Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából a dilemmám annyi, hogy elvigyem én műszakizni, vagy csinálja meg az új tulaj? Többet ér, vagy csak gyorsabban elkel a műszaki miatt? Mi a tapasztalatotok?
Engedni lehet belőle. Friss műszakival kiteszi mondjuk 280-ért, irányáron. Arra szerintem már jönne pár érdeklődő. Aztán valamelyik komoly csak elviszi 240-250-be. Vannak teljesen gyári állapotúak a hahun a fél milliót verdeső árakkal.. na az kicsit túlzás szerintem is.
A 300 nekem nagyon optimistának tűnik.(nem azért, mert meg akarom venni)
Én azt csinálnám, hogy a hasonló állapotúakat a hahun betenném parkolóba, és lesném, mennyi idő alatt mennek el.
gyáááá, mettáll
Szerintem egy ilyen állapotú MZ-ért, így dobozostul már jobb pénzt el lehet kérni, mint mondjuk 10 éve. Ezek is már lassan nosztalgia motorokká válnak. Ha nem csak árulni, hanem eladni szeretnéd, én valahova 300k alá lőném be az árát. Friss műszaki lehet sokat lendítene az eladhatóságon.
Nem tölti fel a képet ez a szemét...
Nem épp veterán, de lenne egy kérdésem:
Kitoltam egy ilyet a garázsból. Lehet ezért még pénzt kérni? 9 éve mindenapi használatból tettem le. Teszek bele benzint, meg akkut és indul, minden működik, gyakorlatilag el kell tolni műszakira és megkapja.
Ez a gép az 5. gép a garázsban a sorban. Szinte kizárt, hogy valaha még motorozzak vele, így arra gondoltam el kéne adni. Csak ebben nincs túl nagy jártasságom. Mit érhet ez reálisan? El lehet még ilyet adni?
Ha oda viszem, akkor mindenképpen.
Köszönöm. Furán néz ki ez tény, de a gyárival egy métert sem tudok vele gurulni. Erre simán felül így és ez a lényeg.
Most akkor kérnénk valami veterános képet, kárpótlásként. Minél több, annál jobb
Agomotors
Én csak őket tudom. Ha oda viszed, igyunk egy bambit :D
Jó estét! Tudtok-e esetleg olyan szervizt, ahol beállítják az injektortérképet a sportkipufogóhoz. Kerestem Kecskeméten, Szegeden, de mindenhol fejcsóválásba botlottam, hogy igen ritka az olyan hely, ahol faszán rendelkeznek fékpaddal is, mert ugye úgy az igazi. A legjobb lenne valahol Nyugat-Magyarországon, minél közelebb az osztrák határhoz, azaz hozzám is.
Most ne ezzel foglalkozz! Főleg, hogy nincs akkor hatalmad, hogy miattad lenne! :))))
Inkább járj utána, hogy az olajat eszi, vagy csak túlfolyik a porlasztó.
Baszki! Mindig megölöm a fórumot... Akárhányszor hozzászólok, annyiszor lesz pár napra senki földje ez a topik... Bocs srácok
Szomorú apropóból, de ügyes megoldás!
Köszönöm a tippeket. Csomóra nem gondolnék, pedig totál logikus. Elindulok szépen sorban. Hálas vagyok!
Suzuki Hycomat :D
Nem tud lifegni. Csak a hátsó lábtartóra van rögzítve. Ráállni nem szabad, csak rátennia talpat.
Nem. A sarkam mögött van vége és picit magasabban. Jobbos enyhe kanyarban kerülte a parkoló autókat és jött szembe egy kisteherautó. Hátsóval kicsit többet fékezett, megcsúszott, kifarolt és a teherautó sarkának csapódott. Az lépésben jött, címet keresett.
az összes titkos dolgot el árulom KARBI 1 magas a benzin szint ,,, 2 az o gyürünél bizonyos rezonanciánál át enged ,, 3 ugyan ez csak a tü és a fészek kopása miat .. 4 gyenge a tü kis rugoja ... 5 nincs meg huzva teljesen a karbi pilot fuvokálya ... 6 részlegesen dugult a pilot levegő ...

gyujtás..1 forditva van a trafo vezeték 2 .. rosz az adot henger kábelezése , nagy az elenálása esetleg fére üt

motor .. 1 sérült részlegesen a szelepszár szimering ..2 kráteresen zár valamelyik szivó szelep
Ez a lemez van olyan hogy nem lifeg?
Vagy két helyen van megtámasztva csak én nem látom?
Te labadat igy nem zavarja?
Mit ugyeskedett a kedves?
Kényszerpálya. Párom tavaly motorbalesetet szenvedett, bal térde csak 90 fokot hajlik. A gyári lábtartóra éppen hogy csak a sarkát tudja feltenni. A helyzetből ezt tudtam kihozni.
Ezek nem narancssárga "karikák"??? Ugyanis a hengerfalon maradt olajfilm így ég el, mely kormól szintén. Veszteségmérés kéne csinálni.