Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A friss O-gyűrű miatt olyan passzosan pattant a helyére, hogy az ujjal nyomkodás sem mozdított rajta semmit. Úgy állt a helyén, mint Katiban a gyeóerek. Amúgy persze teljesen igazad van!
Nyomni kene lefele a muanyagkeretet az ujjaddal.
Mai napi töprengésem: Mitől mászhat el a benzinszint?
Télen csináltam karburátor ráncfelvarrást. Ultrahangos tisztítás, új tömítések, tűszelepek, ülékek, benzinszint beállítás és szinkron. A szinteket először hézagolókból kirakott mércéhez lőttem be (ld fotó), majd közlekedő edényes módszerrel ellenőriztem.
Ezeket csak úgy magamnak fotókkal meg is örökítettem.
Erre mostanra a 2-es henger szintje kb 3 mm-el magasabb. Egyértelműen ezért kormol a kettes henger.
Újra beállítottam és rázópadon nyomáspróbázom (jelenleg is ez folyik). De már bizonytalan a végeredményben, mivel ugyanezt csináltam télen és mégis elmászott.
biker-world@freemail.hu
hová irtál...?
07.12-én írtam neked, hogy ha kb. azonos árban betudnád szerezni a listában szereplő cuccokat akkor szeretnék rendelni. Tudnál ezzel kapcsolatban visszajelzést adni?
Szerintem értem, miért.
Foglalkozom persze, de Mo-ra nem szivesen...
Én egyszerre váltottam gyáriról AP szinterre elsőt és hátsót. Nem mondom, hogy nem jobb, de nem drasztikus a különbség.
Szia !
Givi cuccokkal foglalkozol még?
Nekem Ferodo Sinter van hátul, semmivel sem jobb a gyárinál. Előre Brembo SA fog menni, kíváncsi leszek rá!
Lesz.... ....majd ha kib*sznak egyszer!
Mikor gyáriról váltottam AP szinter hátsóra, akkor az első kanyarokban meglepő volt, hogy visszaváltok hármat, gázfröccsel, közben nyomom a féket, és keresztben érkezek a kanyarba, aztán rájöttem, kisebb talpalás is megteszi.
Huhh a kéket akkor kihagyom.Mint szÍn tetszik de organikus féket hátra soha többet.
Nem kis súllyal állok az AP organikuson de még nem sikerült blokkolva fékeznem.
Apumnak a motorjaba elore ebc felszinter kerult, hatra brembo sa, azt mondta most mar tudja milyen amikor lassul a motor, de az sa jobban tetszik neki is.
ja
Az milyen?
Organikus?Már a kék hátra.
Norbu megmondta.
Ha rám hallgatsz, azt csinálsz, mit akarsz :) de én a linkelt helyről a 00-s kék brembót tettem hátra, az SA-t meg előre.
Tegnap próbáltam ki az utóbbit, némi kanyargás során, 11 év után egy ujjas fékem lett.
Nekem is 9-10-et bírnak a hátsók. De mint mondtam/írtam, a mostaninak a közepe egy 3000-es túra végére kissé egyenesre kopott. Ezt egy pöppet gyorsnak találom...
és jo árakon nyomja .................... hajrá amugy szabad mindent amit nem tilos ..és szabad azt is ami tilos csak ne vegyék észre ...https://www.facebook.com/Tasch...
Azért olyan nagyon sok hirdetést nem "fosik" ide, hogy zavaró legyen. Sztem. Legalábbis engem nem tud zavarni. Sok hülyeség elfér itt, miért pont ezzel lenne baj?
Te Rudi! Az osszes topicot telefosod a hirdeteseiddel?
Sziasztok

Eladó egy Tourmax FSB-014 teleszkóppersely klt GSF 1200 Bandit 1996-00-ra (2 persely 43.5X20X1 mm, 2 persely 43X15X2 mm, 2 telószimering 43X54X11 mm , 2 bizt. gyürü. Ára: 12 990 Ft + posta. (Kép csak minta!)

Info: lucifer0820@freemail.hu
Sziasztok

Eladó egy Tourmax FSB013 teleszkóppersely klt. GSF600 Banditra 1996-99-re (2 persely 41.5X20X1 mm, 2 persely 45X12X2 mm, 2 telószimering 41X53X8/9.5 mm, 2 bizt. gyürü. Ára: 15 990 Ft + posta. (Kép csak minta!)

Info: lucifer0820@freemail.hu
Az hogy egyiket jobban kell kerülni, mint a másikat :)