Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ép szerelőnél van a motor kb 2 hete , most cserélte ki az összes fúvókát és ki lett takarítva a tank . Még fúvóka csere után nem lett kipróbálva az a mai nap lesz tesztelve és meglátjuk. Ha nem sikerül neki megcsinálni és visszakapom a motort akkor mindenképp csinálok róla videót és felteszem .
Addig is köszi a segítséget !!! Pacsi nektek :D
Denso-t kapsz olcsón, de előtte akkor is illene még egyszer átnézni azt a porlasztót, lehetőleg olyannak aki ért is hozzá. Lehet , hogy nem megfelelő alapjárati fúvóka van benne, mert nem mindegy hogy rajta levő szám átfolyási mennyiségre, vagy a furatátmerőre utal. ellenőrizni kéne a úszó-benzinszinteket, és azt is, hogy nem falsol valahol a rendszer. meg kéne nézni, hogy nincs e részleges dugulás a tank, és a porlasztó között, mert lehet hogy nagyobb tempónál mikor megjön az étvágya, akkor nem tud rendesen utána folyni az üzemanyag, leesik a benzinszint, és szintén elszegényedéshez vezet, mely magasabb üzemi hőmérséklettel jár, ez pedig kinyírja az amúgy nem belevaló gyertyát.
Javaslom, ha te magad akarod végigcsinálni, akkor picit mélyül el a témában, mert előbb fogok kinyírni ezt a bontószökevényt, mint hogy menni tudnál vele! Vagy vidd el olyanhoz aki még ért hozzá, és mer is vele foglalkozni, és nem csak ilyen "ez típus betegség" dumával akar lepattintani. Amúgy remélem tisztában vagy vele, hogy mekkora szopóroller tulajdonosa vagy, és hogy ezért (is) nem kívánnak vele sokan foglalkozni. Meg lehet szépen ezeket csinálni, de idő, pénz, és pénz , és pénz kérdése. A "Bandit legenda" nem ezen típusok okán szállt tova ...
Ha tudsz készíteni egy normális videót róla amin a felmelegített motor jár EGYENLETES alapjáraton, aztán megpróbálod pl alapjárat fölött pl 1000 fordulattal vagy 3000-3500-as fordulaton megtartani, utána meg adsz neki egy gázfröccsöt, és hagyod, hogy visszaálljon alapjáratra, majd csak egy pici gázfröccsöt adsz neki, hogy épp 3-500-at emelkedjen a fordulat és utána visszaálljon...akkor ezekből igen sokat ki lehet analizálni, de ezt csak az után, hogy tényleg át lett nézve még-egyszer a porlasztósor a fenti hibákra fókuszálva.
Denso 1 polusút bele, megfelelő hőértékkel. Kicsit szegénynek tűnik az a keverék ha jó a hőérték
Ez volt benne mikor vettem a motort ! Ad szikrát csak nem a hegyén ahol kéne hanem tőben ahol kezdődik a menet kb
De ez nem ebbe való gyújtógyertya!
Vannak régi gyújtógyertyák, amik ebben a blokkban voltak? Azt kéne visszatekerni, és kipróbálni.
Ha nincs akkor meg venni bele Denso- gyertyákat a szervizkönyv ajánlásnak megfelelően.
A képen nem látszik rendesen, de mintha zárlat lenne a két pólus között?! Lehet nagyon szegényen jár, túlhevül, és elcsöppen.
Ad most szikrát ez a gyertya?
Ez zsír új gyertya volt ! Ngk cr8ek
ilyen típushibáról nem hallottam szerintem hülyeség .... de hogy néz ki a gyertya 200 km után ? kormos ? rakhatnál fel róluk egy képet
Sziasztok ! Remélem nem gond h ide írok de már nagyon tanácstalan vagyok !
Problémám a következő adott egy 400as bandit 98-as karbis , minden ki lett cserélve a karbiba de így is kb 200 km és megáll a motor ! Ki cserélem a gyertyákat ujra és pöcre indul a motor ! Kb 200 km és megint megáll ! Találkozott vki ezzel a problémával . Állítolag tipushiba de nem találtam még olyat aki tudná az okát
Nem vagyok Lovi.
Ez is közrejátszik.
Lapatold ossze villamgyorsan es irany vmi palya! Ez volt a terved az cbrrel?
Angol meggyogyult?
Mert a liblingem ez a dolog,imádom a szenvedett,esetleg soha vagyok,meg mittomen.
Amúgy nincs jobb dolgom és szetszedesben pro vagyok ovi óta.
Egyébként miért nem viszed el egy szerelőhöz?
Jah,hétvégén lesz időm.
Beállítás az vicces lesz.
Takarítsd ki és rakd vissza. Nem kizárt, hogy utána menni fog, de a beállítások is fontosak.
Gondoltam.
Alapvetően rozsda hogy rohadna meg.
Koszos, mint a szar. Még az első motoromnál volt ilyen a karbi és az is megállt.
Úgy néz ki csak nekem van témám,kihaltatok?
Nya ez okozhat hirtelen végérvényes megállást?
tourmax 15.99, keyster 20 eur
ha kell, irj...
Már semmi,egyenlőre.
mi is köll...? jövő hétre nálad van a jav. klt..
Hát a BMW GS-ei tényleg elég műmájer motorok.
Szeretem ezt a két mesterművet,jobb mint egy Gs.