Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet rajta koptatni?
Itt is kész a sasvári felfutó,tükörsima és széles....
Jah az nem lenne rossz.
Az lesz, de így utólag már nem segít. Esetleg keverjek alá valami dörmögést? :)
Kapcsold be.
Ja kikapcsolt mikrofonnal ilyeneket tud rögzíteni :)
Nincs vita,a felek befáradtak.
Nagyon halk ez a bajorvirsli.
Behalt a fórum. Tessék, itt egy videó, legyen miről beszélni :)
http://youtu.be/BrNBF0Wh0jE
Nagyon szépen köszönöm a segítséget :)
Ilyen körmöskulcs kell a gyári szerszámkészletböl. (az fix nem hajlik a vége)
http://www.szekerszerszam.hu/k...
A felsőt lehet vele tekerni, de ahogy látom már teljesen elő van feszítve. ilyenkor az alsó nyíllal jelölt kutyacsont hosszával variálnak (ki kell cserélni).
Sziasztok,van egy 2006os 650es banditunk,szeretnénk allítani a rugóján hogy magasabban legyen,de nem tudjuk hogy mivel kell,vagy milyen szerszám kell ehhez,ha valaki tudna segíteni benne,megköszönném ☺☺
Nézd az a (drag) blokk egyik oldalról elpusztíthatatlan (lenne) a görgős-csapágyad főtengellyel...de hengerfej a nagy szelep gátjánál megreped...a kuplung úgy beverekedik, mintha ajtókilincsből lenne öntve, zabálja a fogaskereket, mint az utódok...az első futómü kb a mai 50-es robogók szintjén van a sülyesdésgátlóval, még kb annál is rosszabb lehet, a fékek , maradjunk annyiban, hogy bátraknak tervezték. Viszont az utód EF alkatrészeivel nagyon jól helyre lehet pofozni pár betegséget...a többi meg "tökösséggel" ellensúlyozható az érdeklődőknek.
Az én megközelítésem szerint nem igen működne a dolog. Egy sima motorvételnél kiveri néhány "vevö" a biztosítékot, akik nem tudnak különbséget tenni teszt, és hajszolás között. Ès akkor tegye le a motor árát kaukcióban aki elviszi pár napra, kibéreli?
A lényeg SZERINTEM, aki ilyen gepekkel akar kerülni egyet, az vagy fizessen a restaurátornak, vagy vegye meg restaurálás után....ezek az egyszerűbb, de nem olyan mély "nyomot hagyó" utak, vagy tegyen magának egyet rendbe, és utána nem az lesz az első, hogy mennyi a végsebessége, meg be lehet -e fejezni vele a mad-max karikákát , vagy csak trükkfelvétel volt...Aki ezeket nem engedheti meg magának, akkor vagy legyen egy olyan ismerőse akinek ilyen van, és lehetőséget ad rá pár DICSÈRÖ szóért cserében, vagy nyálazgassa az öreg újságok összeragadt oldalait...

Igen sajnos 25 -ig van alkatrész utánpótlás, szerencsés "suzuki" esetben egyes alkatrészek, még későbbi modellekben is azonosan ( 40 éve), de egy mostani mindentudó géphez szokott pilóta, ha "összekaristolja", akkor fél egy évig böngészhető a net egy passzoló darab miatt, és teszem azt az alkatrész ára , szereléssel, még csak csak kipréselhető az élkövetöböl, tesz azt biztosítóból, de felkutatására szánt idő már nem biztos. Ütött kopott gépet megint nem tehetsz a seggük alá, mert nem fogják "tisztelni", akkor ök is ugyan úgy fognak rá "vigyázni".
Amúgy ismerősi körben volt aki bérelt igazi 50 éves olasz Vespa robogót...aztán sikerült a kis túra alkalmával a kevés rutin miatt megkaristolni...ami plusz 200 euróval növelte a élményt.
Erösen kétlem, hogy olyan emberek akiknek fogalmuk sincs az öreg technikák feltámasztásának munkaigényéról, vér és verejték mennyiségéről, hogy azok tényleg helyén tudják kezelni ezeket a dolgokat és valós értékeket tudnának társítani hozzá.
Gondoljatok bele, hogyha nekiestek pl egy első fék karbantartásnak, ami előtte működött a motoron, csak szeretnéd lecserélni a folyadékot, letakarítani a munkahengereket, úgy hogy kiveszed, kitakarítani a porvédőket karmantyúkat, főfékhengert szintén szétszedni, eltakarítani, esetleges tömítéseket cserélni, forgáspontokat átzsírozni... fél- egy napot el lehet vele bohóckodni, ha magadnak alaposan, nem kapkodva óda adóan megcsinálod( nyilván szerviztől ez nem elvárható). Ès akkor ez csak fék volt, úgy hogy előtte működött, de mi van akkor ha veszel egy 30 éves féknyerget ami látott már szebb napokat...
Részemről ezeket magamnak csinálom, és a "munkadíj" az esetleges elismerő tekintetek az érdeklődök részéről, vagy a feltörő emléke egy egy könnycsepp a "bámészkodok" szeme sarkában.
A 90-es éveben restauráltam egy 250-es Csepelt (is), azzal alig lehetett úgy megállni, hogy valakinek ne lógott volna a "bovden " a szájából az utcán....
Nálam a "veterán tulajokra" is két kategória van. Gondolom nem olyan nehéz kitalálni... az egyik aki maga pakolta össze, vagy újkora óta birtokolja, a másik meg aki megvette valakitől...
Nekem visszataszító az is, mikor valaki egy egy ilyen öreg példányt "átalakít", belepakolja a "technikát" és utána olvasod a hirdetésben, hogy 500 km-esen bajaratósan eladó...a felsorolt tételek értékének feléért..., persze biztos jól átgondolta, hogy mit akar.
" Mindene ugyan olyan szar mint a Katanának, csak nem olyan a külseje..."
Epic :)
Akkor meglenne a pókerból a "nagy sor"...
Hja benéztem...
Benéztem...mert csak a gyártási dátumot néztem... Elvileg az EF, csak 84-töl van:
http://www.suzukicycles.org/Al...
, ha ez az...ilyenem nincs.
Nekem "csak" ez a majdnem Katana van. Mindene ugyan olyan szar mint a Katanának, csak nem olyan a külseje...
Töltötte az étolajat a delikvens
Csavar kiszed. Sztender kiszed. Rugó beakaszt, majd beakasztott rugóval húzva a sztendert, csavar betol. Öt perc.
Csabu! Lehet, hogy egy 500-as Gammánál vagy NSR400-nál nem szagolnád az olajfüstöt. Egyébként múltkor történt velem az eset, mentem valami régi Ford mögött és nagyon megjött az étvágyam igen kellemes sült krumpli és kolbászszagot éreztem mint egy büfében mikor a pirosnál mellette álltam esett le a tantusz ez bizony olajsütőből való!
Ah a hunyadi tok jol megy,csak morzsolja a gazolajat mint a szoroslo a zabot,max az zokkent ki mikor feri haverja kifejelte a szelvedot.
az astra sok gorcsoles utan ndm rangat ellenben gonoszul elengedett a tetokatpit,az angolbol valami holdkoros ki akarta tepni a gyujtaskapcsolo kabeleit a honda meg megallt mint a szog. szerintem rajott hogy utalom a karbit igy eldugult mero rosszindulatbol.
Te ilyen kezratettelel hozod rajuk a rontast?

Mondjuk a bandit kozepsztender dupla rugojaval en is birkoztam ropke 1,5 orat....
Amugy ez nem teljesen fedi a valosagot,a ketutemuektol volt egy jellegzetes szaga a tulajnak,a tobbieknek csak a nyolcvanas evek fele szaga volt.
bar en szerettem a wartit,de mivel jarmu volt azis megszivatott sokszor,mint a tobbi jarmuvem.
A kopott motorú, kék füstöt eregető négyütemű büdösebb mint a volt NSZK-ban Honecker átkának hívott kétüteműek.