Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy oké-oké, de a gyártók ezt miért nem tudják, vagy miért nem így csinálják? Biztosan megvan az oka és ha megvan, akkor én inkább a gyártónak hiszek. Lehet, hogy ez a megoldás a versenysportban működik, vagy ott szükséges, de a hétköznapok során kétlem, hogy bármi értelme lenne.. Persze lehet, hogy nincs igazam :)
Szerintetek? Ez most komoly? Így, ennyi? Csak túlmisztifikáltuk?
http://motorinfo.hu/sporthirek/muhely/2006/01/16/feknyereg_es_a_szegecsek/#.V06HCeTD9ns
Biztos gőzös?Nem vitorlás?
Sajnos nem tudok... Amugy. A kisvasuton van egy. es nosztalgia vonatként van forgalomban. Gözös
Nekem van egy kollégám aki gözöst is vezethet
Minden tiszteletem Taschié, de szerintem nem tud elvezetni egy gőzmozdonyt ahhoz "Túl fiatal"! Nekem volt egy fűtőm előtte mozdonyvezető volt a Kaposvár-Fonyód vonalon a "Nyalókával" is ment ahogy elmondta az egy művészet! Állítólag ment 120-at is!
Te sem ragadtál le a gőzmozdonynál.A lóvasutat meg csak félve említeném.
Én sem mint márka fikázom magát a triumpfot hiszen lehet venni jo drágán jo szart is egyszerü a dolog .... maga a tény hogy , némelyikünk már -már anyira el fogult hogyha gyorsulásnál hátra fele indul el .. azt is meg magyaráza ....már meg mosolyogtató ..
a légyeg ... mint mondtam a hitben van .. és persze mindenki abban hisz amiben szeretne ...

etöl fügetlenül maga a bandit ár /érték használhatoság . kihasználhatoság szerint az elmult 30 év topp háromjában benne vann .... ugyanakor ezt a triumpf 1920 -1930 tuta el mondani magárol .. Ma a hogyan lehet a világ összes polcán marat alkatrészből össze rakni egy motort , egy ketrec rázza a majmot réteget meg célozni egy olyan réteget akinek mindig a különc kell .... a jol bevált nem jo ..... a triumpf ez .............. a bmw pedig az egott tupiroza .... az a cég aki 1960 kg -os x6 BMW be 1980 ccm -es diesel 4 hengerest épit három turboval 320 lovasra és bevalja hogy a motor 200 000 km élet tartam.... és mindez 16 300 000 / FA PAD/ ft töl indul 26 500 000/ full/ ig tart az csak az egora épit .......
Sziasztok

1200 bandit-ról (2000évjárat) megmaradt szénszálas (nem fólia, valódi karbon) hátsó sárvédő és lánctakaró. Nincs szívem kidobni, elsősorban Kawasaki zx6-r alkatrészekre cserélném vagy kp.

06304274887
Ha valaki esetleg "olcsón" minőségi bukót keresne, van egy Schuberth C3 Pro (Silver Classic) bukóm eladó, benne gyári kihangosítóval (SRCS)
1 éves, hibátlan, karcmentes (talán a plexin lehetnek kisebb karcok, de nem igazán látszanak), euromotornál véve. M-es méret. Ez más bukóknál inkább L-nek felel meg.
Méret gondok miatt adom el, ugyanilyen lesz helyette csak eggyel nagyobb.
Az ára: 150e. (Újonnan 320e, 213 a bukó, 107 a kihangosító)
Igen, főleg a blokk volt csalódás, de kezesnek sem mondanám, kb. annyira kezes mint a Bandit. Ugyan S4-hez vagyok szokva, de a Gladius meglepett. Pazara az a V2! Már értem miért fogy úgy az a V-Strome és szerintem az új SV is sláger lesz!
Azért megpróbáltam...
Az a vfr 800 érdekes, 4 ismerősöm is van, mindegyik azért adta el, mert nem tudták megszokni a kapagép blokkját, többi részeit meg szerették nagyon. Szép is, már szerintem. De aki szereti a sor4 -et, annak minden más szükségmegoldás lesz. Nyilván a sor3 meg a 6 kivétel.
Magyarázhatod,de felesleges,ha egy hszben meglatj a csalódás triumph,BMW,vagy csak 2000 után gyartott szavakat csak nekikall ilyen gyongszemek megirasanak.
Kár reagálni.
Egy kicsit mindenképpen megyek vele, csak hazahozni lesz vagy 400km.
Nem a Triumph mint márka csalódás, hanem maga a Speed Triple, abból is egy 10 éves példány. Lehet, hogy a fiatalabbak másak. Amit próbáltam, az rettenetesen magas volt, magasabb mint egyik-másik enduro. Ha egyik oldalon letettem a lábam, akkor a másik oldalon hiányzott a földtől vagy egy arasz. Ezen kívül a kormány túl széles és túl elöl van. Olyan érzés volt rajt ülni, mintha ki lennék rajt feszítve. Azt sem mondanám, hogy magasabbaknak jó, mert nekik meg a lábuk lesz kellemetlen helyen, hisz a lábtartó magasan van. Önmagában egy baromi erős, szép hangú motor nem lég a boldogsághoz, menni is kell vele.
Fölösleges. Itt a szezon, beleugrik az a pár ezer km hamar, ráérsz akkor.
Nem tudom hogy lehet,, csalodás egy triumpf ? ... a hozá értök már a hondával méregetik .... ????????
Persze a hondának is van szar motorja de egyedül töbett ad el mint a yamaha a kawa és a suzuki együt .. ez azért valamit sejtett ... ugyanakor össze rakni egy bmw - vel 40 000 ??vagy egy 25 000 eladási számokal büszkélkedő triumpfal nevetséges 275 000 nél is több motor kerékpárt ad el a honda és a világ leg jobb motorja .. ezt minden hozzá értö tudja .. csak a nagyon okosok hasolitgasák
egyszer egy oktató is leszolta... majd ment vele 1 kört amiből vagy öt lett a tanpályán és mellette... Utána elnézést kért..
Persze elmosolyogtuk csak, én tudtam,ö meg megtapasztalta...
Nekem a márka mindegy. Volt már Kawám, Yamahám, Suzukim, most Honda van soron.
Érdekes élmény lehet, de vágyni nem vágyom rá.
Akkora Honda buzi vagyok,hogy most készülök kawasakit venni
próbálj ki egy Xx-et :)
De ugyan így csalódás volt a Speedtriple is. Kellemes élmény volt viszont egy 2013-as Gladius amit próbáltam. Nem gondoltam, hogy olyan jó. Különösen a motorja jó. Alacsony fordulaton még a VFR-nál is sokkal jobb....
Nem vagyok egy nagy motor próbálgató. Más motorját nem nagyon szoktam kipróbálni, különösen nem ha nagyon értékes. De mikor motorvásárláson van a sor, akkor mindig, több típust is kipróbálok. Én a naked vonalat szeretem, de a VFR kapott tőlem egy esélyt. Főleg, mert tetszik, meg mert pont volt két nagyon szép eladó példány elérhető távban, meg biztosan közrejátszott a köré épült legenda is. Abból indultam ki, amit az elmúlt közel 7 évben használtam, vagyis a Bandit 650-ból. Ahhoz mértem. Nagyjából egy a tengelytávjuk és a a tömegük is, de a VFR új áron közel kétszer annyiba került annak idején. Ebből arra gondoltam, hogy az adott anyagmennyiségből valami érezhetően jó dolgot is ki lehet hozni, szóval voltak elvárásaim. Ráülve érezni a nagy tömegét, hasonlóan a Bandithoz. Az üléspozíció hasalósabb, de nekem kényelmes volt, leszámítva a kormánycsutkákat, a markolatokat valószínűtlenül vékony anyagból csinálták, rossz volt fogni már öt perc után is. A Motor könnyen indult, váltó tette a dolgát, ahogy kell. Próbáltam, hogy húz 60-ról 6. fokozatba. Hát majdnem leugrottam róla úgy megrázta magát és olyan bizarr hangokat adott, ahogy gázt adtam, ugyan ez 70-nél is. 80-tól simulnak ki az erős rezgések és lesz szép kerek a hangja. Ennél sokkal jobb ruganyosságot vártam tőle a Bandit után. Gyakorlatilag 4-5.000-esf fordulat kell neki minimum. Úgy 6000-ig nem érezni erősebbnek a Banditnál, utána egyre jobban megy és a hangja is onnan kezd szép lenni. Szóval tempósabb közlekedéshez nagyon jó, de lassabb tempónál vissza kell váltani, vagy ha nem is kell, de érdemes. Kanyarokra kicsit erővel kell ráfordítani, akárcsak a Banditot, fék sem tűnt nagyon harapósnak, bár rossz sem volt. A próbakör végén nem volt az a hübazdmeg érzés. inkább kellemetlen volt mint jó. Igaz magasabb tempónál már tetszett.