Nem értek egyet vele repsol... Lehet hogy véletlenül több ismerőssel is hamis olajat kaptunk, de az ország különböző pontjain. A krosszmotorom füstölt tőle de nagyon, fel ora után motult öntöttem bele és elmúlt a füstölés. Tdm850 zajosan járt vele. Másik tdm850, megcsuszott akuplung és zajosan jár.
nemtudom mit töltenek itt amit láttam hogy 200 literes hordós prista olajat (bulgár) kitöltögetik négyszögletes literes nájlon flakonba a cégtulaj meg azt mondta hogy mobil castrol meg motullal nem foglalkoznak mert nincs rajta nyereség ,na meg traktorba nem raknak motult , különben az én véleményem hogy a rendszeres olajcsere normális olajjal pont elég egy motornak , amit nem a pijacon vesznek most hogy motul repsol castrol fuchs vagy akár xadó szerintem tök mindegy kinek mi jön be jobban vagy mit érez jobbnak
az az érdekes hogy komoly és komolytalan véleményt formáltok egy dologrol amit most nevezünk XADONAK ... ugyanakor tépitek a szártokat hogy milyen fasza a motul olaj és hogy még akurvaanya is jobban megy töle .... magyar országon forgalmazot összes motul olaj ami nem hamis ..
AMI NEM HAMIS a nagy ROMÁNIÁBA töltik ... Romániábol ha ingyen adnák akor sem kellene semmi talán tüzi fa mert az ugy is elég .. ..
ugyanakor most bukot meg egy cég Debrecenben akik motul és mobil olajos flakonban töltötek 400/ft-os liter olajat ... havi 40 000 000 volt a forgalmuk 2, 5 év után buktal le ............ lehet levonni a következtetéseket és kardoskodni valami mellet .. illetve fikázni bármit .. ugy hogy fingotok sincs mi van a flakonban ...
a xado pont olyan mint az őssejt érzékeli hogy mire tapad átveszi a fogaskerék dns-ét és kinöveszti még a letört fogakat is ami persze erősebb lesz mint az eredeti persze ez nem történik meg hamar, várni kell pár évet de utána szebb és jobb lesz mint újkorában de a spurival vigyázni kell mert az tisztít és mikor a kettő találkozik vad csatába kezdenek előkapják a buzogányt meg szekercét csitt csatt olyan mint mikor a festő megy a szobában és utána a takarítónő mossa is le a falat szóval vigyázni kell !
Egy másik fórumon olvastamanno, hogy több 50cm3 2T robogónak jót tett, javult tőle a kompressziója. De ott ugye nincs kuplung és a löttyöt is a benzinbe kellett adagolni. Szétszedve a hengerfalon és a dugattyún is képződött valamiféle bevonat.
Semmit. És jó az a xado. Saját tapasztalat. Sérült alkatrészt nem javít, de ezt nem is állította senki. Súrlódást csökkent és csak fémbe épül be. Egyébként meg kérdezd a barátod :)
Én nem értek hozzá, de érdekelne, hogy mit gondol róla a többség. Illetve vannak-e esetleg pozitív, vagy negatív tapasztalatok. Javult-e valakinek a helyzet a Xado-tól, netán hatástalan maradt...
gondoltam hülyéskedek és mágnessel magamra aggatok valamiket de nem fogja a mágnes, valszeg kivétel után egy mosogatónő gyökérkefével ledörzsöli a nagyja maglavájszt róla aztán leöblítik és dugják másokba lehet a 12 csavart nem de ki tudja majd megkérdem ha el nem felejtem
Azt el tudom képzelni hogy egy még hibátlan (pl. új) szerkezetben a várható élettartamot növelheti, de például el sem tudom képzelni hogy az olajfürdős kuplunggal mit csinálhat?
Én - gépészként - valahogy nem tudok hinni a "folyékony motorszerelőben". Honnan tudná az a szerencsétlen trutyi, hogy milyen alakú volt eredetileg az a fogaskerék?
Ha meg minden igénybe vett felületre felrakódik, akkor a szelephézagoktól kezdve sok nem kívánt változást is fog okozni. Szerintem....
AMI NEM HAMIS a nagy ROMÁNIÁBA töltik ... Romániábol ha ingyen adnák akor sem kellene semmi talán tüzi fa mert az ugy is elég .. ..
ugyanakor most bukot meg egy cég Debrecenben akik motul és mobil olajos flakonban töltötek 400/ft-os liter olajat ... havi 40 000 000 volt a forgalmuk 2, 5 év után buktal le ............ lehet levonni a következtetéseket és kardoskodni valami mellet .. illetve fikázni bármit .. ugy hogy fingotok sincs mi van a flakonban ...
Ha meg minden igénybe vett felületre felrakódik, akkor a szelephézagoktól kezdve sok nem kívánt változást is fog okozni. Szerintem....