Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azok a motorok amik köré kultusz épül, szerintem mindig megosztóak, és azok is lesznek. Én nem csodálkozok azon, hogy nem tetszett neked a VFR. A kultusz az jelentős részben a hibák és hiányosságok elmismásolásáról szól, és az erősségek felnagyításáról. Nyilván annak akinek az elhallgatott hiányosságok amúgy se szúrják a szemét, annak ,maga lesz az álom.. csak hát nem mindenki tud ezeken átsiklani, vagy ilyen irányú kompromisszumot kötni.
A 2007 utáni Hornetekben más motor van, és befecskendezős, nem úgy mint a korábbi évjáratok. Nekem kellemesnek tűnt a karakterisztikája. Akár csak a Bandit, simán csuklás nélkül 6. fokozatban 60-ról gyorsít, akár teljes gázon is.. Fenn meg tűzijáték. A 205 kg, 102 Lóerő nem rossz párosítás. Kezes, nagyon jól fordul és brutális a fék. De majd szezon végén megírom, hogy beváltotta e a hozzá fűzött reményeket. Mivel 8 éves motorról van szó, nem hiszem, hogy 2-3 évnél tovább megmarad. Hacsak bele nem szeretek, biztosan lecserélem. Annyira nem tűnik rossznak, hogy csalódás legyen. Próbáltam két VFR-t is. 2005-ös és 2007-es évjáratúakat. Na az egyáltalán nem tetszett, holott nagy etalonnak számít...
Ráadásul tök könnyű Hornetban cserélni, nagyon felhasználóbarát helyen van a leeresztő csavar és szűrő is. hazahozom, aztán megcsinálom.
Ez tok erdekes tenyleg,lazan jo kis adalek vasarlashoz,viszont en nem rótam fel neked hogy hornetet vettel mert baba az a fekete jargany,es ha jolerzed magad rajt tok tuti es zen.

En a hondafele sor4 es a masik kozti kulonbseget irtam le mert igaz hogy regebbi honda de jarkalok azzal es hasonlo (kulon mondom nem vezettem 2008- as fekete hornetet,igy csak sajat velemeny) mint a hornet.
Kezdd tiszta lappal, az a biztos. Nem lehet akkora összeg egy olajcsere, amúgy is évente illik lecserélni. (Én most fogok másodjára olajat cserélni a GS-ben, egy-két hét, és meg lesz a 6000 km-erem a vassal).
2000km-t ment a tavalyi olajcsere óta. kicseréljem benn szerintetek az olajat? Még csak nem is koszos a szűrő kívülről :-)
Érdekes története van. 2008 áprilisban volt ezres szervizen, pár nappal a forgalomba helyezés után. Egy évre rá 5400km-nél első éves szerviz, majd csak állt a motor (családi okok). Tavaly vette meg akitől vettem, ekkor vitte ö szervizbe 10.200km-nél, majd 10.700-nál szelephézagot állítottak, kontrolláltak a sok állás miatt, erről van számla is. Tavaly nyár végén kapott új Iridium gyertyákat, új gumikat, minden folyadékot cseréltek és most nézem, hogy 12.600km van most benn, szóval az új tulaj sem nagyon használta.
Ezt meg a Honda tulaj vette. 5 éves 3000 km.
Es am amiröl lemaradtam
Elmesélem, hogy nem vettem Streetet :-) Összesen kettő volt egész Ausztriában elfogadható áron. Mindkettő zöld, egyik 51.000km-el olcsón, meg egy 17.000km-el kicsit drágán. De pont mire megindultam a keresésnek leárazta a hirdető 4000-re. Felhívtam, hogy megnézném, azt mondta nem tudja a hétvégén megmutatni, majd keres, így mentem a többi motort megnézni, ami érdekelt. A Hornet tökéletes volt, így lefoglalóztam. Akitől vettem, egy Streetet vett helyette :-) Aztán hazafelé megálltam egy benzinkúton, és mivel futok össze? Egy zöld Streettel, egy utánfutón. Na de milyennel? Hát amit nem tudott megmutatni az eladó. Pont az orrom előtt vették meg, gondolom azért nem tudta megmutatni, mert tudta, hogy esetleg jönnek érte megvenni. Egy jót beszélgettem az új tulajjal. Vékony fiatal srác, friss jogsival. A motor viszont könnyfakasztóan új állapotban van. De tényleg, teljesen, mint egy új!!! A jó hír, hogy akitől a Hornetet vettem, megigérte, hogy felhív, ha eladó lesz!
mi az a leszallopalya a gumi szelen? mire valtott a tulaj, chopperre? :-)
Ezrest kellett volna venned.
Nekem a street után ezeken a hondaféléken az megszokást igényel hogy tépni kell a bajszát hogy hűűűűmenik legyen neki.

A street a hozzá hasonló lusta himihumimotorosnak jó mert szinte mwegcsinálja a felét a motorozásnak.
Most jön nálam a küzdelem a hondával.
Müszaki meg is van, így valószínüleg hétvégén megyek is érte.
Sziasztok!

2003-as évjáratú 600-as Banditára szeretnék hátsó konzolt platnival, dobozzal, esetleg doboz nélkül is, maga a konzol + platni kombó. Használt is jó lenne. Válaszokat a bela_perlaki@yahoo.de címre várom, ha lehet, képpel.
Előre is bitedánke!
Majd kiderül hosszabb távon. Jövö hétvégén, ha addig meg lesz a müszaki és a rendszám, akkor hazagurulok vele. Az 300km. Az biztos, hogy érezni, hogy könnyebb, jobban kanyarodik és sokkal jobban fékez.
Tényleg ajánlatot kérsz a tételekre? Bajban vagyok ilyenkor (nem szeretem, mert sokszor akaratlanul sértem meg a partnert), de megpróbálom. Küldök mailt.
Gratulálok!
A számításod legalább bejött, kellemesebb ezen ülni számodra, mint a Banditon volt?
Köszi
Csak ilyen telefonos kép van róla. 2008-as, 16.000km-el, dual-cbs fékes.
Gratula!
Muti!!!
Lódarázs lett a vége, de gondolom ez sejthetö volt
Piros felnicsíkkal még pimpebb lenne :D