Ki fikázta? Mármint Daty döntését. Jó vétel volt, jó motor, sok örömet hozzá. Mi a tulajjal kapcsolatban értetlenkedtünk. De végülis mindenki azt csinál a pénzével, amit akar.
Kár fikázni Daty -nak ez jött be és kész! Az emberek már csak ilyen hülyék, nekem is ugatták ne nősülj meg másodszor megtettem most már tudom az első is sok! A futásteljesítményhez hozzátenném az Alfámba 9 év alatt 35 ezer km-t tettem bele volt év 1500 km. mentem.Kapom is a műsört a kollégáimtól bár igaz nem is romlik el gyakran!
De 3 év alatt. Napi 20 km, ha csak évi 6 hónapot használta a motort. Meglehetősen furcsa használati mód, már ha igaz. Kb mintha valaki Budaörs egyik végéből a másikba motorral járna dolgozni. Mondjuk ha meg kell jelenni, akkor meg kell jelenni... sok kisebb BMW-t meg nem lehet kapni.
Akkor az előttem szólóval egyetértve, nagyon óvatosan hővel. Próbáld meg, talán a kicsit közelre tartott hajszárító is elég lesz. Legyél nagyon óvatos. Oldószert semmi esetre sem ajánlom.
Ez így igen barátságos ár mivel ezek a gépek drágák. Ismerem a motoros "előéletedet" a honlapról ha ez sem jön össze akkor csak a poniló lehet a következő választás! Nem győzöm hangsúlyozni ki nem motorozott ilyen a motorral kicsit lenézi! Leány BMW stb.! De nem! Igen kezes talán csak az üzemanyagtank kevés valamint az a "varrógép" hang.Ha most gondolkodnék motor vásárláson és mivel nem érem fel az 5 milla feletti gépeket /FJR, BMW, stb./nagyon esélyes lenne is nálam!
Nem titok.
2012-es vas, 2013-as üzembe helyezéssel, 4 év garival, ami 2017. 07. 28.-ig szól, és 11.440 km-rel 2.730.000 Ft volt.
Mikor átvettem a kereskedésben, oda kérték az első tulajt, hogy elmondjon mindent a motorról amit tudni kell.
Ki sem ment vele Budaőrsről:-)
Full extrás, elektromos futómű állatással, kipörgésgátlóval, ledes indexekkel, beépített 2 fokozatú markolatfűtéssel, beépített guminyomás ellenőrzéssel, 3 gyári dobozzal, a hátsón deréktámasszal, GPS tartóva, meg mit tudom én még, hogy mivel...
Azt, hogy ami a karcot oldja, eltünteti, az azt jelenti hogy az egész műanyagot oldja, vagyis matt lesz mindenhol ahol hozzáér. Keton=aceton. Nem tudom sima vagy rücskös a műanyag, ha sima, próbáld meg fogkrémmel lepolírozni. Ha rücsis, akkor hőlégfúvóval nagyon óvatosan eltüntetni. A hőlégfúvó az autónepperek trükkje, olvastam a neten, én nem próbáltam.
Daty! No végre van egy jó motorod, gartula hozzá! Motoroztam ilyen masinával sokan lenézik 2 hengeres BMW,soros! Ez egy igen jó gép nagyon lehet burogatni és megy is ha kell! Egy biztos kezesebb mint a nagy Bandit, a CTX meg egy zsákutca!Ha nem titok mibe fájt?
Azt mondta, volt rá pénze, megtehette.
Biatorbágyról Budaórsre járt dolgozni vele.
Ha villantani kell inkabb a feltunobb 1150-es kevesbe extrazva nem jobb lenne?
Nem érdekel, ki mit mond rá, nekem eddig bejön.
A nyílt napon kipróbáltam az R1200R-es boxert, szó sem róla az sem semmi, de egész más kategória, és árfekvés.
Amúgy rücskös.
Nem titok.
2012-es vas, 2013-as üzembe helyezéssel, 4 év garival, ami 2017. 07. 28.-ig szól, és 11.440 km-rel 2.730.000 Ft volt.
Mikor átvettem a kereskedésben, oda kérték az első tulajt, hogy elmondjon mindent a motorról amit tudni kell.
Ki sem ment vele Budaőrsről:-)
Full extrás, elektromos futómű állatással, kipörgésgátlóval, ledes indexekkel, beépített 2 fokozatú markolatfűtéssel, beépített guminyomás ellenőrzéssel, 3 gyári dobozzal, a hátsón deréktámasszal, GPS tartóva, meg mit tudom én még, hogy mivel...
Azt írtad, szóljak, ha 4 éves lesz!
Most 3 éves, 27.000 km van benne.
Először mentés, aztán a profilképen a pipára klikk, és a méret nem számít.