Én sem foglalkoztam velük soha, de egy ilyet láttam élőbe és jól nézett ki. Az istenített GS meg olyan, mint valami félbehagyott munkagép. Nagyon nem tetszik...
Képen mindig tetszett a NineT, de amikor először láttam élőbe, nagy vidáman megindultam felé a parkolóba, hogy megnézem. Na az is csak oldalról, meg képen mutat jól. Értem én hogy retró, de egy Triumph ezerszer jobban nyomja, mondjon bárki bármit...(pl. az új Street twin )
Számomra is hihetetlen módon a hátsó PR3 18eKm-t bírt ki az XX-en. És még maradt rajta anyag. Lett helyette PR4, ami szerintem már rövidebb életű lesz.
Nekem elöl a PR3 most kezdi a végét járni 20ezer km után. Hátul a PR2-ben is van vagy 15ezer, de abban még bőven van tartalék. Pedig elég sok autópályát kaptak meg egyszerű munkába járást, ez meg is látszik a közepükön.
Mar nem azert,a bmw sosem volt egy dizajnbomba,mostanaig,de bocs,ez qurvaronda.
Csupaszban meg elmegy,visont ezek az ndk furdokad utanerzesu idomok.
Nincs didergo emotikon de borsodzik a hatam.
BMW-t nem. Nagyon rosszak a szervizköltségek, megbízhatóság gyatra..választék kicsi. Anyagilag csak egy öreg boxer férne bele, azok közül meg csak az R1100S tetszik.-
A VFR szerintem igen jó választás DE. Szinte minden BMW-el motoroztam kivéve az 1000 rr-el /érdekes minden buzi motoros ezzel szeretett menni/ teszt napon. A kereskedő mondja próbáld ki a 800-ast. Á mondom az 1200-es boxer és az 1600-os után egy szar! De próbáld csak ki!-mondja. Nagyon kellemesen csalódtam , igaz kicsit "varrógép" hangja van de dinamikus szerintem jobban húz mint a 650-es Bandit amire szeretnéd használni főleg kanyarogni arra pedig szuper itt csak az ár lehet kérdés de nagyon lehet borogatni! Tágak a lehetőségeid gondolkozz el ezen is! Üdv!Zolti
Egyetlen egy darab van elfogadható áron eladó, de a tulaj nem ér rá megmutatni. Szóval örökre nem fogok várni, nem lesz nekem Streetem. Nemrég ültem egy újon. Magas, de mindkét lábam leér róla és könnyű, nem zavaró.
Nekem a Speed kimondottan magas volt. Annyira, amit már semmiképpen sem szeretnék. Kb endurósan magas. A Hornetet, Monstert, meg más alacsonyabb motorokat, meg mintha hozzám méretezték volna.
Egy sima tigerre masztam fel,az magas volt,speed nem,bar telitalpal egy motoron sem ultem meg,Altalaban bal lenn (az se teli) jobb a fekpedalon.Meg nem okozott gondot.A hornet szemre alacsony,mint egy tacsko.
Eddig sok lelakott szar japánnal akadtam össze. Eddig egy olyan típus van, amit mintha nekem találták volna ki. A 2007 utáni PC 41-es Hornet. Csak még a megfelelőt nem sikerült megtalálni belőle.
Az a baj vele, hogy magasabb mint egy átlag enduro. Ha egyik oldalon leteszem a lábam lábujjhegyen, akkor a másik oldalon egy fél arasz hiányzik a földig :-) Ezen kívül nagyon kényelmetlen. Majdnem a hátsó keréken van az ülés, a nagy, széles kormány meg nagyon elöl. Mint valami kifeszített pók, olyan érzés volt ülni rajt. Az egyetlen pozitívum a motorja. Az több, mint amire valaha is szükségem lehetne...
Ezt, nehogy megvedd egy haveromnak volt ilyen párszor motoroztam is vele ez a Yamahának egy félresikerült konstrukciója /szerintem/ a Bandit után egy halál, akkor már inkább angol masina de én biztos ha váltanék akkor Bajorország felé nézegetnék!Arról nem beszélve ezt megveszed az életbe nem tudod úgy eladni, hogy jól jössz ki belőle!
Képen mindig tetszett a NineT, de amikor először láttam élőbe, nagy vidáman megindultam felé a parkolóba, hogy megnézem. Na az is csak oldalról, meg képen mutat jól. Értem én hogy retró, de egy Triumph ezerszer jobban nyomja, mondjon bárki bármit...(pl. az új Street twin )
Csupaszban meg elmegy,visont ezek az ndk furdokad utanerzesu idomok.
Nincs didergo emotikon de borsodzik a hatam.
http://www.1000ps.at/gebraucht...
https://www.willhaben.at/iad/g...
Erre a kettőre van holnap időpontom. Ha nem jönnek be, akkor spontán van még pár hirdető, akit felhívok.
Kivancsi leszek a street.re,bar szerintem az is magas lesz,es elore dolos.