Holnapra van egy Street. Ma egy Speed 1050-et próbáltam, de az nagyon nem az én motorom...
Meg volt ma egy VFR 800 , egy Hornet 600, meg egy BT1100. Jelenleg égszakadás, de ha minden igaz, még megnézek ma egy XJ 6 Diversiont.
Most hogy maszkalok kicsit tobbet a mult szazad vegi japan geppel,azt kell mondjam lehet gyujtened kene egy angolra meg mielott beleugrasz barmibe,apropo mentel probautat egy streettel?
Hogy az mennyivel konnyedebb mint a honda.....aaaaaaa.
Megvolt az első, ami tényleg mosolyt csalt az arcomra, igaz nem könnyű és kezes motor volt: http://www.1000ps.at/gebraucht...
5 évig állt, előtte borult vagy csúszott. Megvette egy hobbiszerelő, majd felújította. Tényleg nagyon igényesen, új gumik, fékbetétek, akku, kuplung. Teljesen tiszta, pár kisebb fényezési hibát leszámítva ép. Saját magának szánta, de az asszony szava, hogy mennie kell a háztól.
- Wirth progressziv rugó szett
- Hyperpro hátsó rugó, igény szerint rugóstaggal
- Hurric karbon ovál dob szinte karc mentes, 3 csavaros
- TRW fémhálós fékcsöszettek , előre és hátra is
- TRW fémhálós kuplungcsó
- Gyári féktárcsa szett, gyakorlatilag kopás nem mérhető, 9931 km-rel
- Hátsó gyári féktárcsa
- Puig fekete plexi
lehet tolni az ajánlatokat a lucifer0820@freemail.hu-ra.. :-)
A gép önsúlya szerintem nem számít, mert az egész csomagot (hogy minden balanszban legyen) úgy lövik be hogy az átlagpilóta alatt, az előírt guminyomással stb jól működjön. Na ha te sehogy se férsz bele ebbe a kategóriába, akkor megfeszülhetsz, de soha se nem fog úgy dolgozni alattad a motor, mint ahogy azt a tervezőasztalon megálmodták.
Te, nem tudom. Én viszonylag nagy százalékot "közlkedek" vele a városban, ott meg nem a gumizaba a program.
Illetve még mindig nem jutottam el arra a szintre, hogy 3 ból két kanyarból 6000-es fordulatról nyélgázon gyosítok ki kettőben, szóval
valahol ez lehet a helyzet :D
A Divi 90 lóerő, egy kicsit kevesebb Nm a nyomatéka, aminek a 70%-a már 3000től el is érhető, mellé pedig 265 kg. Amit nem tudok, csak max sejtek, hogy a futómű is sokat számíthat a gumifogyasztásban.
Nekem is benne van már bőven a 20k...és most még ezzel is lesz eltolva műszakira. Na majd ott ugrik a majom a vízbe
Szerintem ennek két fő összetevője van, ne nagyon járj vele tapadós aszfalton (ha itthon nem mész vele autópályára, és inkább a 3 meg 4 számjegyű utakat használod, akkor ilyen veszély nem is nagyon fenyeget), meg lendületből kell motorozni, nem erőből. A sok felesleges fékezés nemcsak a fékbetéteket eszi meg, hanem a gumit is. A sebesség az szerintem mindegy, én pl elég keveset járok településen kívül 140 alatt...
Én is döntötem ....disz motora tökéletes......viszomt tárgyalok. Es megiscsak össze jönn egy 124/500 e. 430 loval. persze a tobbi merci is becsbe marad...ha már motorozni nem tudok
tudom hogy conti mósijon , nem próbáltam még lehet nem is fogom a ród attaccs simából meg a ród attacs 2 ből nyomattam le 1-1 garniturhát még a TDM-en azok tetszettek
Jól érzed, én is döntöttem, ha már nem motorozok, legalább tapadós legyen elöl-hátul :D
Másrész, így 12ezer lefutott km után egyre többször kezd táncba a pr2 hátul. Nem , mintha zavarna :D
A tobbi japo milyen?