Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A speedel mibaj?
A tobbi japo milyen?
Holnapra van egy Street. Ma egy Speed 1050-et próbáltam, de az nagyon nem az én motorom...
Meg volt ma egy VFR 800 , egy Hornet 600, meg egy BT1100. Jelenleg égszakadás, de ha minden igaz, még megnézek ma egy XJ 6 Diversiont.
Most hogy maszkalok kicsit tobbet a mult szazad vegi japan geppel,azt kell mondjam lehet gyujtened kene egy angolra meg mielott beleugrasz barmibe,apropo mentel probautat egy streettel?
Hogy az mennyivel konnyedebb mint a honda.....aaaaaaa.
Megvolt az első, ami tényleg mosolyt csalt az arcomra, igaz nem könnyű és kezes motor volt: http://www.1000ps.at/gebraucht...
5 évig állt, előtte borult vagy csúszott. Megvette egy hobbiszerelő, majd felújította. Tényleg nagyon igényesen, új gumik, fékbetétek, akku, kuplung. Teljesen tiszta, pár kisebb fényezési hibát leszámítva ép. Saját magának szánta, de az asszony szava, hogy mennie kell a háztól.
ELADÓ!!!!!

néhány cucc BANDIT 1200, Évjárat 2001-2005

- Wirth progressziv rugó szett
- Hyperpro hátsó rugó, igény szerint rugóstaggal
- Hurric karbon ovál dob szinte karc mentes, 3 csavaros
- TRW fémhálós fékcsöszettek , előre és hátra is
- TRW fémhálós kuplungcsó
- Gyári féktárcsa szett, gyakorlatilag kopás nem mérhető, 9931 km-rel
- Hátsó gyári féktárcsa
- Puig fekete plexi

lehet tolni az ajánlatokat a lucifer0820@freemail.hu-ra.. :-)

üdv

rudi
Én szinte csak motorfékkel fékezek és 6000-nél elváltottam a Bandittal. Mégis tízet bírtak csak a gumik.
Ezt én sem. Tízezer fölött minden km egy ajándék :-)
Lehet, hogy igazad van. Nekem már az is meglepő volt, hogy egy BMW boxer tetszik :-) Meg hogy 15 évesen is lehet ilyen tipp-topp egy motor.
Én is :-)
Norbu közlekedik 200 kilós terheléssel, én ugyan nem, és nála is kopik a gumi.

Ha én felülök a motorra, és sok a csomagom, akkor terhelhetem a motort olyan max 90 kilóval... de 100 alatt, az tuti.
Azé ugyanaz a gumi alatt 250+200 kiló csomaggal vagy 170+200 kiló van talán nem mindegy.
A gép önsúlya szerintem nem számít, mert az egész csomagot (hogy minden balanszban legyen) úgy lövik be hogy az átlagpilóta alatt, az előírt guminyomással stb jól működjön. Na ha te sehogy se férsz bele ebbe a kategóriába, akkor megfeszülhetsz, de soha se nem fog úgy dolgozni alattad a motor, mint ahogy azt a tervezőasztalon megálmodták.
A súlyom nagy,de kompenzálom hogy minimum 50 kg-val könyebb maga a gépes.Szal én nem értem.
Te, nem tudom. Én viszonylag nagy százalékot "közlkedek" vele a városban, ott meg nem a gumizaba a program.
Illetve még mindig nem jutottam el arra a szintre, hogy 3 ból két kanyarból 6000-es fordulatról nyélgázon gyosítok ki kettőben, szóval
valahol ez lehet a helyzet :D
Még a súly is számít,nagy súly alatt (115kg+utas)melegszik ám a gumi rendesen...és kopik 2500km alatt oda van az elejének a fele
A Divi 90 lóerő, egy kicsit kevesebb Nm a nyomatéka, aminek a 70%-a már 3000től el is érhető, mellé pedig 265 kg. Amit nem tudok, csak max sejtek, hogy a futómű is sokat számíthat a gumifogyasztásban.

Ja, meg az enyémen csak 150-es a hátsó..
Ennyire ne számítana 70 incifinci vagy 105 nagyonkomoly Nm?
Nekem is benne van már bőven a 20k...és most még ezzel is lesz eltolva műszakira. Na majd ott ugrik a majom a vízbe
Szerintem ennek két fő összetevője van, ne nagyon járj vele tapadós aszfalton (ha itthon nem mész vele autópályára, és inkább a 3 meg 4 számjegyű utakat használod, akkor ilyen veszély nem is nagyon fenyeget), meg lendületből kell motorozni, nem erőből. A sok felesleges fékezés nemcsak a fékbetéteket eszi meg, hanem a gumit is. A sebesség az szerintem mindegy, én pl elég keveset járok településen kívül 140 alatt...
Én is döntötem ....disz motora tökéletes......viszomt tárgyalok. Es megiscsak össze jönn egy 124/500 e. 430 loval. persze a tobbi merci is becsbe marad...ha már motorozni nem tudok
Sose értettem hogy ugyanannyit bír egy meganyomatekgyar alatt mint az én csattogoslepkem alatt.
És van akinek még 20 ezret.Mondjuk fz6 alatt.
Ez volt Nálam is. Végül 14e körül cseréltem le...
még a végén jedidriftmester lesz belőled
tudom hogy conti mósijon , nem próbáltam még lehet nem is fogom a ród attaccs simából meg a ród attacs 2 ből nyomattam le 1-1 garniturhát még a TDM-en azok tetszettek
Jól érzed, én is döntöttem, ha már nem motorozok, legalább tapadós legyen elöl-hátul :D
Másrész, így 12ezer lefutott km után egyre többször kezd táncba a pr2 hátul. Nem , mintha zavarna :D