Még annyi, hogy 2500RPM felett minden szépen dolgozik még kormos gyertyával is, tehát a gond az alapjárat és környéke. A városi közlekedés sok elindul - megáll szituációja a zavaró.
Üdv Tasi!
Egy kérdésem lenne, megköszönném, ha segítenél.
Görbevázas 1,2-esem van. Karbikkal foglalkoztam a télen (UH mosó, új tömítések, tűszelepek) A beállítást egy korábbi leírásod alapján csináltam.
Gunson üveggyertyám és CarbTune Pro pálcás szinkronteszterem van.
A pilotok 1,75 fordulat kint (+-0,1 ford), benzinszint akkor egyenletes volt, Haynes szerinti értéken (bár nem bontottam most vissza a vasat, h ellenőrízzem, pedig lehet, h kéne. Dehát szezon van... :-) )
A tünet: 2-300 km alatt bekormolja a kettes henger gyertyáját. A kormolás oly mértékű, hogy alacsony fordulaton gyújtási bizonytalanságot okoz, beleng az alapjárat, indulásnál nem szép a felpörgés.
Ránéztem üveggyertyával és azt látom, hogy a "beteg hengerben" időszakosan narancs felvillanások láthatóak. Csak abban. Ezek a bedúsult ütemek nem ritkulnak, ahogy zárom a pilotot. 0,5 fordulatos nyitásig még megy a henger (már prüszköl a túl vékony keverék miatt), de a narancs felvillanások még akkor is benne vannak.
Ha beteszek egy új gyertyát, akkor minden kisimul. Egyenletes lesz, gyönyörűen húz, veszi a lapot és szépen is ejti. A teszteren a pálcák teljesen egy szintben. Minden tiszta öröm és boldogság. Aztán 300 km múlva újra jön a bizonytalan alapjárat és a kormos kettes gyertya.
Az első tippem a magas benzinszint lenne a kettes karbiban. Szerinted? Szerintetek?
Az én okoskodásom az, hogy ezt az angol cégnek fejlesztették ki, gondolom a szoftver fejlesztő külsős volt. Ha a cég alig adott el a netes áron a cuccból nyilván nem nagyon akarta továbbfejlesztetni a SW-t. A haza cég meg saját költségre minek erőlködött volna, főleg , ha pl az IT-s ember mondjuk odébb is állt. Ugyan lehet az "elején" (10-11 éve elvileg) volt pár apró korrekció, verzió, de szerintem utána a kutya nem törődött vele. Csak azt nem tudom megérteni, hogy minek akkor az árnyékolás Esztergom részéről,miért nem lehet megmondani, hogy szerezz 20 ezerért egy lom laptopot amin elmegy az XP, és akkor mindenki boldog.
De maga a műszer "hitelesítő-kalibráló" programja is lefagyással "ér véget"...
Persze lehet teljesen más van mögötte, de a hozzáállás akkor is hagy némi kivetnivalót.
Értem, ez így igaz, és is a 8 éves alig látható laptopon használom mert az XP-n még jól fut, de a többin nem, mongjuk én még 2008-ban vettem a cuccot, de azóta nem fejlesztették a szoftvert?
Nem mindegyik szgépen fut rendesen a szoftver. A 15 éves laptopon minden funkcionál, az erősebb laptopon másik OP rendszer alatt meg lefagy, nem lehet lementeni a mérést, lefagy...és igazából nincs rá válasz hogy miért...vagy mit kéne csinálni, milyen konfig kéne...csak oldalazás van a témában.
Az lenne a kérdésem, hogy van valakinek tapasztalata a Suzuki GSX 400 Impulse-val? 1994-95-ös évjáratra gondolok. Gondolok itt, hogy mennyire beteges, megbízható? Kisebb túrákra, munkába járni, mert a MZ már nem olyan buli, mint anno volt.
Nem erdekel valakit egy dynojet stage1 karburator kit 2000-2005 1.2es bandihoz?
Kb 5000kmt ment (MAX) meg bennt van a mociban, de ha valakinek kell akkor ertelmes aron eladom, Termeszetesen az eredti dobozaban es az osszes fuvokaval együtt.
Ugy ahogy eddig......
Nem valaszol a levelemre sem. Idom meg nem volt telefonalni, de hetfon mar racsorgok hogy csinaljanak mar valamit mert ez nagy kicseszes azert..
csak mert kurva meleg van kint 35 fok ... itt bent pedig 22 fok motor is van 4 db ami szerelöre vár a garázsba .. de nincs energiám most erre .. szoval a hüss szobábol tapasztalat osztás ..elöször is a 250 - 400 japok hoz a magyar szerelök 90 % hot hülye a másik pedig hogy ezzek a gépek a nagy erö fitogtatás éveiben jöttek a világra magyarul ... nem tartosak .. ez nem azt jelenti hogy normál használat mellett és karbantarva nem tudnak nagyon sokáig jo motorok lenni .. de tény hogy sokal nagyobb rá figyelés kivának .. karbi akarburátuk az üzem anyag elátás a motor lelke a 60 években még amikor szar volt a gyujtás .. agyujtás volt alelkük és primitiv karbik pedig teték a dolgukat ahogy nött a fordulat egyre bonyolultabb és össze tettebb karbik lettek amik kurva érzékenyek a piszokra , vizre farsra ... ÉS A BEÁLLITÁSRA ... tehát nem élég jol ki pucolni jol be is kell állitani .............. az ilyen kis köbösöknél ez hatványozodva jönn elö .. igy fülre , vagy szar müszerel szinte lehettetlen jo eredményeket el érni ... és persze ehez hozzá jönn JO magyar .. én majd meg mokolom és ugye ezek akis müszerek nem tolerálják ha egy hétvégén 5 ször szeded le akarbit minden alkalomal szará huzod a csavarokat a fuvoka kiszedésnél karistolod a rezet stb ... stb szoval ezzékt vannak halálra itélve a kis köbösök ............... vagy mint az ujakk szará vékonyitott váz ,, minden minimálisra tervezve ,, hogy minnél hamarabb ved az ujatt .........
Ezt mondom! Neki a gyertya kitekerés után látni kellett volna:
-szegény a keverék
-nem bele való a gyertya
Az analízis után meg adott a hiba elhárításának lépése:
-bele való gyertya (inkább Denso, mert azt még nem igen hamisítják, és fele az ára)
-Porlasztó átnézése. Itt sem értem minek benne fúvókát cserélni, ha ki lehet tekerni a helyéről, mert nem barmolták szét, és gyárinak tűnik, akkor a furat méret is eredeti, ha tiszta. ha nagyobbra lenne felbarmolva, akkor kormos lenne a gyertya...
Egy porlasztósort 4-6 óra alatt még egy kevésbé rutinos is el tud takarítani, tömítést cserélni, úszószintet állítani: https://www.sportmotor.hu/albu...
Szívből jövő tanácsként mondom, hogyha üzembiztos lesz a motor, akkor add el szabadulj meg tőle!!! Az előző gazda sem véletlen tett ugyan így. Ha túl vagy rajta, itt adnak szívesen tanácsot, hogy milyen típusokat nézegess, hogy motorozni is tudj, ne csak szerelni.
Félre ne érts nem az , hogy nem bízok meg a szerelőben csak próbálok utána járni ,hogy hátha egyből tudná vki a hibát és könnyeben működő képessé lehetne tenni a motorom anélkül, hogy súlyos tízezrekbe kerülne . Kicsit csalódott is vagyok mert vásároltam egy motort amivel kb 1000 km se mentem , az előző tulaj meg felteszi a kezét és nála működött dumával leráz .
Milyen szerelő ez? Egy ilyen műveletet 2 hétig csinál, és még lehetséges, hogy nem is lesz jó? Te meg annyira bízol benne, hogy itt kérdezel utána a megoldásnak? Hogy van ez? Tényleg ennyire rossz a helyzet Mo.-on?
Egy kérdésem lenne, megköszönném, ha segítenél.
Görbevázas 1,2-esem van. Karbikkal foglalkoztam a télen (UH mosó, új tömítések, tűszelepek) A beállítást egy korábbi leírásod alapján csináltam.
Gunson üveggyertyám és CarbTune Pro pálcás szinkronteszterem van.
A pilotok 1,75 fordulat kint (+-0,1 ford), benzinszint akkor egyenletes volt, Haynes szerinti értéken (bár nem bontottam most vissza a vasat, h ellenőrízzem, pedig lehet, h kéne. Dehát szezon van... :-) )
A tünet: 2-300 km alatt bekormolja a kettes henger gyertyáját. A kormolás oly mértékű, hogy alacsony fordulaton gyújtási bizonytalanságot okoz, beleng az alapjárat, indulásnál nem szép a felpörgés.
Ránéztem üveggyertyával és azt látom, hogy a "beteg hengerben" időszakosan narancs felvillanások láthatóak. Csak abban. Ezek a bedúsult ütemek nem ritkulnak, ahogy zárom a pilotot. 0,5 fordulatos nyitásig még megy a henger (már prüszköl a túl vékony keverék miatt), de a narancs felvillanások még akkor is benne vannak.
Ha beteszek egy új gyertyát, akkor minden kisimul. Egyenletes lesz, gyönyörűen húz, veszi a lapot és szépen is ejti. A teszteren a pálcák teljesen egy szintben. Minden tiszta öröm és boldogság. Aztán 300 km múlva újra jön a bizonytalan alapjárat és a kormos kettes gyertya.
Az első tippem a magas benzinszint lenne a kettes karbiban. Szerinted? Szerintetek?
De maga a műszer "hitelesítő-kalibráló" programja is lefagyással "ér véget"...
Persze lehet teljesen más van mögötte, de a hozzáállás akkor is hagy némi kivetnivalót.
Az lenne a kérdésem, hogy van valakinek tapasztalata a Suzuki GSX 400 Impulse-val? 1994-95-ös évjáratra gondolok. Gondolok itt, hogy mennyire beteges, megbízható? Kisebb túrákra, munkába járni, mert a MZ már nem olyan buli, mint anno volt.
Válaszotokat előre is köszönöm! :)
http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Hasznalt_Metzeler_Marathon_ME_880_Elado_50370532.htm
A hátsó kapaszkodó ára is lement 7-re!
Kb 5000kmt ment (MAX) meg bennt van a mociban, de ha valakinek kell akkor ertelmes aron eladom, Termeszetesen az eredti dobozaban es az osszes fuvokaval együtt.
Nem valaszol a levelemre sem. Idom meg nem volt telefonalni, de hetfon mar racsorgok hogy csinaljanak mar valamit mert ez nagy kicseszes azert..
Ha valakit érdekel:
http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Suzuki_GSF_1250_Es_Uj_Hatso_Kapaszkodo_51568845.htm
-szegény a keverék
-nem bele való a gyertya
Az analízis után meg adott a hiba elhárításának lépése:
-bele való gyertya (inkább Denso, mert azt még nem igen hamisítják, és fele az ára)
-Porlasztó átnézése. Itt sem értem minek benne fúvókát cserélni, ha ki lehet tekerni a helyéről, mert nem barmolták szét, és gyárinak tűnik, akkor a furat méret is eredeti, ha tiszta. ha nagyobbra lenne felbarmolva, akkor kormos lenne a gyertya...
Egy porlasztósort 4-6 óra alatt még egy kevésbé rutinos is el tud takarítani, tömítést cserélni, úszószintet állítani:
https://www.sportmotor.hu/albu...
Szívből jövő tanácsként mondom, hogyha üzembiztos lesz a motor, akkor add el szabadulj meg tőle!!! Az előző gazda sem véletlen tett ugyan így. Ha túl vagy rajta, itt adnak szívesen tanácsot, hogy milyen típusokat nézegess, hogy motorozni is tudj, ne csak szerelni.