Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Technikailag igaza van.Mivel nem ver vissza semmit.
Marháskodik. Ő mindig szóváteszi hogy a fekete az nem szín, én meg basztatom a rózsaszínű motorjával ezt az éppen ma 55 éves vén trottyot. BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT MAXXY!!!!!!! :D
A kóbászzsír-metált meg a szivárványos felvonulásra :D Jól megszopatott az a kuplungkar bronzpersely....
Az sv-n is ugyanez volt. Uj csovet raktam fel a masik kormany miatt, kitakaritottam mindent de hamar ujra koszos lett. Nem foglalkoztam tovabb vele. Nem tudtam melyik a jobb, venni csak felujitoszettet vagy idovel egy uj munkahengert.
Igen, ott. Köszi a tippet, megnézem! Ha ott, akkor gondolom szerezhetek hozzá felújító készletet, lévén enged a cucc...
munkahenger ezeknek is a kislanckereknel van ? Mert akkor ott megy be a dzsuva a lancrol.
De a kuplung olajban megy és talán átszivárog némi olaj bele.. Nem tom, én megnézetném szerelővel.
Ezt az épületes baromságot mégis honnan szerezted be?
Csabu! Mi a bánatnak használod állandóan azt a nyíves kuplungot? Hatodikban kimegyek vele a világból! Mellesleg csak a fekete Bandiknál szokott ilyen előfordulni,mert azokat a csóróbb országokba gyártották selejtes anyagból!
Na jó, de akkor a fék miért nem? Elméletileg az kapja a sokkal nagyobb terhelést.
Nem eszi a folyadék véletlen a karmantyút,Csak tipp mielőtt leharapná valaki a fejem,cseréld ki és meglátod,már a folyadékot,lehet csak elöregedett.
Van valakinek ötlete, hogy a kuplungfolyadékom miért kezdett el besötétedni, illetve mitől lehetnek benne kis fekete szemcsék? Együtt cseréltem a fékkel, az meg szemmel láthatóan jóval világosabb.
Ja, nem tudomhova jelentkeztem, itt reggeltem fent volt egy banner, meg hogy pesten akarok, aztán így lesz valahogy, csak a kontakszemély már kétszer felhívott, hogy nem jelölte még nekik ki az importőr a motort.
A motorvásárlás semmilyen szinten nem aktuális, csak jó tudni, mit venne az ember, ha esetleg...Kemény futóművű motor ezekre a szar utakra nekem nem kell, akkor inkább tényleg a Gs adv, egy dualsport gumival. (meg valami kevésbé botrányos dobozszettel.)
Az olajszint miatt ne fájjon a fejed, a műszerfalon is meg tudod nézni :)
Hány veséd van még?
Ja és ami szerintem az RR-nél és az XR-nél is egy elb@szott tervezési hiba, hogy a kisfogaskeréknél egy az egyben a blokkra veri a dzsuvát a lánc, ezért úgy néz ki, mintha valami 1000 éves vasat üzemeltél volna be és köpné az olajat. Ráadásul pont itt, a kisfogaskeréknél van az olajszintjelző ablak is, így még ha akarod sem tudod figyelmen kívül hagyni, néha csak oda kell nézned. Ha kijön fekete erőforrással, veszélybe kerülthet az én pénztárcám is
Enduro vonalon ne várj tőle sokat, nagyon nem arra való. Azon kívül, hogy magasabbra tervezték, ugyanúgy viselkedik, mint egy sport/sport-túra motor, de lényegesen bikább. Az előbbiek a futóműben nyilvánulnak meg, még legpuhábbra állítva is sportosan kemény, ami annyit tesz, hogy az aszfalton Te vagy a király, ráadásul kényelmesen ülve, viszont ne akarj róla lemenni. Direkt vadásztam a tesztkörön a kátyúkat (előtte pont a nagy GS-t vittem el, annál semmit nem éreztem), de nem igazán nyelte el még a kisebbeket sem. Kérdeztem a dealert, mert szerintem BMW-hez képest egész baráti az ára, és ha nem akarsz dagonyázni igazi szerelem alakulhat ki, Ő is azt mondta, hogy sajnos nem lehet jobban állítani, ennyire kemény. Gyakorlatilag egy alibi gép azoknak, akik családot vállalnak és előtte RR-t ültek meg. Az asszonynak megnyugvást jelenthet a látvány, viszont teljesítményben inkább sportmotor, mint túra-enduro (legalábbis ez a marketing szöveg). Ha már ott vagy érdemes megnézni az extrákat is, tényleg nem fejfájós, max egy gurigát tudsz rálocsolni az alapárra, és máris full-extrás vasad van, viszont ami fájt, hogy a tesztmotor dynamic módja (ami szerintem a legjobb), az kőkemény 300k-s extra!!! Azért látszik, hogy a csomagot már nem a mérnökök, hanem közgazdászok alakították.
Nem tudom hová jelentkeztél, én annó Győrben próbáltam, ott rendőri felvezetés volt, de nem kell aggódni, a BMW szerencsére ad az ilyesmire is, lehetett csapatni rendesen. Sajnos ott jóval rövidebb volt a karika, mint pl. az egerbaktai (váci úti wallis-hoz kellett hozzá regisztrálni) teszten, de ahhoz azért elég, hogy beleszeress.
Állat lesz, úgyhogy pénzt ne vigyél magaddal, nehogy leelőlegezd!
Na, ezzel így vagyok én is, igaz, én a sima LC-vel mentem, de ez a tehén jobban tetszik :)
De....
Voltam nem rég egy "statikus" bemutatón, ott volt egy ADV, és mellette az Xr1000. Na, ráülök az adv-re, jó, kényelmes, papás. Ráülök az XR-re,.....b+++ ez az én motorom. Reggelve vagyok tesztvezetni, várom nagyon.
No ilyenem nem lesz.
Az a pár megtapasztalás is csak amolyan óvatlan gyorshajtás eredménye volt, amikor úgy jólesően ment a motor, aztán általában meglepődtem, hogy nem 4-ből felejtettem el felváltani, hanem ez ennyit tud. De ez egyébként szerintem a kutyát nem érdekel, mert amúgy az egészet egybe nézve, nem rossz a csomag.
Akkor nem érted.
5-ben leforogja magát a motor, menne, de nem lehet hova tovább váltani. Az XJ használható fordulatszám tartománya 1000-9000 ig terjed (igazából ilyen 7500-8000-nél tovább értelmetlen forgatni gyorsításkor), és talán olyan 10-10500-ig tud maximum elforogni, ha valaki lelketlenül bánik vele.

Van 4 hengerre 8 szelep, ez nem az a vonyíttatós motor.
Amugy az xjt ha kivonyittatnad szerintem menne.de az nagy,nehez es meg avittabb mint ami nekem van.Igy nem az attetel lehet a szuk keresztmetszet.
A csirkeszarnyas nem suhan,vonyit,amugy vicces mert neha jobban vibral mint a sor3.
XT-vel 225-öt mentem már óra szerint,kíváncsiságból...
XJ..., az XT... hát szerintem az egy földúton is használható áttétellel a 140-et is bajosan futja meg.

Már elég rég nem megy az órája, de arra emlékszem anno hogy 200-nál még nincs a pirosban a fordulatszámmérő... viszont azóta sikerült már párszor kifogynom az 5. fokozatból.. szóval óra szerint lehet hogy megfutja ez is a 220-at, de ez azért nem evidencia.
A 6000 a 140, azt tudom, mert itt suhan a legfinomabban a motor.