Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van jó kis piacos rugóösszehúzóm :-) Nem volt drága, de legalább szar és veszélyes. Épp nekem való kihívás lesz vele dolgozni 1T-ás rugókon :-)

Viszont ha már szerszám. Használok légkulcsot, mert autó futóművekben nagyon durván beállt csavarok is akadnak nagyon szűk helyeken. Szigorúan csak és kizárólag lazításra kell természetesen. Mivel az eddig használt eszközöm egy kicsit megellett (AtlasCopco) már és nem éri meg felújítani vettem egy újat. Nem reklámként írom, de amit kaptam 17k-ért az nagyon fain. Gagyi kínai külseje ellenére komoly cucc. Nem tudom, hogy szerencsém van-e és csak lbelenyúltam egy jó példányba, de tesztelgettem. 250N-ra húzott csavarokat minden megerőltetés nélkül leszed. De próbaképp megnéztem mit tud meghúzási nyomatékra. A satuba fogott 8.8-as finommenetes 12-es csavart eltépi. Ilyet hobbi kategóriában nem láttam még... Igaz ki kell szolgálni levegővel (D10-es merev falú cső, 120 literes puffertartályból 8 barg), de 17k-ért szerintem nagyon tuti így is.
mint a cövek majd a doktorbácsi kikapkodja a télen a ballasztot, futni még nem tudok de jövök megyek , a csapatással vagyok lemaradva még vagy 700 km-t mentem mióta élő szövet vagyok fém vázon
jó, de a gs tilt 3ban 144nél, a bandi meg 220nál. Leáttételezem, aztán vehetek rá pilótajogsit
Vagyis mindkét diagram a keréken mért értékeket jelzi :)
Ez meg a bandit-é. Itt sincs korrekció.
Itt a GS-é. Nincs felszorozva a hajtómű veszteségével. A kék vonal a lényeges, az ami tuning előtti :)
Ilyenkor általánosságban túlfolyik az úszóház. Ennyi idősen illik cserélni tömítéseket, meg tűszelepet. Után a úszószint állítás, szinkron...
Nézd meg, hogy nem túl magas-e az olajszint a blokkban, mert ilyenkor a benzin befolyhat az olajtérbe. bele is szagolhatsz, hogy nincs e benzin szaga.
Meg legközelebb használj ilyen adalékot:
http://spuri-adalek.hu/content...
Nem tudom megállni, de akkor is kikívánkozik belőlem. Az 1250-es (nézve a gsx 1100 blokkot amikből dragblokkot építenek, vagy a gixert amit csak egy kis plusz üzemanyaggal 150-160 lóíg húzol fel úgy hogy meg sem kottyan neki, és akkor még nem is álltál neki rendesen) ilyen elődökkel, közben gyárilag visszabutítva 100 lóerőre vért izzadva nekem nem az a kategória mint a vizes gs blokk 125 lova, aminek 80as éveben 800-1000 ccm-el 60-70-80 lovat kellett volna tudnia. Mára bevetettek mindent szerintem a bmw-nél, hogy ezt a dinamikát kipréseljék belőle. Az ÈN nézőpontom az, hogy bandit fütyörészve lebutítva fricskázza ki a 127 lovat, a bmw meg alig rendelkezik tartalékkal már, hogy ezt tovább lehessen sokkal húzni. Nyilván ez az általános felhasználót nem érdekli, nem zavarja. Valószínűleg ez manapság csak engem érdekel, hogy olyan dologba fektessem az energiám, amit nem 102%- on üzemeltetnek. Csak nekem fontos az, hogy lehetőleg a vezláncon kívül ne legyen a blokkban más láncmeghajtás, stb....

Itt az 1400-es...(tévedtem, 2500 tól indult a mérés) , de ott már 110Nm hátsó keréken ami váltót terheli.
Találtam egy x11-et is..., erre nagyon kiváncsi voltam, mert 1-2 hónapja végig azt olvastam, hogy ez milyen erös, úgy megy mint a rakéta, párja nincsen...mondjuk ílyen vézna adatokkal tényleg nincs! ;-D
Aztán ott egy K(irály)5-K6 gixer 1000...
Ezen a linken egy 08-as busa elötte -utána mérés:
https://www.brocksperformance....
.
.
.
http://s29.photobucket.com/use...
Ja igen, a görbék eléggé hasonlóak. Mind nyomaték, mind teljesítmény vonalon :) Lapos mindkettő végig :)
Kormos a gyertya rajta. A a karbit csak takaritani mertem állítani nem.
`Milyen segítségre van szükséged? Értesz a porlasztóhoz, ki tudod tekerni a gyertyát pl a 3-as hengerből, hogy kormos vagy fehér? Le tudod venni a porlasztósort, és szétszerelni, tömítést, tűszelepet cserélni, úszószintet állítani, felszerelni a porlasztó, beállítani? Szelephézagot ellenőrizni állítani?
Sziasztok!
Bandit 600 2002 es.
Olyan problémám van hogy ha beinditom a motort Az elején nem megy a 3.henger, jár az alapjáratom ,aztan ahogy melegedik beindul a 3 as henger de viszont 4-5000 es fordulaton ledarál és idővel végül leáll benzin hiány miatt.Merr valamiért nem adja neki a benzint.... A tankja tiszta. Valaki esetleg tudna segíteni? Sajnos 2-3 héten belül egy szerelő ae tudja elvallalni:/
A két pdf-et persze kényelmesebb elektronikusan összehasonlítani, de nem ördöngösség a két grafikont manuálisan sem összevetni. Ha gondolod, előkerítem a kettőt és kiteszem ide. Elég jól összehasonlíthatóak. A lényeg annyi, hogy a banditban egy behangolt PC munkál, hozzáhangolt sportdobbal, így lett 127LE körül, míg a GS gyárilag 125LE ha jól tudom. Tehát a GS gyárilag hozza 1170ccm-ből, amit a bandit PC-vel 1250-ből. Kb ennyi :)
Èn pedig valahogy így csinálnám:
https://www.google.de/search?q...
Ott van program amibe be lehet olvasni a különböző méréseket, és egy grafikonon ábrázolni. Ott nincs mellébeszélés látod, hogy mikor melyik megy a legmagasabban...(általában csak a csúcs-peak értékeket szokták kiírni, de amúgy amikor felé viszed a kurzornyilat, kiírja bárhol a mért értéket (is).)

Èn elhiszem, hogy a vizesnek hasonló értékei vannak, hiszen térfogatuk közel azonos, és a teljesítményük is, ebből következően a nyomatékuk is közel azonos, nem lehet benne szignifikáns eltérés. Az hogy melyiken érezni jobban , szerintem meg leginkább attól függ, hogy melyik motor mennyire nehéz (súly/ teljesítmény arány), a másik meg az üléspozíció, vagyis, hogy a gyorsulási erő, hogy oszlik el a testeden, a kapaszkodási támaszkodási pontok között. Ezért lehet egy gyengébb teljesítményű érzetben "erősebb", ha csak "rajta" ülsz, és nem benne, és pl a felsőtested rossz szögben van, a lábtartó túlságosan elöl, és az ülésnek a derekadnál nincs támasztása, rossz a kormány szöge, stb
Te stabilizator palcad,hogy all,bicegsz meg?
Ahhoz nem kell a file. Elég a pdf. Egyébként, ha már téma, akkor megjegyzem, hogy szereztem egy hasonló mérési lapot a vizes GS-emmel kapcsolatban. NEM, nem a sajátomat mérettem meg, de egyébként megfordult a fejemben, csak a neten találtam egyet. Hááát. Nem sok különbség van az én PC-s banditom és a gyári vizes GS lapja között. Mondjuk én ezt eddig is éreztem, csak nem értettem, mert teljesen máshogy jön a power a sornégyről, mint a boxerkettőről. De a km óra jól mutatta, hogy mi a stájsz :)
Pedig az lenne perdöntő, és hiteles...akkor egymásra lehetne vetíteni a diagramokat.
nálam ez másképp működik , néztem ezt a fajta összehúzót is asszem ebből indultam ki de mivel van egy köteg dácsiaemelőmenetesszáram anyával (a fater melóhelyén gyártották az emelőt benzinsapkát kilincseket stb) na meg péntek délután eszembe jutott hogy mivel van lengéscsillapító a havernél 2-3 sör bor mellett be is rakjuk hirtelen felindulásból úgyhogy összedobtam aztán pikk pakk a garázsába kicseréltük mert az enyémben autó utoljára talán 92 ben volt azóta csak lom meg motorok
Nem, csak a papír. Beszkennelve
Tudod, hogy nem szívesen adtam ki, mintha a fogam húzták volna! ;-D Elvittem TÜV-re az autót 2éve, meg is dicsérték, hogy minden nagyon szép, nagyon jó, aztán belenyúlt még a rúgó tányérjába a hátsó lengökarban, és meglökte a letört ( 5 cm) rugóvéget. Kaptam egy hónapot, hogy megcsináljam. Kerestem itt "dácsia emelöt", de nem volt senkinek! ;-D A feleségem nem engedte, hogy a nappaliban hegesszek reszeljek, így megnéztem, hogy milyen szerszámmal szerelik a szerviz manuálban a rugókat. Ez volt a képen, hát ezt vettem meg. Vehettem volna ilyet is:
http://www.ebay.de/itm/Federsp...
Ennyi pénzért már gondolom te se tekernéd le a trafóról a kábelt, vagy cserélnél lapot a flexben?!

Emlékszem gyerekkoromban a dáciában elöl kettétört a rugó....ott franciakulcs, meg patentfogó, satu váltott használatával, össznyomott édesapám két rugómenetet egymás mellé, majd megdrótozta. Mikor úgy nézett ki mint egy sün, akkor behelyeztük a helyére aztán ott szépen elcsípkedte a drótokat. Egy nap alatt pikk-pakk meg is volt. ;-D Nekem viszont egyedül volt pár órám a mélygarázsban, hogy kerékcserének álcázva, hogy fel ne jelentsenek megint, egy célszerszámmal kicseréljem.
ha nagy a kilengés kell az új stabilizátor különben elsőre én is úgy olvastam
ejj képes voltál 82 ejurót kiadni ilyen semmiségekért ? jobb helyeken szakszerűen összehúzzák bálázódróttal , mondjuk nekem csak rozsdás szőlődrótom volt így muszáj volt csináljak magamnak kicsit meghajlik a menetes szár ami eredeti dácsiakerékemelőmenetesszár szóval a kiváló románacél
Vazz,úgy olvastam,hogy a feleségemen stabilizátorokat.....mondom mi van?....még most is röhögök....
Maga a winpep7 file is meg van, amiből aztán kinyomtatták a diagramot?
Az mérési lapom megvan.