Mindent összevetve a'sszem leműszakiztatom, kicsit kiglancolom (ráfordítás nélkül) és meghirdetem 115k-ért. Sztem el fogják vinni 100-ért. Ha nem, akkor van egy 5. alternatívám is a motorzásra (ez már csak azért gáz, mert ha 5-ször annyi időm lenne, mint amennyi nincs, akkor sem valószínű, hogy ezzel mennék motorozni :-) )
Köszönöm srácok!
Ütött a fék.
Érdekes volt, mert a karon, vagy a motor mozgásán egyáltalán nem lehetett érezni.
Aztán elvittem máshova, és mutatták ők is, hogy nagyon üt. Úgyhogy tárcsacsere lett belőle.
itt nálunk alig van már belőlük 1-2 ember vesz nosztalgiából 5 évente egyszer , vagy valami perverz .... tudok ilyet is olyat is talán másfél éve vett egy nosztalgiázó tanárember egyet valahol pest környékéről szép állapotban asszem egy 100 asért vagy alatta , haver 30000 ért adta el a flextuningon átesett papírtalanját csak ne lássa , 300000 környékén 500 as japánt lehet kapni jó állapotút
Egy próbát megér, pláne ha nem sürgős. Lehet ornitológusba' nyomni és várni a madarat, de az alábbi
hirdetések tükrében.....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-10326012
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-10282098
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-10252038
.....valamint Kraven precizitását és járművekhez való hozzáállását ismerve
sem látom sehol az 100-150 ezer pluszt a feketében.
"Valószínűleg lelki megnyugvást jelent az érdeklődőnek"
Vagy szimplán lusták és/vagy szerencsétlenek, valamint max a következő műszaki vizsgáig gondolkodnak a járművel.
Én ha veszek valami motort, akármit hazudtak mellé, vázig bontom. Minden folydék csere, szervíz excel megnyit, aztán tudom, mi mikor jön/volt.
Én most adtam el június végén a Diversiont. Amikor elkezdtem hirdetni, már kevesebb mint fél év műszaki volt rajta. De nem használtam tavaly óta, így engem nem zavart. Gondoltam én megcsinálja aki megveszi, az alapszervizzel együtt.
Amint megcsináltam a friss műszakit, és hozzá pár kisebb szervizműveletet, egyből többen nézték a hirdetést, és utána nem sokkal el is vitték a motort. Szóval szerintem a friss műszaki megéri. Valószínűleg lelki megnyugvást jelent az érdeklődőnek, hogyha átment, akkor annyira nem lehet szar. Meg két évig nyugi is van...ami lehet hogy sokaknak számíthat.
Köszönöm srácok!
Érdekes volt, mert a karon, vagy a motor mozgásán egyáltalán nem lehetett érezni.
Aztán elvittem máshova, és mutatták ők is, hogy nagyon üt. Úgyhogy tárcsacsere lett belőle.
hirdetések tükrében.....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-10326012
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-10282098
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-10252038
.....valamint Kraven precizitását és járművekhez való hozzáállását ismerve
sem látom sehol az 100-150 ezer pluszt a feketében.
Vagy szimplán lusták és/vagy szerencsétlenek, valamint max a következő műszaki vizsgáig gondolkodnak a járművel.
Én ha veszek valami motort, akármit hazudtak mellé, vázig bontom. Minden folydék csere, szervíz excel megnyit, aztán tudom, mi mikor jön/volt.
Igaz ment,megállt,dudált,világított,villogott.
Üzemképtelen szarok is simán át tudnak menni a vizsgán :)
Amint megcsináltam a friss műszakit, és hozzá pár kisebb szervizműveletet, egyből többen nézték a hirdetést, és utána nem sokkal el is vitték a motort. Szóval szerintem a friss műszaki megéri. Valószínűleg lelki megnyugvást jelent az érdeklődőnek, hogyha átment, akkor annyira nem lehet szar. Meg két évig nyugi is van...ami lehet hogy sokaknak számíthat.
Nem biztos hogy több pénzt adnék de nagyobb lenne a vételi hajlandóság.
Más.Motort lehet még NKH-nál vizgáztatni vagy ugyanaz mint a kocsiknál hogy húzzál a privát szférába?