasztva, ha bármely más márka ezt így megvalósította volna...kivéve a HD, meg a BMW esetében a 80-as évekig bezárólag...
Èn mikor ilyen "tartósság" felmerül, csak arra szeretnék rávilágítani, hogy hiába a motorgyárak mögött a több évtizedes evolúció, meg a fejlesztett tervezés, kísérleti laborok, új-jobbnak mondott technológiák, technikák, ugyan azon bosszantó hibák ütik fel a fejüket a mostani modelleknél, mint 20 évvel ez előtt, csak rá jön a tetejére az a sok új hibaforrás amiket az új segédberendezések hordoznak...Nekem a kettő együtt meg nem olyan "csomag" aminek szorítanék helyet a garázsban...föleg akkor mikor mostanság evolúció zászlaja alatt el akarják nekem adni a 2 hengeres kávédarálókat.
Nem biza,alapból 2-3x többe került volna és nincs az élvezet hogy tasivideókat nézzek ha megy a kramac.
Ha látni akarnálak csak a youtube-ot keresném fel,ingyen láthatlak.Basszus még a járása is stimmel.Mond hogy nem te vagy.
Ne legyél már ennyire ostoba Ha bármikor is vettél volna az én vicik-vacakjaim közül bármit is, akkor nem került volna a Te vicik-vacakod 2-3szoros pénzbe
És, hogy értsd : Bocs, hogy nem árulok kaviccsal töltött mittudomén mit, pedig Te tuti vevő lennél rá
Papucs még akadna a kredenc tetején,de az a klottgatya......................na az kifogott rajtam,pedig nagyon kellene de sehol nem találok......................60-as vagy 70-es években fejezték be a gyártását?
Ne feszülj már Zoli!
Te is, én is és még sok százan nyálcsorgatva nézzük és várjuk a videóit. És valószínűleg sokat tanultál és tanultak belőle sokan.
Béke
Jah és egy tuti mesteri adat.Km-től függetlenül ennyi szar megnyúlt vezérműláncot én még nem láttam mint videóban.Ha km-re összeadnánk lehet kijönne a hold-föld táv.
És ez lehet kevés km-es 1250-es vagy 150-eres 1200-as esetleg 600-as mindben az az első hogy ja a lánc lóg bassz.Csere.
MÉH telepben kurvajót lehetne szakítani ennyi láncal.
Nem felfogom hanem szokásos baromságnak gondolom.
A gépem amiben igen kevés hál istennek a vas már köszöni túl van a becsült szétesési időn.44e km-nél járok,nem volt még egy blokkcsere sem benne.
És egyetlen műanyagbolhát nem találok benne,csak rozsdamentes csavart,idom is csak KB 4 tenyérnyi van elszórtan rajta.
Vízpumpa meg egy az egyben egy japán R1-esről lett tervezve.Nagyon látszik hogy volt szétszedve a gyárban pár blokk amiből kiindultak.
Viszont ez nem azt jelenti hogy más gyárak polcáról lett levéve.Ez a kijelentés netto faszság.
Azonfelül annyi valós tesztről tudok képet mutatni amik kémfotók és tesztmüszerekkel teilaggatott gépet mutatnak amennyit akarsz.
van munka kinai papucsban meg glot gatyában ,..... nem sopánka a butor boltban reggel től estig dög unalom éjel napal a gépet verni .. parádé felyű .. olyan kevés vagy hozzám mint macisajtban a brumogás ................ brum brum triumpf .....
https://www.facebook.com/29970...
mehetsz sz a faszban 1 honapig nem szolhatsz hozzám ........... de ha gondolod napi 10 000 ért 1 oráig vitázom veled maradok tisztelöd kedves forum társam
Egy befecskendezéstől és egy digit km órától még nem lesz dekódoltan elromló elektronikai rémálom.
Van 4 szelep hengerenként,vízpumpa igen egyben van az olajpumpával és igen én belefutottam de nehogy aszond hogy a suzukinál nem lehet belefutni vízpumpába.
A generátor szintén de jelzem hogy balaeset következménye és a tasi által szeretve emlegetett többszöri nekifutás a tekercselő rossz megválasztásából fakad,bontott gyárival sosem lett volna ilyen problem,most is az van benne,teljesen jól működik.
Más gondom nincs.Nem is lesz.
Ezt nem tartom egy véres kardként kikiáltott 5 év és halott gépnek,amikor a gsxr-en még a K6-8-as szérián is figyelmeztetés nélkül tud elfüstölni a generátor.
a gsxr blokkokban volt egy fejlesztés korongosra, de légolajos technika nem vitte tovább gsf/gsxf blokkok mind az eredeti vezérléssel futottak ki pár éve a gyártásból...az olajhűtés sem-olajkör sem változott semmit . Kb ugyanazzal a hűtőfelülettel vitték tovább a fent említett szériákat.
Nem volt szükséges semmi módosítás, sem elégtelen kenés, vagy elégtelen hütés miatt...kár ezt feszegetni. Èn szívesen olvasnám, normális magyarázatokkal alátámasztva, ha bármely más márka ezt így megvalósította volna...kivéve a HD, meg a BMW esetében a 80-as évekig bezárólag...
Èn mikor ilyen "tartósság" felmerül, csak arra szeretnék rávilágítani, hogy hiába a motorgyárak mögött a több évtizedes evolúció, meg a fejlesztett tervezés, kísérleti laborok, új-jobbnak mondott technológiák, technikák, ugyan azon bosszantó hibák ütik fel a fejüket a mostani modelleknél, mint 20 évvel ez előtt, csak rá jön a tetejére az a sok új hibaforrás amiket az új segédberendezések hordoznak...Nekem a kettő együtt meg nem olyan "csomag" aminek szorítanék helyet a garázsban...föleg akkor mikor mostanság evolúció zászlaja alatt el akarják nekem adni a 2 hengeres kávédarálókat.
Ha látni akarnálak csak a youtube-ot keresném fel,ingyen láthatlak.Basszus még a járása is stimmel.Mond hogy nem te vagy.
http://youtu.be/W3p5xy6StzQ
És, hogy értsd : Bocs, hogy nem árulok kaviccsal töltött mittudomén mit, pedig Te tuti vevő lennél rá
Jah és totál zen vagyok.
Te is, én is és még sok százan nyálcsorgatva nézzük és várjuk a videóit. És valószínűleg sokat tanultál és tanultak belőle sokan.
Béke
És ez lehet kevés km-es 1250-es vagy 150-eres 1200-as esetleg 600-as mindben az az első hogy ja a lánc lóg bassz.Csere.
MÉH telepben kurvajót lehetne szakítani ennyi láncal.
Ezek után beiratkozom hozzád továbbképzésre
A gépem amiben igen kevés hál istennek a vas már köszöni túl van a becsült szétesési időn.44e km-nél járok,nem volt még egy blokkcsere sem benne.
És egyetlen műanyagbolhát nem találok benne,csak rozsdamentes csavart,idom is csak KB 4 tenyérnyi van elszórtan rajta.
Vízpumpa meg egy az egyben egy japán R1-esről lett tervezve.Nagyon látszik hogy volt szétszedve a gyárban pár blokk amiből kiindultak.
Viszont ez nem azt jelenti hogy más gyárak polcáról lett levéve.Ez a kijelentés netto faszság.
Azonfelül annyi valós tesztről tudok képet mutatni amik kémfotók és tesztmüszerekkel teilaggatott gépet mutatnak amennyit akarsz.