Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy tudnak valamit :)
Utóirat: ugyanakkor teljes értetlenséggel nézem azt a gyári előírást, hogy csak minden harmadik (!!!!) olajcserekor cseréljünk olajszűrőt! Ezek hülyék......
Hat éves volt a motorom amikor cserélve lett a gyári fék, kuplung, hűtőfolyadék. Mindegyik kristálytiszta volt, mint az új. Mecsekben lakom, erős dombok között. Semmiféle gondom soha nem volt vele. Villaolajam még nem volt cserélve, k8. Majd jövőre. Zöldi által küldött NGK gyertya bőven 20 felett jár, semmi baja. 12 ezrenként teljesen felesleges cserélni, újszerű gyertyákat vettem ki addig amíg meg nem untam. És is nem a szarrágásról, a fillérbaszásról van szó, hanem arról, hogy néhány csereperiódus rettenetesen túl van lihegve gyárilag. Hamarosan 60e lesz a gépben. 60 felett viszont 5ezrenként fogok már olajat cserélni, ezt viszont én lihegem kicsit túl, teljesen önszántamból.
Nem tudom mennyi van a motorba nekem nem csinál ilyet. Én minden két évente cserélem dot4-es megy bele.
Hú, ezt lehet megveszem. Összeveszek még ezt az az ibéjen, lesz egy kék banditom is :D:D:D
ETZ kormányom is :D
Van egy kerek lámpám, de meg van ütve. ócó
Kormány: Lehet venni Mz -Etz kormánycsövet, vagy "neves gyártók" LSL; Pazzaz... kormánycsövét, vagy bontóból akarmelyik csipasz motorét
index: pl Pinkmotors Tatabánya
műszeregység borítás:pl kecskemét Rodeoride-gyári alkatrész, ha bontóban nincs (kicsi a valószinüsége, meg valószinü nem adják, csak egyben az óracsoporttal
valószínűleg első lámpa: http://www.ebay.de/itm/MOTORRA... ez utángyártott.
A bontott lámpa sem sokkal olcsóbb, és nem is igen találni ami ne lenne sérült.

Azért nézd meg, van esély, hogy a kábelköteg is megsérült, vagy a kapcsolókonzol kábele, ha túl fordult a kormánycső, akkor megfeszíti azt is. Féktárcsákra is rá kell nézni, mert azok is görbülnek.
Ez a tank nem érdekel? Igaz 1200-es, de elvileg passzol a 600-ra. Annyi az plusz, hogy ebbe lehet tenni szintjelzőt.
Jó, hát shit happens
Volt olyan aki cikkszám szerint rendelve rosszat kapott.
Ruhát sosem rendelek, de egy bukócsőben nem látom a rizikót
Ez rendkívül sokismeretlenes.
Nem tudom a konkrét céget hogy van.
Kér e kizárólagosságot tehát más cégét nem árulhatod,függ az eladás volumenétől,ha néha pár cuccot veszel mondjuk évi két-három bukócsövet lepattinthat hogy go nagyker,de lehet egyszerűen kizárólagos nagyker szerződése is az országra.
A nagyker úgy van értelme ha kereskedőként néha rendelsz pár cuccot.
És le tudod kérni konszignációs raktárból itthonról,így rövidül a szállítási idő.
Ha kicseszett sok cuccot veszel akkor jöhet csőstül közvetlen de két csővel és egy combtáskával le fognak pattintani.
Rendelni fasza dolog külföldről,tele lesz a használt apró mérethibás cuccokkal,meg téves küldeményekkel mert rossz a cikkszám.
Azt mondják, kétféle motoros van: aki már esett, meg aki eztán fog. Sikerült átkerülnöm az előbbi csoportba...
Így szükségem lenne néhány alkatrészre, kérdés, merrefelé próbáljak szerezni.
Merre vannak bontók, vagy normális kereskedők, ahol épeszű haszonkulccsal beszerzik?
Illetve Bp és attól mondjuk Győr irányában tud-e valaki szakit aki a megütött tankot korrekten helyreteszi, és fényezi?

(Kormány, index, műszeregység borítás, valószínűleg első lámpa kell így első átnézésre. Gyári bontott, vagy ahhoz mérhető minőségű, E jelű dolgokat szeretnék pótlásként.)

Felmerült bennem, hogy esetleg az S változat idomzatára upgradelni, van valakinek tapasztalata, hogy ez megvalósítható-e, és mennyi lehet kompletten a fejidom+lámpa mindenestől?
2002-es 600-as naked Banditról van szó egyébként.
Na jó, de nekem 30ezer km-en keresztül nem csinálta...
De mi a töknek kell nagyker? Úgyse tart senki semmit raktáron, mert akkor nem tudná tartani a "versenyképes" árat. De ha az itteni eladó is közvetlenül a gyártótól veszi, viszonteladói áron, akkor hogyhogy nem tudja annyiért adni, mint a gyári webshop? Így nemigen fognak viszonteladókat megtartani hosszútávon. Pláne nem nyugaton, mert itthon még az működik, hogy az egységsugarú bájker nem tud külföldiül és nem tudja megrendelni (és/vagy még normális bankkártyája sincs) így inkább megveszi itthon.
Ha 2-3 partneren keresztülfolyik akkor simán lehet,spec ezért sem nagyon üzlet mostanában a nagykerezés.Legalábbis nálunk.
Rendeltem alsó+felső bukócsövet. Előtte kérdeztem Euromotor-t, meg még pár cégnél megnéztem. Az lett a vége, hogy olcsóbb a Wunderlich-től megrendelni, még a szállítással együtt is, mintha itthon venném meg. Ki érti ezt? Azt gondolnám, hogy a viszonteladónak csak adnak annyi engedményt, hogy realizálhasson rajta tisztes hasznot és ne kelljen a beszállítójával versenyeznie?!
Ez ilyen. Új korától csinálja az enyém is. Gondolom a hőterhelés, de mindegy is, a működést nem befolyásolja. Tavaly télen tettem fel fém kuplungcsövet, makulátlanra pucoltam mindent, 2 hónappal később ugyanez volt
Ma szóltak, szerencsére nincs gond, kaptam egy új tömítést, ennyi...
Tényleg. Magam sem fogalmazhattam volna meg jobban :
Azt nem tom, micsoda :)
Áh a wikipédia a legjobb.
Akromatikus.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Fekete
Hagyjad, megnezte az intersterralt es csillagasz lett
Ami csak az abszolút feketére vonatkozik, ami - mint tudjuk - nem létezik, talán csak a fekete lyukakban, de mostanában azt mondják, onnan is tud kiszabadulni ez-az :)