Nekem ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy oké-oké, de a gyártók ezt miért nem tudják, vagy miért nem így csinálják? Biztosan megvan az oka és ha megvan, akkor én inkább a gyártónak hiszek. Lehet, hogy ez a megoldás a versenysportban működik, vagy ott szükséges, de a hétköznapok során kétlem, hogy bármi értelme lenne.. Persze lehet, hogy nincs igazam :)
Szerintetek? Ez most komoly? Így, ennyi? Csak túlmisztifikáltuk?
http://motorinfo.hu/sporthirek/muhely/2006/01/16/feknyereg_es_a_szegecsek/#.V06HCeTD9ns
Minden tiszteletem Taschié, de szerintem nem tud elvezetni egy gőzmozdonyt ahhoz "Túl fiatal"! Nekem volt egy fűtőm előtte mozdonyvezető volt a Kaposvár-Fonyód vonalon a "Nyalókával" is ment ahogy elmondta az egy művészet! Állítólag ment 120-at is!
Én sem mint márka fikázom magát a triumpfot hiszen lehet venni jo drágán jo szart is egyszerü a dolog .... maga a tény hogy , némelyikünk már -már anyira el fogult hogyha gyorsulásnál hátra fele indul el .. azt is meg magyaráza ....már meg mosolyogtató ..
a légyeg ... mint mondtam a hitben van .. és persze mindenki abban hisz amiben szeretne ...
etöl fügetlenül maga a bandit ár /érték használhatoság . kihasználhatoság szerint az elmult 30 év topp háromjában benne vann .... ugyanakor ezt a triumpf 1920 -1930 tuta el mondani magárol .. Ma a hogyan lehet a világ összes polcán marat alkatrészből össze rakni egy motort , egy ketrec rázza a majmot réteget meg célozni egy olyan réteget akinek mindig a különc kell .... a jol bevált nem jo ..... a triumpf ez .............. a bmw pedig az egott tupiroza .... az a cég aki 1960 kg -os x6 BMW be 1980 ccm -es diesel 4 hengerest épit három turboval 320 lovasra és bevalja hogy a motor 200 000 km élet tartam.... és mindez 16 300 000 / FA PAD/ ft töl indul 26 500 000/ full/ ig tart az csak az egora épit .......
1200 bandit-ról (2000évjárat) megmaradt szénszálas (nem fólia, valódi karbon) hátsó sárvédő és lánctakaró. Nincs szívem kidobni, elsősorban Kawasaki zx6-r alkatrészekre cserélném vagy kp.
Ha valaki esetleg "olcsón" minőségi bukót keresne, van egy Schuberth C3 Pro (Silver Classic) bukóm eladó, benne gyári kihangosítóval (SRCS)
1 éves, hibátlan, karcmentes (talán a plexin lehetnek kisebb karcok, de nem igazán látszanak), euromotornál véve. M-es méret. Ez más bukóknál inkább L-nek felel meg.
Méret gondok miatt adom el, ugyanilyen lesz helyette csak eggyel nagyobb.
Az ára: 150e. (Újonnan 320e, 213 a bukó, 107 a kihangosító)
Igen, főleg a blokk volt csalódás, de kezesnek sem mondanám, kb. annyira kezes mint a Bandit. Ugyan S4-hez vagyok szokva, de a Gladius meglepett. Pazara az a V2! Már értem miért fogy úgy az a V-Strome és szerintem az új SV is sláger lesz!
Az a vfr 800 érdekes, 4 ismerősöm is van, mindegyik azért adta el, mert nem tudták megszokni a kapagép blokkját, többi részeit meg szerették nagyon. Szép is, már szerintem. De aki szereti a sor4 -et, annak minden más szükségmegoldás lesz. Nyilván a sor3 meg a 6 kivétel.
Magyarázhatod,de felesleges,ha egy hszben meglatj a csalódás triumph,BMW,vagy csak 2000 után gyartott szavakat csak nekikall ilyen gyongszemek megirasanak.
Kár reagálni.
Nem a Triumph mint márka csalódás, hanem maga a Speed Triple, abból is egy 10 éves példány. Lehet, hogy a fiatalabbak másak. Amit próbáltam, az rettenetesen magas volt, magasabb mint egyik-másik enduro. Ha egyik oldalon letettem a lábam, akkor a másik oldalon hiányzott a földtől vagy egy arasz. Ezen kívül a kormány túl széles és túl elöl van. Olyan érzés volt rajt ülni, mintha ki lennék rajt feszítve. Azt sem mondanám, hogy magasabbaknak jó, mert nekik meg a lábuk lesz kellemetlen helyen, hisz a lábtartó magasan van. Önmagában egy baromi erős, szép hangú motor nem lég a boldogsághoz, menni is kell vele.
Nem tudom hogy lehet,, csalodás egy triumpf ? ... a hozá értök már a hondával méregetik .... ????????
Persze a hondának is van szar motorja de egyedül töbett ad el mint a yamaha a kawa és a suzuki együt .. ez azért valamit sejtett ... ugyanakor össze rakni egy bmw - vel 40 000 ??vagy egy 25 000 eladási számokal büszkélkedő triumpfal nevetséges 275 000 nél is több motor kerékpárt ad el a honda és a világ leg jobb motorja .. ezt minden hozzá értö tudja .. csak a nagyon okosok hasolitgasák
egyszer egy oktató is leszolta... majd ment vele 1 kört amiből vagy öt lett a tanpályán és mellette... Utána elnézést kért..
Persze elmosolyogtuk csak, én tudtam,ö meg megtapasztalta...
De ugyan így csalódás volt a Speedtriple is. Kellemes élmény volt viszont egy 2013-as Gladius amit próbáltam. Nem gondoltam, hogy olyan jó. Különösen a motorja jó. Alacsony fordulaton még a VFR-nál is sokkal jobb....
Nem vagyok egy nagy motor próbálgató. Más motorját nem nagyon szoktam kipróbálni, különösen nem ha nagyon értékes. De mikor motorvásárláson van a sor, akkor mindig, több típust is kipróbálok. Én a naked vonalat szeretem, de a VFR kapott tőlem egy esélyt. Főleg, mert tetszik, meg mert pont volt két nagyon szép eladó példány elérhető távban, meg biztosan közrejátszott a köré épült legenda is. Abból indultam ki, amit az elmúlt közel 7 évben használtam, vagyis a Bandit 650-ból. Ahhoz mértem. Nagyjából egy a tengelytávjuk és a a tömegük is, de a VFR új áron közel kétszer annyiba került annak idején. Ebből arra gondoltam, hogy az adott anyagmennyiségből valami érezhetően jó dolgot is ki lehet hozni, szóval voltak elvárásaim. Ráülve érezni a nagy tömegét, hasonlóan a Bandithoz. Az üléspozíció hasalósabb, de nekem kényelmes volt, leszámítva a kormánycsutkákat, a markolatokat valószínűtlenül vékony anyagból csinálták, rossz volt fogni már öt perc után is. A Motor könnyen indult, váltó tette a dolgát, ahogy kell. Próbáltam, hogy húz 60-ról 6. fokozatba. Hát majdnem leugrottam róla úgy megrázta magát és olyan bizarr hangokat adott, ahogy gázt adtam, ugyan ez 70-nél is. 80-tól simulnak ki az erős rezgések és lesz szép kerek a hangja. Ennél sokkal jobb ruganyosságot vártam tőle a Bandit után. Gyakorlatilag 4-5.000-esf fordulat kell neki minimum. Úgy 6000-ig nem érezni erősebbnek a Banditnál, utána egyre jobban megy és a hangja is onnan kezd szép lenni. Szóval tempósabb közlekedéshez nagyon jó, de lassabb tempónál vissza kell váltani, vagy ha nem is kell, de érdemes. Kanyarokra kicsit erővel kell ráfordítani, akárcsak a Banditot, fék sem tűnt nagyon harapósnak, bár rossz sem volt. A próbakör végén nem volt az a hübazdmeg érzés. inkább kellemetlen volt mint jó. Igaz magasabb tempónál már tetszett.
http://motorinfo.hu/sporthirek/muhely/2006/01/16/feknyereg_es_a_szegecsek/#.V06HCeTD9ns
a légyeg ... mint mondtam a hitben van .. és persze mindenki abban hisz amiben szeretne ...
etöl fügetlenül maga a bandit ár /érték használhatoság . kihasználhatoság szerint az elmult 30 év topp háromjában benne vann .... ugyanakor ezt a triumpf 1920 -1930 tuta el mondani magárol .. Ma a hogyan lehet a világ összes polcán marat alkatrészből össze rakni egy motort , egy ketrec rázza a majmot réteget meg célozni egy olyan réteget akinek mindig a különc kell .... a jol bevált nem jo ..... a triumpf ez .............. a bmw pedig az egott tupiroza .... az a cég aki 1960 kg -os x6 BMW be 1980 ccm -es diesel 4 hengerest épit három turboval 320 lovasra és bevalja hogy a motor 200 000 km élet tartam.... és mindez 16 300 000 / FA PAD/ ft töl indul 26 500 000/ full/ ig tart az csak az egora épit .......
1200 bandit-ról (2000évjárat) megmaradt szénszálas (nem fólia, valódi karbon) hátsó sárvédő és lánctakaró. Nincs szívem kidobni, elsősorban Kawasaki zx6-r alkatrészekre cserélném vagy kp.
06304274887
1 éves, hibátlan, karcmentes (talán a plexin lehetnek kisebb karcok, de nem igazán látszanak), euromotornál véve. M-es méret. Ez más bukóknál inkább L-nek felel meg.
Méret gondok miatt adom el, ugyanilyen lesz helyette csak eggyel nagyobb.
Az ára: 150e. (Újonnan 320e, 213 a bukó, 107 a kihangosító)
Kár reagálni.
Persze a hondának is van szar motorja de egyedül töbett ad el mint a yamaha a kawa és a suzuki együt .. ez azért valamit sejtett ... ugyanakor össze rakni egy bmw - vel 40 000 ??vagy egy 25 000 eladási számokal büszkélkedő triumpfal nevetséges 275 000 nél is több motor kerékpárt ad el a honda és a világ leg jobb motorja .. ezt minden hozzá értö tudja .. csak a nagyon okosok hasolitgasák
Persze elmosolyogtuk csak, én tudtam,ö meg megtapasztalta...