Srácok, megszopatott a Bandit. Azért írom meg, hogy ti ne járjatok így.
Három napot szoptam vele. Hol indít, hol nem. Középsztenderen egyáltalán nem. Levéve sem, kizárólag ha ráültem, de akkor is nyögvenyelősen. Hol igen, hol nem. Érintkezési gondra tippeltem az ülés alatt. Valójában a kuplung karban lévő bronzpersely kopott oválisra, a kuplung kar picit kijjebb jött és a mikrokapcsoló kapcsolási útja olyan pici, hogy hol kattant, hol nem. Amikor mellette áltam, nem nyomtam a kart a markolat gumiba, amikor ráültem, jobban behúztam a kart és ez a pici kellett neki. De volt amikor ráülve sem indított. A város meg a háttérzaj elnyomta azt a halk kattanást. Vigyázzatok, 50e felett ezekszerint kikopik az a szar kis persely.
Ha széria bandit, akkor az F800GT lehet, hogy lemarad, de a vizes GS már nem biztos :) Egyébként meg 140 felett nem mindegy? Egyik sem szupersport, túrázni minddel lehet és 180-200-ig az F800 is felkúszik, de minek? Nem erről szól.
Így van, ahogy írod, 140 felett jobban megy a bandit, mint az F800GT.
Mondjuk, csodálkoznék is, ha nem így lenne, 1250 ccm, kontra 800, 106 Nm, kontra 86, 98 LE kontra 90.
Szerintem meg jobban néz ki, mint a Bandit, de ez ugye ízlés kérdése.
Egy kicsit félreértettél, a csalódottság csak idézőjelben van. Nekem a Bandit eddig a legjobb motorom és szerintem jobban is megy 140 felett mint a BMW. De!! Én is mentem ezzel a géppel és azóta ha vennék motort ilyent vásárolnék bár elég ronda főleg a szögletes dobozokkal de a futómű a menetkultúra az egész ahogy az ember "beleül" a nagy böszmesége ellenére milyen kezes a világból ki lehet menni vele. No ennyi mert még "elérzékenyülök"! Jól választottál de azért a Bandit is szuper főleg ha az árcédulákat nézzük! Üdv!Zolti
Miért vagy csalódott? Ha az ember teheti fejleszt :) Azért én nem "tagadom" meg a bandit, mert nagyon szerettem és jó motor is. Csak hosszú távon ne kúrná szét a térdeimet. Meg hát ne ültem volna fel soha egy Super Tenerére, meg egy GS-re :) Akkor nem lett volna veszély :)
Ha visszaolvasol ment az eszmefuttatás, hogy lehet ebbe a vasban ennyi km? Egyébként csalódott vagyok , mert Bandit után ráadásul a /nagy vizes/ vettél egy bajor 2 hengerest. Azért hozzá teszem ha lenne rá "kedvem" én is vennék egyet! Gyarapítanám a "hűtlen" fiuk táborát!
Három napot szoptam vele. Hol indít, hol nem. Középsztenderen egyáltalán nem. Levéve sem, kizárólag ha ráültem, de akkor is nyögvenyelősen. Hol igen, hol nem. Érintkezési gondra tippeltem az ülés alatt. Valójában a kuplung karban lévő bronzpersely kopott oválisra, a kuplung kar picit kijjebb jött és a mikrokapcsoló kapcsolási útja olyan pici, hogy hol kattant, hol nem. Amikor mellette áltam, nem nyomtam a kart a markolat gumiba, amikor ráültem, jobban behúztam a kart és ez a pici kellett neki. De volt amikor ráülve sem indított. A város meg a háttérzaj elnyomta azt a halk kattanást. Vigyázzatok, 50e felett ezekszerint kikopik az a szar kis persely.
Nem is értem hogy csinálja mert elég izé szegény.
http://www.motorosboltroadride...
Hol lehet kapni GSF650 2005-öshöz benzincsap membránt? A 600-ashoz sok helyen találtam.
Köszönöm!
Mondjuk, csodálkoznék is, ha nem így lenne, 1250 ccm, kontra 800, 106 Nm, kontra 86, 98 LE kontra 90.
Szerintem meg jobban néz ki, mint a Bandit, de ez ugye ízlés kérdése.
A többi mind igaz, amit írtál.