Ertelek. Ha igaz is,hogy alul nyomatekosabbak,akkor az 1.4-es meg az 1000sv-k,hogy birjak megis fogazas nelkul? Valoszinu a keneshiany nyomatek kombo a ludas,Tasi is faragott vmit a kenesen a gixer blokkban emlekeim szerint.
Naja, a kölkek is így vannak vele, de őket nem kell örökbefogadni. Említettem nekik, hogy ha a repjegyet állják, a többit én is állom :) Nem voltak lelkesek :P Egyébként miért lenne neked jó, ha örökbefogadnálak? Azzal kötelezettségek is járnának :)
Rajta van. Viszont még nincs rajta vizsga és nincs időm vele foglalkozni. Sajnos el vagyok foglalva azzal, hogy rőzsét hordjak a családi tűzhelyre. Ezzel jelenleg rajtam kívül senki sem foglalkozik, pedig négy felnőttre megoldani nem olyan egyszerű feladat :( Pláne ha nyaralási célpontnak USA, meg egyéb hasonlóan olcsón megközelíthetők helyek az elvárás :(
Az a baj, hogy csepptöltőn is elszulfátosodnak a lemezek. Egyféleképpen lehet , teljesen feltölteni, majd a savat kiönteni és fejtetőre állítva lehetőleg kiszárítani. És amikor kell , akkor felsavazni!
Tényleg elbeszéltünk, mert nekem meg az nem volt meg, hogy a suzuki váltó alul nyomatékosabb :) Illetve, hogy erről beszéltünk :)
Ne fáradj, nincs tét, csak baszaxunk, hátha valakinek lesz véleménye ebből :)
Na jól elbeszéltünk egymás mellett!
Az volt a kiindulás, hogy a suzuki váltó az alul nyomatékosabb motortól fekszik ki akár tuning nélkül is...Szóval alap suzuki nyomatékkörbe kelt összevetni alap egyéb márkákkal....fáradok...
Tudom Szotyi, de most azt az állítást szeretnénk ellenőrizni, hogy a Suzuki alul nyomatékosabbak, mint a márkatársaik, még akkor is, ha ott nem illik, használni, és nem is ott használjuk!;-D Nem "hancurléc" méregetésre kell, csak megtámogatni, hogy okozza e ez a "többlet" a váltó rendkívüli túlterhelését, vagy baromság.
Ezt nem értem. Azért írtam, hogy a kék a lényeges, mert az a gyári gs-é, és azért hasonlítjuk a tuningolt bandithoz, mert én azt váltottam a gyári gs-re :)
Egyénként az érzés.. hát az fenomenális. Múltkor előszedtem a a bandit elmentem vele lemosatni.. vazze döbbenet.. nem tudtam elképzelni, hogy tudtam vele egyáltalán menni?! Kéne két hét, mire visszaszoknék rá.. leszokni egy napig se tartott :)
A baj a terveddel az, hogy ugyan arra amit írtál teljesen jó, de evés közben jön meg az étvágy és ha éhes meredsz akkor mérges is. Ott lesz a vágyott cucc és elköltve az 50 rugó, használgatod és egyszer csak kéne valami komolyabb melóra is és azt már nem tudja, akkor leszel mérges. Én egy másfél kw-os gépet vettem amit a sima háztáji villany simán elbír és újonnan volt 90, de épp néztem ma a ganzban és már 60 körül megvan és ez használtan 30-ért szerintem kapható és az nekem a gumiszerelő gépet kiszolgálta, 10 bar-t bír, igaz csak 50l-es a tartálya, de az növelhető. Én is először egy ilyet vettem amit linkeltél és igazából semmire sem használtam.
Nem festőműhelyt akarok nyitni, csak a kocsi és a motor karbantartását megkönnyíteni vele... Brigéciollal fújkálás, portalanítás, kerékpumpálás meg apró ház körüli festegetések. 16 amperes a biztim, nem is bírna egy komoly gépet, meg semmi szükségem sincs rá. Ezen is csak most gondolkodtam el egyáltalán, hogy a topikban a srácok kompresszorokról beszélgettek.
Aműgy a gödöllő-i nkh egész gyors.Csak be kell jelentkezni.
A lom honda is simán átment egy déllelőtt.
Legalább tedd csepptöltőre.
Ne fáradj, nincs tét, csak baszaxunk, hátha valakinek lesz véleménye ebből :)
Az volt a kiindulás, hogy a suzuki váltó az alul nyomatékosabb motortól fekszik ki akár tuning nélkül is...Szóval alap suzuki nyomatékkörbe kelt összevetni alap egyéb márkákkal....fáradok...
Egyénként az érzés.. hát az fenomenális. Múltkor előszedtem a a bandit elmentem vele lemosatni.. vazze döbbenet.. nem tudtam elképzelni, hogy tudtam vele egyáltalán menni?! Kéne két hét, mire visszaszoknék rá.. leszokni egy napig se tartott :)